Mulla oli 8+2 eka neuvola ja toinen oli 14+0. Neuvolalääkäri oli eilen Ru meillä vasta 2.8. Kolmas neuvola 15.8.Onko joku jo käynyt toisen kerran neuvolassa? Musta tuntuu hirveen pitkiltä välit kun nyt viikkoja 16+0 ja oon sillon alussa kerran käyny.
Mulla oli se eka viikolla 9. Sit oli ultra viikolla 12+2 ja seuraava neuvola 18+0. Ja sitten kans vasta 4.8 muistaakseni rakenneultra. Asun nykyään eri paikassa mitä oon aikaisemmin odottanut, mutta niissä on ollut kolmesti neuvola jo ennen viikkoa 20 ja sit kans se neuvolalääkäri. Sellasesta ei oo edes puhuttu täällä. Taitaa olla resurssipula täällä…Mulla oli 8+2 eka neuvola ja toinen oli 14+0. Neuvolalääkäri oli eilen Ru meillä vasta 2.8. Kolmas neuvola 15.8.
Joo aivan meilläkin oli se nt ultra 13+0 Mulla kolmas neuvola vasta kanssa 23+2 Tiedä sitte.. mutta kyl näitä käyntejä tuntuu harvemmin olevan nyt tokan kohdalla, mitä ekan kohdalla 8v sitten Tai sitten vaa oon unohtanut, tuntuu että sillon ravasin siellä kokoaikaMulla oli se eka viikolla 9. Sit oli ultra viikolla 12+2 ja seuraava neuvola 18+0. Ja sitten kans vasta 4.8 muistaakseni rakenneultra. Asun nykyään eri paikassa mitä oon aikaisemmin odottanut, mutta niissä on ollut kolmesti neuvola jo ennen viikkoa 20 ja sit kans se neuvolalääkäri. Sellasesta ei oo edes puhuttu täällä. Taitaa olla resurssipula täällä…
Mulla oli tänää toinen neuvolakäynti ja nyt menossa 14+0 Tuntuu että vaihtelee paljon ja varmasti vaikuttaa miten aikoja saa varattua.Onko joku jo käynyt toisen kerran neuvolassa? Musta tuntuu hirveen pitkiltä välit kun nyt viikkoja 16+0 ja oon sillon alussa kerran käyny.
Mistä päin olet? Millaista vertaistukea kaipaat? Mulle voi kyllä laittaa viestiä jos kaipaa juttuseuraa 🫶Nyt 14+4 ja oon käyny neuvolassa hoitajalla 9. viikolla, 11. viikolla lääkärillä (piti tarkistaa reseptejä) ja nyt nt-ultrassa viikolla 14. Ja seuraava neuvola heti viikolla 15 ja yksi puhelinaikahan tässä myös oli hoitajalle. Rakenneultra on sitten elokuussa, seuraavaa lääkäriä ei ole vielä varattu. Aika vähälle kuulostaa teidän joidenkin käynnit?
Olo on tällä hetkellä erinomainen. Alun järkyttävä väsymys on väistynyt, jaksan valvoa jo välillä melkein puolilleöin (ihan mukavaa vaihtelua iltakahdeksan nukkumaan käymisen jälkeen...). Hyvät unet tarvitsen silti, ja säännöllisen ruuan. Aamupala jos venähtää liian myöhään niin saattaa kuvottaa myöhemminkin päivällä. Ekalla kolmanneksellahan en voinut juuri lainkaan pahoin. Rinnat on valtavat ja mahakin alkaa nyt näkyä Onneksi on muutenkin vähän mahaa niin ei kukaan vielä ole iljennyt kysyä salamatkustajasta kauaa ei enää kestä salassa.
Tuleville isovanhemmille ollaan kerrottu ihan vastikään, ja kohta kerrotaan miehen lapsille ja meidän sisaruksille. Jännää Tavallaan olisin itse halunnut vielä pitää tätä omana salaisuutena, kun nyt tuntuu että vointini ja muu on sitten vapaata riistaa Mutta toki ymmärrän ettei tämä kauaa kestä salassa.
Kovasti kaipaisin läheltä vertaistukea, mutta ei ole kukaan ainakaan synnytyssairaaloiden perusteella tästä porukasta ainakaan osunut lähellekään vähän kävin myös lähikuukausien keskusteluja stalkkaamassa, mutta ei niistäkään löytynyt.
Savosta löydyn, tarkempaa sijaintia voidaan käyvä yksityisviestein. Kahvittelu- ja juttuseuraa olisi kivaa löytää Ja toki jos sattuisi olemaan lähiseudulla niin vähän myös tukiverkkojen rakentumista puolin ja toisin, itsellä sukulaiset ja ystävät kun asuvat kauempanaMistä päin olet? Millaista vertaistukea kaipaat? Mulle voi kyllä laittaa viestiä jos kaipaa juttuseuraa 🫶
Ootko facebookissa? Siellähän myös suurempi Joulukuiset-ryhmä, josta myös voisi löytyä odottajia hieman lähempää!Savosta löydyn, tarkempaa sijaintia voidaan käyvä yksityisviestein. Kahvittelu- ja juttuseuraa olisi kivaa löytää Ja toki jos sattuisi olemaan lähiseudulla niin vähän myös tukiverkkojen rakentumista puolin ja toisin, itsellä sukulaiset ja ystävät kun asuvat kauempana
Sanottii vaa että proteiinipitosta ruokaa illalla kunnolla. Ja just ennen nukkumaan menoa.@_Sabe_ miten sua on ohjeistettu syömään? Mulle neuvottiin et aamupaasto saadaan pysymään hyvänä jos syö iltapalan kahdessa osassa. Eka tyyliin hiilarit ja sit myöhemmin proteiinit. Oon syöny leivän aikasemmin ja myöhemmin raejuusto ja marjoja. Sen jälkeen ei oo yhtään paasto mikä olis ollu yli.