Te jotka ootte käyneet yksityisellä ultrassa selvittämässä sukupuolen...

(... siis kun täällä Helsingissä sitä ei kerrota kunnallisella puolella, ja itse haluan tietää.)

Niin mietin, että jos joka tapauksessa aion mennä yksityiselle silloin kun sukupuoli jo näkyy, niin kannattaako mun ottaa kunnallista rakenneultraa ollenkaan? Miten muut ootte tehneet? Kun kyllähän ne samat rakennejutut varmaan siellä yksityiselläkin näkee?
 
No ainakin silloin 2007 se oli ihan käytäntö, et ei kerrota. Siitä ei lähdetty edes keskustelemaan, eikä jalkoväliin kurkkimaan. En tiedä sit, ehkä se riippuu ultraajasta mutta tää oli mun mielestä se virallinen linja ja mun kohdalla se päti.
 
Olin itsekin raskaan 2007 ja silloin oli tosiaan Helsingissä periaate, ettei sukupuolta kerrottu ultrassa. Ultrahuoneen seinilläkin oli lappuja, ettei sukupuolta paljasteta. Nykyään kuitenkin kertovat sen jos se vain ultratessa näkyy! Eli ei välttämättä kannata vielä varata aikaa yksityisellä! Käy ensin kunnalisessa ultrassa ja jos ei näy siellä niin varaa sitten vasta aika yksityiselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:
(... siis kun täällä Helsingissä sitä ei kerrota kunnallisella puolella, ja itse haluan tietää.)

Niin mietin, että jos joka tapauksessa aion mennä yksityiselle silloin kun sukupuoli jo näkyy, niin kannattaako mun ottaa kunnallista rakenneultraa ollenkaan? Miten muut ootte tehneet? Kun kyllähän ne samat rakennejutut varmaan siellä yksityiselläkin näkee?
Täälläkään ei kerrota, kävin silti sekä kunnallisen että yksityisen. Aina on ihana nähdä oma lapsukainen ja toisaalta saa siitä aina mielenrauhan kun eri lekurikin kertoo että kaikki on hyvin.

4d:ssä kävin siis yksityisellä ja erittäin hyvä kokemus, katsoi tosi tarkkaan kaiken muunkin kun sukupuolen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja aamukastetta:
Siis eikö kaikki kerro yksityiselläkään? :eek: Mäkin ajattelin mennä jos rakenteessa ei sano/ näy vielä yksityisellekkin mutta luulis että ne yksityisellä tekee sitä mitä asiakas haluaa?
Siis juu kertoo varmaan kaikki, ja varmaan todella harvoin 4d sitä ei näkyis. (mutta tarkoitin että mä kävin silti molemmat ultrat)
Muistaakseni olin viikoilla 22+jotain, hyvin näkyi mutta kuulemma näkyis kasvonpiirteet ja muut paremmin jos olis pari viikkoa enemmän. Mutten tiedä olisinko malttanut kauemmin odottaa =)
 
Aamukastetta: Rakenneultra tehdään Kättärin infolapun mukaan rv 18-21. Itse kävin siellä rv 20+5. Hyvin näky sukupuoli ja saatiin se tietää. Mies ei luota kuitenkaan tuohon mutta ei olla menossa minnekään 4D-ultraan vaan odotellaan sukupuolen varmistumista syntymään asti.

Olkkis ja ötzki 21+6
 

Yhteistyössä