Angelsounds kotidoppler

onko kellää kokemusta tuosta,olis kiva kuulla.
Toivottavasti tulis jo huomena nii pääsis kuunteleen pikkuisen sydänääniä :heart: Mammaksilta tilasin...

vauvis 11+1 :heart:

*muoks* saako tuota ultraäänigeeliä ostettua ihan apteekista, kun mammaksilta ei erikseen voi ostaa geeliä(mukana kylläkin tulee 1 pullo)

:wave: minulla on sellainen..tuli kyllä alussa kuunneltua paljonkin vaavia sillä :)
minulla äänet kuului jo 10+ viikolla.. äkkiä se tosiaan tuli minullekin, olisko mennyt 2päivää..muistaakseni.
geeliä voi tilata sellaiselta sivulta kuin www.kuuntelevauvaa.fi. itse tilasin laitteen sieltä ja geeliä tuli mukana sen verran iso pullo että sitä on jäljellä vieläkin paljon :) vaikka kuuntelin joka ilta monen viikon ajan.

jane85 :wave: hyvä että on hyviä kokemuksia =) Itselläki varmaan tulee siihen asti kuunneltua ääniä, kun vauva alkaa liikkumaan ja ne sitten itsekkin tuntee.
Nyt on juuri se vaihe,ettei mistää voi päätellä mitä tuolla masussa tapahtuu :heart:

muuten sen voiteen sijasta voi käyttää myös normaalia nesipohjaista voidetta, tulee sillä tavalla paljon halvemmaksikin.. Ajattelin vain ilmoittaa ettei turhaan tarvitse ostaa mitään kalliita voiteita kun paljon halvemmallakin pääsee....:)

mulla on kans se, nyt ei enää niin paljoa tuu kuunneltua mutta joskus. 100g geeli on riittäny tähän asti, koska sitä ei tartte laittaa ku nokare, vaikka itelläkin alussa oli enemmän läskiä välissä ku nyt.

Apteekista saa geeliä halvemmalla mutta myös Ky-liukuvoide ajaa saman asian!!! ja maksaa vain pari euroa. Tai siis mikä tahansa liukkari käy...=)

T. Ulpis ja T&T 20+2

ei varmaan etukäteen kannata kauheesti ostella varalle niitä voiteita koska minäkin kuuntelin alussa pikkusta lähes joka ilta ja geeliä on vieläkin jäljellä puol pulloa!

se on kyllä ihana varmistus että kaikki on hyvin kun kuulee pienet jumputukset :heart:
Meillä jo liikutaan niin paljon että ei oo tullut viikkoihin kuunneltua kertaakaan joten taitaa jäädä seuraavaan odotukseen.. ;)

FPI
Moi!

Mulla on samanlainen, on ihan hyvä vehje :) en ole varma saatko vielä sydänäänet kuulumaan, muistaakseni yleisimmin 12-14 viikolla kuuluvat eli jos ei heti löydy niin älä hermostu. Kannataa ihan rauhallisesti niitä etsiä, mulla kuului tosi alhaalta ihan karvoituksen yläreunasta. Sikiön syke on noin kaksi kertaa nopeampi kuin oma sykkeesi eli tuolla laitteella saa myös oman sykkeensä kuuluviin ja sitten kuuluu myös istukan viuhuntaa...ja kannattaa käyttää reilusti sitä geeliä, että saa dopplerin liikkumaan tasaisesti mahalla.

Onnea matkaan! :heart:

Ei kannata liiaksi innostua tuosta laitteesta, ainakaan aikaisilla viikoilla. Kaikilla ei saada niitä sydänääniä kuulumaan edes neuvolassa helpolla. Laite lupaa saada ne kuuluviksi jo viikolta 12 eteenpäin, mutta ei minulla vaan kuulunut ja ihan paniikkihan siitä heti tuli ja sai turhaan ravata lääkärissä. Mulla kuului neuvolassakin vasta 16 viikolla ja sekin oli hakemisen kanssa, ensin saatiin kuulumaan vain oma pulssi ja sitten pitkän etsimisen kanssa löytyi vauvan sydänäänet. Nyt vasta tänään 18+3 sain Angelsoundsilla kuulumaan vauvan sydänäänet kunnolla, että kuulosti hevosen laukalta, aiemmin oli ihan hakemisen kanssa sellaista pientä " tsiu, tsiu tsiu ääntä".
Kyllähän tuo on sitten ihan hyvä, jos ei esim. tunne vauvan liikkeitä jonain päivänä niin hyvin ja huolestuu, niin sitten voi rauhoittaa itseään ja varmistua, että vauvalla on kaikki hyvin.

Mä tilasin oman dopplerinin nettitilaus. fi:sta...
Postikuluineen makso sillon 42e, geeliä ei tullu mukana mutta liukkari on ajanu saman asian.
Niin ja ekan kerran sain pikkusen sydänäänet kuuluviin rv.10+4, seki on niin henk.kohtasta, joillaki kuuluu vasta myöhemmin...

Yhteistyössä