Pettynyt siskooni,mielipiteitä?

  • Viestiketjun aloittaja Olenko väärässä?
  • Ensimmäinen viesti
Olenko väärässä?
Olen käyttänyt paljon aikaa ja rahaa etsiessäni 16 v sisarelleni hevosta.
Nyt hevonen ostettu,hyvä sellainen.Itse maksan kaikki tietysti,hevonen on omani kanssa samassa tallissa.Sisko saa keskittyä vain siihen mihin itse haluaa,hän kuitenkin opiskelee ja siihen menee aikaa.
Odotin kuitenkin vähän jotain muuta! Hänen kaveripiirinsä ei ilmeisesti saa tietää hevosesta.kaikki salattu,ja esimn.molemmat käytämme paljon facebookkia,mutta sinne jos jotain kirjoitan hevosesta,poistaa heti.
Täytyy myöntää että olen pettynyt,koska siskoni ei oikeasti ole mikään ´kana´ tms.Ikäisekseen todella fiksu.
Mielipiteitä,otanko asian puheeksi?Häpeääkö vai mikä ihme tässä nyt on..
 
Sisko minäkin
Siis odotit jotain muuta kuin että hän ei halua puhua kavereilleen hevosesta? Odotit että hän jumaloi ja ylistää jaloa siskoaan laajasti? Miksi haluat kirjoittaa hänen seinälleen hevosesta, jos hän ei halua siitä kavereilleen puhua?

Mikä sulle oikeasti on ongelma siinä ettei hän halua puhua hevosharrastuksestaan kavereille? Siis miksi se sua häiritsee jopa siinä määrin että olet PETTYNYT siskoosi kun tämä ei suostu puhumaan kavereilleen hevosesta kuten sinä haluat?
 
ap
No joo,kyseessä kuitenkin teini-ikäinen,eli onko jonkun sortin häpeästä kyse.
Tämä hevonen on ostettu perheenjäseneksi,ja ehkä siksi petyin. Olen itse aika innoissani että vihdoin löytyi se oma,hieno hevonen,mutta...
Siskoa ei tarvitse ylistää :D Hänen kaverinsa eivät minua tunne enkä tarvitse jeesustelua,mutta jotenkin olen ´yksin´iloinen tästä.
 
Herää jotenkin väkisinkin kysymys, että kuinka innoissaan siskosi edes halusi hevosen? Vai oliko ajatus (ja toteutus) pääasiassa sinun, ja motiivit siellä taustalla jotain muuta, kuin se että siskosi olisi ihan tosissaan halunnut sen oman hevosen?
 
Peloponnesos
Herää jotenkin väkisinkin kysymys, että kuinka innoissaan siskosi edes halusi hevosen? Vai oliko ajatus (ja toteutus) pääasiassa sinun, ja motiivit siellä taustalla jotain muuta, kuin se että siskosi olisi ihan tosissaan halunnut sen oman hevosen?
Peesi tälle. Ehkä siskosi ei ollut projektissa mukana ihan yhtä innokkaasti kuin sinä, vaan enemmänkin sinun mieliksi? Kerrot käyttäneesi paljon aikaa täydellisen hevosen löytämiseen - käyttikö siskosi? Onko hevonen siskon vai sinun mielestä täydellinen?
 
ap
meah:tuota juuri pelkään!
Taidan nyt itse vaan rauhoittua,ja antaa siskon tulla ja mennä niinkuin haluaa,olen höyrynnyt kaikenlaista ihan liikaa...
Toivottavasti hälle ei ole tullut paineita,kun nimenomaan oli tarkoitus kannustaa opiskelussa ymym.Omat vanhempamme eivät tue missään,mm.koulutarvikkeet kustannan minä,käydään lomalla yhdessä jne.
menikö sitten pipariksi,tiedän kyllä että innoissaan on hevosesta mutta ei ehkä niin innoissaan kun minä luulin.
 
ap
Kiitos kaikille, luulen että asia on niin että sisko luulee minun oikeasti höykyttävän häntä jatkuvasti tallille ja ratsastamaan ym..Kun itse opiskelun laittoi etusijalle.
 
"vieras"
Kenen haave tämä hevonen oli?
Miksi hevosesta pitäisi puhua naamakirjassa?
Oletko ajatellut ettei siskosi kavereita kiinnosta ollenkaan hevosjutut ja ovat ehkä jopa sanoneet asiasta ja siksi poistaa aihetta käsittelevät keskustelut?
Siskosi on kuitenkin sitä ikä luokkaa jolloin kaverit tuppaa olemaan elämää tärkeempiä...
 

Yhteistyössä