Hakutulokset

1. flipi

Alle 25v. ensiodottajat

mulla taas on ihan toisin päin noiden nimien kans tytölle oon keksinyt jo monta nimeä, mut pojalle en taas kun ehkä yhden....
  2. flipi

Alle 25v. ensiodottajat

tuntuu et pitää kohta myydä munuainen että saa ruokaan rahaa...ja pitää syödä silti hyvin et vaavi saa ravinteita et kasvaa hyvin...
  3. flipi

Espoon syys-odottajat

nostoa....
  4. flipi

Alle 25v. ensiodottajat

ei oo kivaa kirjoittaa yksin, mä ostin just vime viikolla kans mun ekat mammahousut....mulle tuli eilen jostain perinnästä lasku et mun pitää yhtäkkiä maksaa mun hobbyhallin koko summa yhdestä jutusta ja se on yli 600? et tosi kiva....masentaa ihan sairaan paljon...ja st on vielä parin kk:n...
  5. flipi

Hei! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat onnelliset odottajat!

ajattelin ilmoittautua kans mukaan, täytän ens kuun 21 päivä 20 vuotta ja odotan ensimmäistäni la on 1.10.2008 ja oon espoosta
  6. flipi

VATSATAUTI RASKAUSAIKANA?

niin unohdin lisätä vielä sen että minulla on kuume samaan aikaan...
  7. flipi

VATSATAUTI RASKAUSAIKANA?

Kuinka vaarallista on jos saa vatsa taudin raskausaikana? Koska minulla on ollut jo pari päivää vatsa todella sekaisin, joka on ihan erilaista kun ottaa huomioon että koko aika aikaisemmin on ollut ummetusta... joten mitä kannattaisi tehdä? flipi rv18+2
  8. flipi

***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

mitä luulette maksaiskohan sossu tuon 4d ultran kun eiks sekin kuitenkin oo sairaala käynti?
  9. flipi

alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

jane85 missä sulla sit on se rakenneultra? mulla on täällä espoossa jorvissa...
  10. flipi

ekana olin ultras jo viikolla 9 kun jouduin yks yö ambulanssilla sairaalaan se tais olla siinä 25.2, sit np ultras olin 17.3 kaikki ja nyt rakenneultra tulossa 13.5, toivottavasti vaavi olis sellasessa asennossa et näkis kumpi on tulossa....
  11. flipi

Alle 25v. ensiodottajat

[/b]Rinzessa ihan hyvin on lähtenyt sujuu mitänyt ensin lääkärit luuli sitä joksikin vakavaksi vatsa taudiksi eikä edes tajunnut tehdä testiä mulle kunnes sitten kuukauden päästä mä sanoin et tehkää se testi...ja plussaa oli....sit kun olin siinä viikolla 9 jouduin yks yö ambulanssilla...
  12. flipi

Espoon syys-odottajat

joka on kans espoosta, luulin jo ettei täällä espoossa ole ketään muuta joka olis saamassa syksyllä vaavin. eli mä en todellakaan tunne yhtään ketään täältä espoosta vaikka oonkin jo pari vuotta asunut, joten aika tylsää on kun oon vain tuon avopuolison kanssa...koko ajan päivät pitkät...mä...
  13. flipi

Espoon syys-odottajat

eikö täällä todellakaan ole ketään joka olisi espoosta ja syksyllä olisi saamassa vauvaa?
  14. flipi

**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

kisut on ihan tavallisia maatiaisnaperoita, koira on pikimusta bishónhavannainen.... niin unohdin sanoa että synnytän sit jorvissa....ups...kiva viimein saada joku kirjoittamaan mun kans kun oon asunut täällä pari vuotta eikä mulla ole yhtään tuttua eikä kaveria...mieskin on niintylsää seuraa...
  15. flipi

**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

oon 19 vuotias tyttönen espoosta ja odotan esikoistani. laskettuaikani on 1.10.2008 niin joo ja tietenkin perheeseeni kuuluu myös 4 kisua ja koira...
  16. flipi

Alle 25v. ensiodottajat

ajattelin ilmoittautua kun oon alle 25....itseasiassa oon 19 vuotias ja odotan tällä hetkellä esikoistani....laskettuaikani on 1.10.2008
  17. flipi

ajattelin ilmoittautua tänne eli oon 19v tyttönen espoosta ja esikoinen tulossa laskettuaika on 1.10.2008, joten voisiko joku sitten kun ehtii lisätä minut tuohon listaan kun en itse tietenkään osaa....
  18. flipi

***LOKAMASSUT 2008 Huhtikuussa***

täälläkin ois yks mamma lisää joten voisiko joku sitten jossain vaiheessa kun ehtii lisätä minut tuohon listaan eli mun la on 1.10 ja tämä on esikoiseni, jorvissa olisi tarkoitus synnyttää
  19. flipi

Espoon syys-odottajat

Hei ajattelin aloittaa tälläisen uudenkeskustelun kun en itse tunne ketään täältä espoosta vaikka olen jo pari vuotta täällä asunut ja olisi kiva tutustua muihin odottaviin... Eli oon 19 vuotias tyttönen ja odotan esikoistani, laskettuaikani on 1.10.2007. Asun yhdessä avopuolisoni, 4 kissan...
  20. flipi

***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

Hei ajattelin ilmottautua kans tänne eli tällä hetkellä rv 17+3 eli lakettuaika 1.10.2008 ensimmäinen lapsi tulossaja jorvissa pitäisi synnyttää, jännittää aivan kamalasti, oon 19 vuotias tyttönen asun avopuolison, 4 kissan ja 1 koiran kans espoossa...en tunne ketään täältä vaikka oon asunut jo...

Yhteistyössä