Hakutulokset

1. Selis

Joulukuiset

@Mollama kyllä mullakin olot vaihtelee ja väsyneenä selvästi on huonommat olot. Nyt taas viime päivinä ollut vähän huonompaa mitä aijemmin 😞.
  2. Selis

Joulukuiset

Mä kans kyllä ihmettelin miksei sitä mitattu 😞. Olis vähän uskaltanut ehkä jo hengittää tai sit valmistautua tulevaan. Nyt on viikko piinaa edessä. Mä olin siis TYKSin ultrassa.
  3. Selis

Joulukuiset

@mmarimoi_ mulla kans se primaspan käytössä. Ekana iltana kun piti alottaa unohtu, mutta nyt oon muistanu sen kiltisti ottaa. Ultrassa kätilö sanoi että se onkin aika uus juttu nyt. Mä oon riskiryhmässä joten siks se käytössä. Esikoinen syntyi rv 31+5 ja oli pikkukeskonen keskivaikean...
  4. Selis

Joulukuiset

Ihanaa kuulla susta @Mimerkki 🤩. Jospa me molemmat päästäis tällä kertaa loppuun saakka ✌🏻☺️. Ite en oikeen vieläkään meinaa uskoa et tässä ollaan edelleen ja olihan se perjantaina helpotus nähdä kun toinen siellä potkutteli 😍.
  5. Selis

Joulukuiset

Ei kuulemma mitata enää kun tehdään NIPT. Se on niin varma et siellä katottiin vaan koko ja et onko muuten sikiöllä kaikki suunnilleen niinkuin pitäis olla. Luulin et mitattaisiin kun kai sekin jotain suuntaa antais. Ei sit edelleenkään kerrottu isommille lapsille. Kävin sitten ultran jälkeen...
  6. Selis

Joulukuiset

Ultrassa käyty, vähän pettynyt olo kun ei enää mitattu niskaturvotusta. Eli nyt jännätään sit verikokeiden tuloksia taas seuraavaksi 😏. Siellä se pieni heilutteli ja potki. Vastas suunniilleen viikkoja 12+1 eli ei muutu laskettu aika mihinkään.
  7. Selis

Joulukuiset

Mulla löytyy useampi raskausäppi 😂😂. Preggers, Preglife, Libero, Raskaus+ ja sit flow mikä on mulla ollu jo kauan ja siitä seurannut kuukautisia ja ovulaatiota. Mulla tekee töissä kans nipistelyjä kun joudun nostelee. Tällä viikolla on ollut erityisen paljon nostoja ja sen huomaa. Iltaisin on...
  8. Selis

Joulukuiset

Hurjaa, sovellus näytti tänään että 30% takana ja neljännellä kuulla raskaana. Vähän kyllä omaan silmään maha jo näkyy, mutta ei varmasti vielä muille. En oo töissä vielä kertonut, ja aattelin vielä odotella.
  9. Selis

Joulukuiset

Toivottavasti siellä ois kaikki kunnossa. Pitäis olla stressaamatta, mut ei se oo niin helppoo.
  10. Selis

Joulukuiset

Se on enää muutama päivä ultraan, alkaa taas jännittää. Mielessä pyörii et mitä jos ei ookkaan kaikki hyvin, tai onko siellä edes enää elämää 😱. Edelliset menetykset kummittelee 😔

Yhteistyössä