Hakutulokset

1. flipi

*LOKAMASSUT -08 Kesäkuussa*

huomasin muuten hassun jutus tuolta etusivulta et kaikki joiden laskettu aika on 1.10 niin meille olisi tulossa pojat....hmmm...aika hassua minusta..:)
  2. flipi

Alle 25v. ensiodottajat

nostampas tämän nyt tuonne ihmisten ilmoille taas..:)
  3. flipi

Angelsounds kotidoppler

mulla oli käytössä jokin euroshopperin vesipohjainen voide...en muista ihan tarkalleen vaihdeltu on välillä, mut periaatteessa kaikilla vesipohjaisilla voiteilla kuulee hyvin..:)
  4. flipi

Angelsounds kotidoppler

muuten sen voiteen sijasta voi käyttää myös normaalia nesipohjaista voidetta, tulee sillä tavalla paljon halvemmaksikin.. Ajattelin vain ilmoittaa ettei turhaan tarvitse ostaa mitään kalliita voiteita kun paljon halvemmallakin pääsee....:)
  5. flipi

***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

satuin huomaamaan että etu sivulla ei lukenut että minulle on varmistunut että poika on tulossa niin olisi kiva jos juku lisäisi minulle sen sitten siihen.....:) olin eile taas neuvolassa ja nyt tajusin että nauhoitan kännykällä sydän äänet niin voin sitten kotona kuunnella niitä.... muuten...
  6. flipi

alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

ajattelin vain ilmoittaa tännekin et en ole enää 19 vaan täytin viime keskiviikkona 20...joo ja olen saanut tietää että saan pojan...et olis kiva jos joku viitsii päivitellä tuonne mun tietoja koska en itseosaa...:) poju potkii nykyään todella paljon...:)
  7. flipi

Espoon syys-odottajat

No mulla on alkanut sellainen vaihe nyt et selkä on ihan kauhea kipeänä, ja sit tuntuu koko ajan siltä et iho repeää tai jotain sinne päin... Poju potkii nykyään todella monesti päivässä ja on alkanut reagoimaan tuon isukinkin ääneen....joo ja kisua joka nukkuu välillä mahani vieressä hän...
  8. flipi

Espoon syys-odottajat

nostoa....
  9. flipi

Espoon syys-odottajat

FPI mä käyn kiltakallion lastentalossa ja jorvissa oon ajatellut synnyttää....joo ja mä asun avomieheni, tyttökoiran ja 4 kissan kanssa....laitan sulle yv:hen mun sähköposti ossan jos haluat kirjoitella....
  10. flipi

Espoon syys-odottajat

FPI mun mies on kotoisin joensuusta...:) huomenna tulee täyteen vaavilla masussa 21 viikkoa, ja mulla 20 vuotta!!! et jes on kivaa, toivottavasti saisin paljon lahjoja(oon todella lahja hullu) musta on vähän tuntunut ettei tällä espoossa ole muita jotka odottaa kans vaavia, ja olis kiva...
  11. flipi

pojalle nimi!?

sebastian
  12. flipi

Alle 25v. ensiodottajat

minäkin ostin heti eilen jo ensimmäiset bodyni pojulle ja huomenna ostamaan lisää...:)
  13. flipi

Alle 25v. ensiodottajat

Olin rakenneultras tänään ja sielä näkyi selvästi et poika on tulossa....!!!!:)
  14. flipi

Alle 25v. ensiodottajat

Annukka84 pidän peukkuja sulle et kaikki menee hyvin....muakin pelottaa hirveästi koko ajan keskenmeno....siis ihan koko ajan....vaikka onkin jo 19+3 luin tuolta jostain kauhean jutun ja alkoi pelottamaan ihan hirveästi.......... :'(
  15. flipi

Alle 25v. ensiodottajat

mulla on ens viikolla siinä 13. päivä....kumpikohan on tulossa....
  16. flipi

Alle 25v. ensiodottajat

kiva kun täällä on porukkaa näinkin läheltä mua...perustetaan vielä sellainen tapaaminen joskus? mulla on se hassu että vaikka oon pari vuotta asunut täällä en oo saanut ketään kavereita eikä mulla siis edellisessäkään paikassa niitä ollut mut nyt varsinkin tuntuu siltä et haluaisin saada edes...
  17. flipi

Alle 25v. ensiodottajat

Se on hyvä....sun ja vauvas kannalta...niin oon muuten miettinyt että mistä päin suomea olet kotoisin? itse olen espoosta (asunut nyt pari vuotta täällä)
  18. flipi

Alle 25v. ensiodottajat

Rinzessa, mun mielestä oot pärjännyt todella hyvin kun pystyt syömään nyt vauvan vuoksi ja muutenkin...mulla oli tavallaan syömishäiriö, mut ihan toisin päin mä vaan söin koko ajan et lihoin niin et oli terveydelle todella vaarallista...sit mieheni tuen ja lääkäreiden avulla laihduin yli 30...
  19. flipi

Odotus-lehti

mun mielestä kaksplus lehdes ei oo paljon mitään asiaa odotuksesta enemmän just siitä ajasta kun vaavi on jo ulkona masusta
  20. flipi

Alle 25v. ensiodottajat

mullakin pelkät äitiyspökat ja paidat päällä kun vanhat ei mahdu enää, mulla vaan se huono puoli et mun maha ei oo mennyt pyöreäksi vaan navan kohdalla on ihan kuin vyö joka tekee kaks suurta makkaraa... :kieh:

Yhteistyössä