Espoon syys-odottajat

Hei ajattelin aloittaa tälläisen uudenkeskustelun kun en itse tunne ketään täältä espoosta vaikka olen jo pari vuotta täällä asunut ja olisi kiva tutustua muihin odottaviin...

Eli oon 19 vuotias tyttönen ja odotan esikoistani, laskettuaikani on 1.10.2007. Asun yhdessä avopuolisoni, 4 kissan ja koiran kanssa. Ja kuten jo kerroinkin oon asunut vasta pari vuotta täällä Espoossa, vaikka luulisi että siinä ajassa saisi edes jonkin laisia kavereita itse en ole saanut yhtä ainuttakaan eli olisi kiva kirjoitella täällä teiden muiden odottavien kanssa ja ehkä joskus myöhemmin tehdä sellainen oma odotuspiiri tai jokin sellainen...joten laittakaapas viestejä tänne ja keskestellaan kaikesta odotukseen ja muuhun littyvistä asiosta....mistä vain mielitekee puhua/purkaa sydäntään.

=)

joka on kans espoosta, luulin jo ettei täällä espoossa ole ketään muuta joka olis saamassa syksyllä vaavin. eli mä en todellakaan tunne yhtään ketään täältä espoosta vaikka oonkin jo pari vuotta asunut, joten aika tylsää on kun oon vain tuon avopuolison kanssa...koko ajan päivät pitkät...mä täytän tuossa ens kuussa 20...mä oon ajatellut tuossa jorvissa ihan sen takia et se on niin lähellä enkä osoisi sinne naistenklinikalle ilman ambulanssia...(kerran jo oon joutunut sinne kylläkin...)

Espoosta minäkin :wave: Esikoista odotellaan, nyt viikkoja kasassa 15, ja la on 11.11 (kai se vielä syksyä on :D) . Jorvissa meinaan synnyttää, se on kuitenkin niin lähellä. Mä olen 21 ja ukkeli kolmisen vuotta vanhempi.

FPI
Moi!

Minä kanssa Espoolainen ja myös lokakuisten pinosta, LA 29.9 ja synnäri Jorvi (tosin muutetaan syksyllä Joensuuhun). Ollaan noin kolme ja puoli vuotta asuttu Espoossa (Kuurinniityssä). Neuvola on Suvelan lastentalo. Miten muilla? Ai niin, esikoista siis odotetaan ja ikää mulla on 30v.

FPI
mun mies on kotoisin joensuusta...:)
huomenna tulee täyteen vaavilla masussa 21 viikkoa, ja mulla 20 vuotta!!! et jes on kivaa, toivottavasti saisin paljon lahjoja(oon todella lahja hullu) musta on vähän tuntunut ettei tällä espoossa ole muita jotka odottaa kans vaavia, ja olis kiva saada kavereita muista odottavista

FPI
flipi, mun mies on Kiteeltä kotoisin... =) Paljon onnea synttäreittesi johdosta! Missä käyt neuvolassa? Entä mihin meet synnyttämään? Mä siis Suvelan lastentalossa ja Jorvi on synnäri. Niin ja asun aviomieheni (35v) ja kahden mäyräkoirapoikamme kanssa :heart:

FPI mä käyn kiltakallion lastentalossa ja jorvissa oon ajatellut synnyttää....joo ja mä asun avomieheni, tyttökoiran ja 4 kissan kanssa....laitan sulle yv:hen mun sähköposti ossan jos haluat kirjoitella....

ilmoittautuu, vaikka vauva syntyykin kesällä :wave:
Minäkin oon miettinyt missä Espoon odottavat äidit aikansa viettää, kun tällä palstalla niihin harvemmin törmää.
Itse olen 21-vuotias ja odotan esikoistamme. Avokki on 34v.
Meillä laskettu aika on 22.7 ja pieni prinssi on tulossa :heart:
Miehen kanssa asustellaan Seilimäessä.
Neuvola on mankkaan äitiys -ja lastenneuvola ja Jorviin menossa synnyttämään.

Laskettuun aikaan siis alle 2kk ja olo alkaa olemaan jo ajoittain tukala :attn:
Turvotusta on riittävästi iltaisin, ja maha alkaa olemaan tiellä koko ajan.
Muistutan hyvin paljon merimursua joka on nielaissut rantapallon :D

Eilen olin tekemässä muuton opiskeluasunnosta Espooseen, ja nyt on selkä ihan tohjona ja mahaa vihloo mutta onpahan tehty sekin, kun opiskelut jää tauolle.
Miten muiden raskaus on sujunut?

No mulla on alkanut sellainen vaihe nyt et selkä on ihan kauhea kipeänä, ja sit tuntuu koko ajan siltä et iho repeää tai jotain sinne päin...
Poju potkii nykyään todella monesti päivässä ja on alkanut reagoimaan tuon isukinkin ääneen....joo ja kisua joka nukkuu välillä mahani vieressä hän yrittää aina potkia selkään, kisu vain säikähtää aina ja luulee et mä tönin sitä jotenkin..:)

Mörötys87 Missä päin on Seilinmäki....mulla on surkea suuntavaisto...:)

täälläkin yksi äiti espoosta.viikolla 18+0 ja kolmatta ,todennäköisesti tyttöä odottaen.olo ainakin sen mukainen.oma neuvola lähdenranta ja jorviin menossa taas synnyttämään.ikää siis 21v ,joulukuussa 22v.laskettu aika 28.10.

Flipi Seillimäki on vanhan-mankkaan puolella(ainakin jos oon itse ymmärtänyt oikein). Ei ole pitkä matka Tapiolan keskustaan. Mankkaan koulukin on ihan vieressä. :D
Mun suuntavaisto on kans ihan surkea, voin eksyä minne vain :LOL:

Yhteistyössä