Hakutulokset

  1. K

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Noin mäkin olen Pinjuliinu sen ymmärtänyt että kouluttaja taholla on tavallaan "kiintiö" kouluttamaan perheeseen pari vuotta, mutta olen myös kuullut että halutessaan joku toinen taho voi "ostaa" perheen omaan käyttöönsä. Näin voisi ajatella tehtävän jos perhe on jotenkin erityinen (esim. vahva...
  2. K

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Hei! Olen aktiivisesti lukenut kirjoituksia mutta oma kirjoittaminen on jäänyt kun pitää kirjautua sisään. Tämä kuitenkin on sen verran "elävä" paikka että mielellään pitäisi osaltaan paikan aktiivisena (täällä kun kirjoittelu on kuitenkin ollut ystävällistä vrt esim. suomi24 palsta) Me...
  3. K

    minkähintaisia ruokaa myy ammattikoulut?

    Kiitos viestistäsi! Täytyypä joku päivä soitella/käydä katsomassa. Voisihan sitä jopa viedä lapset joskus "ulos syömään" kun tuolla meidän lähellä olevassa amiksessa tuntui olevan lounaita ja pöytiin tarjoilu =) Muuten ei juuri tule ulkona syötyä. Hyvä vinkki silti vähän katsella mitä siis syö...
  4. K

    Pettynyt siskooni,mielipiteitä?

    Olipas aikamoista tekstiä tältä vastaajalta. Toki mäkin puhuisin asiasta, monesti selitys on paljon järkeväpi kun ite omassa päässään pähkäillessä. Juttele hänen kanssaan =)
  5. K

    minkähintaisia ruokaa myy ammattikoulut?

    Tosta toisesta ketjusta tuli ilmi, että amikset myy lounaita ja muutenkin ruokaa mukaan. Matkan varrella olisi yksi, eikä koskaan ole tullut mieleenkään että siellä vois joko syödä tai ostaa jotain kotiin. Onko joku käyttänyt palveluita? Kokemuksia? Hintatasoa jne olis kiva saada. KIITOOOOS!!
  6. K

    huvipuistojen laitteet ja 2,5 vuotias

    hei! mites nuo pienet, esim. lintsillä, pärjääö laitteissa yksin (siis heille tarkoitetuissa) ja jos vanhempi menee mukaan niin joutuuko hän ostamaan rannekkeen? meillä lisäksi 12 ja 10v jotka tietty vois mennä kaveriksi, mutta lintsin ohjeistuksessa oli jotain yli 15v huoltajasta...
  7. K

    Raskaudesta johtuva hermosärky (jokin pinne) jalkaan? kokemuksia?

    Hei! Löytyykö kohtalotovereita? Toi diagnoosi on ihan oma, mutta kun juttelin nlalääkärille niin hän oli samaa mieltä. Eli nyt viikkoja 39+0 ja tuota ajoittaista "viiltävää" kipua on ollut varmaan noin 6-8 viikkoa mutta alkuun ihan yksittäisiä päivittäin (kivu vie tavallaan jalan alta, vois...
  8. K

    Rattaissa nukuttaminen *kuva*

    Meillä ne on nukkuneet pihalla jo monta viikkoa (parvekkeella, jossa katto, ilmapatjan päällä ja makuupussit ja peitot päällä) Eipä tarvi komentaa nukkumaan =) (välillä nukkuvat siis pipot päässä kun kylmä yö) Onneksi naapurit on kaukana, ettei o ilmiantaneet =) (no kyse koululaisista, ei...
  9. K

    en aio ostaa lasten opettajille mitään koulujen loputtua

    Mekään ei OSTETA, mutta lapset on lähes joka kevät/joulu vieneet jotain itsetehtyä kivaa (esim. heijastin, avaimenperä, istutettu kukka, kortti yms) Tuntuu että ovat mieleisiä ollut. Tarkoitus myös viedä jotain mitä voi oikeasti käyttää ja toisaalta sitten myös tarvittaessa heittää pois =)
  10. K

    Mitä sinun PITÄISI tehdä ja mitä HALUAISIT tehdä? (nyt/tänään)

