Heips taas.
Ihana ilma ulkona. Jos nyt tänä viikonloppuna ehtis vähän ulkoilemaankin, kun viime viikonloppu meni opparin kanssa rehkiessä.
Tytteli74, juu, ehdottomasti olen kyllä siitä samaa mieltä, että kannattaa tosiaan kysellä kavereilta niistä tavaroista. Mut samalla muistaa oma tilanne. Itse olin niin naiivi, että uskoin kaiken mitä kaverit sanoivat, joten tuli paljon myös turhaa. Harmittaa, etten silloin osannut yhtään ajatella asioita. Mä en muuten tienny, että sen alustaisen kaukalon saa myös ilman alustaa autoon. Noh, tyytyväisiä ollaan siltikin oltu omaamme.
Väpä, meille tota tavaraa tuli aika helpostikin, kun oltiin kummatkin opiskelijoita, niin monet tarjos ihan hyvää hyvyyttään, tavallisille työssäkäyville kun ei niin usein kehdata tarjota. Sit mulla on myös nyt 11v pikkusisko, jolta oli tallessa vielä ne rattaat (tosin kankaat homeessa, joten ei oo kelvannu kenellekkään muulle, siks pistin uusiks) ja sänky on kiertäny suvussa jo kauan. Tietty mun asennekin vaikutti siihen, että herkemmin tuli etsittyä ja pidettyä silmät auki käytettyjen suhteen.
Ihania ultarkuulumisia on monia. Meillä se edessä ensi tiistaina. Jännittää.
Kiitos muuten Miialle uudesta pakkauslinkistä. Mä pidin kyllä ihan väreistä, kun oli semmosia, että niihin saa helposti yhdistettyä omannäköisiä juttuja. En kyllä silti taida pakkausta ottaa, tarvetta on enemmän rahalle.
No juuh, nyt väsyttää niin paljon, että on pakko vetää puolen tunnin päikyt, ennen kuin mies ja poitsu tulee kotiin. Nukun nykyään tosi huonosti usein ja nään hirveästi painajaisia, kenelläkään muulla samaa?
Aurinkoista viikonloppua kaikille!
t- kaiza 19+6