Onko muuten muilla jo tullu supistuksia? Mulla on nyt jonku verran tullu ku oon touhunu enempi.
Ei ole kyllä mitään tuollaista vielä
just olin viis päivää ”työleirillä” mökillä ja Oura kyllä ilmoitti hyvissä ajoin joka päivä, et aktiivisuustavoitteet on saavutettu ja ylitetty reippaastikin, mut ei mitään tuntemuksia täällä
Otin siis toki normaaliin verrattuna hyvinkin rauhallisesti (en esim. kantanut kauheasti mitään painavaa),mutta siirsin ja pinosin useamman motin puita ja harvensin rantapusikkoa, jota tuntuu joka vuosi tulevan jäätävät määrät lisääää
jännä huomata miten erilaisia kaikkien tilanteet ja eteneminen on!
Sellaista olisin udellut (ei haittaa jos ette halua vastata jos liippaa liian läheltä omia terveystieroja
), mut miten osalla on jo se verensokeri seurannassa?
Mulla siis joku litkutesti tulossa rv 23 vasta, ni mietin, et miten ylipäätään olis voitu vielä huomata, et jotain olis pielessä? Vai oliko niissä ekan neuvolakäynnin jälkeen tehdyissä verikokeissa jo joku ”seula”? Tai oliko se ”pissaliuska”, joka pitää tehdä ennen neuvolakäyntejä joku indikaattori raskausajan diabetekseen?
Tätä meinaan pohdin, kun mökillä söin hyvällä ruokahalulla melkein joka päivä mustikkapiirakkaa🫣