    Kun itse jämähdin tähän koneelle =) Mun ei pitäisi tehdä mitään (koti on siisti ja ja piha kunnossa) mutta jos olisin fiksu niin pesisin saunan, pesuhuoneen ja alakerran vessan. (niin äippälomalla ole rv 38+1 että siksi aikaa lorvia täälläkin) Haluisin taas mennä käymään kirpputorilla, ja...
  11. K

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    hömpälle tsemppiä, sivussa vähän miehellekin !! Kokemuksia ei ole, voisko mutulla ajatella ettei saaneet koko hammasta pois ja siellä on joku pala mikä kiusaa. No kyllä niiden pitäis siellä tietää mitä tehdä, toivon mukaan kohta homma on hoidettu (ja sitten onkin jo sun vuoros...) Täällä...
  12. K

    Saippuakuplavesi!

    ja nyt kun googlasin niin tuli perhekerhosta sivut joissa on kestäviä ja tavis kuplia, sieltä vois löytyä vinkkiä myös =)
  13. K

    Saippuakuplavesi!

    Apteekista sai sellaista ainetta, olisko alkanyt g:llä vitsit, en muista mutta googlettamalla varmaan tulee esiin.
  14. K

    loppuraskauden "pesänrakennusvimma"

    Heippa! Miten monelle tuollainen into on tullut ja mitä kaikkea olette sen siivittäminä tehneet? Itse sain kyseisen innon heti kun äippäloma alkoi, tai ehkä jo aiemmin mutta kun oli päivät töissä ja illat sitten meni kotitöitä tehden ja lasten kanssa ollen/kuskaten harrastuksiin jne...
  15. K

    Mitä suunnitelmissa tehä pihallenne tänä kesänä?

    Viime kesänä onneksi saatiin piha/puutarha tehtyä (kun saatiin talo valmiiksi ja tätä lääniä tässä on ihan riittävästi ja samoin tekemistä kun ihan metsärinteeseen muutettiin) Pääasiassa siis katsotaan mitä saatiin viime keväänä/kesänä/syksynä tehtyä ja näyttääkö siltä miltä toivotaan =)...
  16. K

    Millä rv:llä lapsenne ovat syntyneet?

    1) 37+6 2) 39+1 3) 41+0 4) ei vieltä tietoa, nyt masussa ollut 36+5
  17. K

    Jos löydätte kaupan ostoskärrystä edellisen asiakkaan

    Peesi, ei todellakaan tulis mieleen ottaa. Jos multa jäisi niin toivoisin myös että joku sen palauttaisi.
  18. K

    Te keillä lasten ikäero 2-vuotta?

    Meillä kahden ekan väliä on tasan kaksi vuotta. Mustasukkaisuutta ei sanottavasti ollut koskaan, isoveli on aina ollut luonteeltaan rauhallinen, kiltti ja varovainenkin. Hän oli niin pieni ettei montaa päivää edes muistanut aikaa ennen pikkusiskoa. Meillä pikkusisko oli tyytyväinen ja helppo...
  19. K

    Te jotka ootte käyneet yksityisellä ultrassa selvittämässä sukupuolen...

    Siis juu kertoo varmaan kaikki, ja varmaan todella harvoin 4d sitä ei näkyis. (mutta tarkoitin että mä kävin silti molemmat ultrat) Muistaakseni olin viikoilla 22+jotain, hyvin näkyi mutta kuulemma näkyis kasvonpiirteet ja muut paremmin jos olis pari viikkoa enemmän. Mutten tiedä olisinko...
  20. K

    Te jotka ootte käyneet yksityisellä ultrassa selvittämässä sukupuolen...

    Täälläkään ei kerrota, kävin silti sekä kunnallisen että yksityisen. Aina on ihana nähdä oma lapsukainen ja toisaalta saa siitä aina mielenrauhan kun eri lekurikin kertoo että kaikki on hyvin. 4d:ssä kävin siis yksityisellä ja erittäin hyvä kokemus, katsoi tosi tarkkaan kaiken muunkin kun...

Yhteistyössä