Hakutulokset

1. Selis

Joulukuiset

Onko joku jo käynyt toisen kerran neuvolassa? Musta tuntuu hirveen pitkiltä välit kun nyt viikkoja 16+0 ja oon sillon alussa kerran käyny.
  2. Selis

Joulukuiset

Ihanaa kuulla et kaikki oli teillä @*Tähtipölyä* ultrassa hyvin. Oliko puhetta mistä mahdollisesti olis ne vuodot johtunu? Mä kallistuin op:n vakuutukseen. Ifillä oli melko kallis. Mutta ei oo tehty päätöksiä vielä. Oikein mukavaa juhannusta kaikille 🤗
  3. Selis

Joulukuiset

@*Tähtipölyä* mitä ultrassa? Kaikki Ok? @_Sabe_ mä sain heti lähetteen polille korkean tunnin arvon takia. Ens viikolla on eka aika sinne. Mulla yks paasto yli ja yks tunnin arvo. Muuten ollut tosi hyvät ja maltilliset arvot ainakin toistaiseksi 🙏🏻. Vakuutusasiaa: Ootteko joku kyselly...
  4. Selis

Joulukuiset

Mulla ei oo kun vauvojen jotain leluja jääny aikaisemmista talteen. Eli hankintalista on suurehko 🙊. Mutta onhan sitä tullu kirppiksillä pyöritty ja kaikenmoista on jo löytyny ja hankittu 🤩. Eilen tunsin selvää myllerrystä tuolla mahassa enkä meinannut millään malttaa alottaa nukkumista 😍...
  5. Selis

Joulukuiset

Mitäs muut? Ootteko jo tehnyt hankintoja? Mä oon jo hieman tehnyt 🙊.
  6. Selis

Joulukuiset

Tervetuloa @Kimbler1 🤗. Mulla oma kokemus et oli pelkkä NIPT eikä tehty muita mittailuja. Sikiöstä otettiin ainoastaan pää-perämitta jotta tiedetään vastaako koko about viikkoja. Viikko meni verikokeiden tulosten odottelussa ja siellä luki pelkästää et normaali löydös eli kaikki Ok. Täällä ei...
  7. Selis

Joulukuiset

Mulla sama. Oon jo kertaalleen ostanut useammat isommat liivit ja kohta sama uusiks edessä kun tuntuu kaikki olevan taas pieniä. Mahakin pullottaa jo selvästi.
  8. Selis

Joulukuiset

Voi ei @*Tähtipölyä* 😞. Ompa kurja vastaanotto päivystyksessä 😏. Tollanen ei oo kyllä yhtään kivaa. Mä oon aina päässy näytille jos on ollut murhetta. Onko vuoto jatkunut? Jos sun istukka ois vaikka kohdun sulla niin sieltä voi tulla verta 🤔.
  9. Selis

Joulukuiset

Eilen tuli soitto että sokerit oli yli rajojen. Tänään sitten heti aamulla neuvolaan hakee mittari ja kuuntelee ohjeet. Ei tullu kyllä yllätyksenä tämä kun viime raskaudessa oli sama homma.
  10. Selis

Joulukuiset

Jep, kovalla penkillä sai istua 😞. Ei kiva homma. Ja mun kädet on aivan järkyttävät 😱. Aivan hirveen jäljet ja mustelmat. Ikinä ennen tollasia tullu 😱
  11. Selis

Joulukuiset

Mulla ei ikinä tullut lääkitystä. En tiiä onko nää muuttunu aikasemmasta kun yli 10 v viimeks siitä kun odottanut. Mä muistelisin et tein ruokapäiväkirjaa ja mittailin tunnin päästä ruuasta mun arvoja. Jos ens neuvola käynnillä sit puuttuisivat enempi ja tulis lääkitys?
  12. Selis

Joulukuiset

Sokerirasitus. En pidä tästä edelleenkään, ei mukavaa. Onneks pahoinvointia ei juurikaan enää oo niin uskalsi tulla tänne. Mä jäin viimeks kiinni jälkimmäisellä kerralla ja jouduin mittailee verensokereita. Selvisin sillä kun ei ollu paha, saad nähdä kuinka tällä kertaa käy.
  13. Selis

Joulukuiset

Mulla nyt alkanut pahoinvointi helpottaa. Vihdoin ✌🏻. Jos ruokaväli venyy liian pitkäks niin siitä vaan tulee ällö olo. Mut pahin olo helpottanut. Jännästi maha selvästi alkanut kasvaa vaikkei paino oo juurikaan noussut. Kerrottiin lapsille tänään, nuorimmat oli ihan innoissaan ja vanhin ei 😂😂...
  14. Selis

Joulukuiset

Voi ei, toi on pahinta mitä voi käydä. Tiedän miltä susta tuntuu 😞😭. Voimia sinne 🙏🏻
  15. Selis

Joulukuiset

Nyt oli tullut omakantaan vastaukset ja kaikkk oli Ok. Normaali löydös. Olo on niin helpottunut. Me kerrotaan nyt tuleville sisaruksille viikonloppuna kun tulevat isältään 🙏🏻
  16. Selis

Joulukuiset

Kauan sulla kesti saada NIPT vastaukset?
  17. Selis

Joulukuiset

No juu, aika menee kyllä nopsaan vaikka olot ei vielä parhaimmat ja väsymys piinaa. Mulle vika viikko ollut niin piinaavaa ja hidasta… ei oo vielä NIPTin tuloksia tullu 😞. Tosin huomenna tulee se viikko 😂🤣. Mutta sovelluksen mukaan jo 33% takana. Ja kohta alkaa toinen raskauskolmannes 😅...
  18. Selis

Joulukuiset

Joko on muilla helpottanut se väsymys. Musta tuntuu että oon jatkuvasti aivan loppu 😞. Päivät menee just ja just selviten. Luulin että tää helpottais jos tässä vaiheessa. Jatkuva palveleminen on myös läsnä.
  19. Selis

Joulukuiset

@mmarimoi_ päivitetty ✌🏻. @*Tähtipölyä* laitetaanko sunt listalle myös? Mä oon kans muutamasti tuntenu sellanen muljahduksen tuolla vatsassa minkä luulen johtuvan liikkeistä. Sen vaan muistaa aikaisemmista raskauksista 🙂.
  20. Selis

Joulukuiset

Mulla ei oo vuotanut sen alun jälkeen. Enää kertaakaan. Mulla esikoinen ainoo missä ei tullut vuotoa ja nyt sit toistaseks tää (ellei sitä alun pientä lasketa). Mä soittelisin neuvolaan oman mielenrauhan takia.

Yhteistyössä