***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

äippäpakkaustakin piti kommentoida, että värit tosiaan aika haljut tällä kertaa... No pitää nyt miettiä, että ottaako pakkauksen vai ei, kun periaattees kaikki vanhoistakin pakkauksista tallella ainakin suurinpiirtein... Rattaita vartenkin rahaa tarttis...äääh...tulee vaikee valinta eteen :/ :$ |O :D

Onnea hienoista ultrakuulumisista! :flower:

Ja Diorille ikimuistoista päivää! :heart:

Toivottavasti asiat selkiytyy Hilbertille pian ja kaikki olisi oikein hyvin. =)

Olen passivoitunut vähän taka-alalle ketjusta ihan vain kiireen vuoksi. Olemme remontoineet uutta asuntoamme aikamoisella tahdilla, että saatais vapuksi valmista. Vielä kun tuo maalin katku häipyisin makuuhuoneesta, päästäis nukkuun sinne vuodesohvan sijasta. Mutta hyvä näinkin tässä vaiheessa. On eri fiilis laittaa omaa asuntoa ku edellisiä vuokrakämppiä ja varsinkin kun pikkuinen on tulossa maailmaamme :heart:

Neuvolassa oli kaikki hyvin. Verenpaine hyvä, painoa tosin tullut 3,4 kg muutamassa viikossa jo edellisen liikapainon päälle!!! :ashamed: Tiedän kyllä syynkin. Olemme syöneet ilman mitään valikointia tosi epäterveellistä "remonttiruokaa". Nyt pitää taas piristyä senkin asian suhteen. Vauvalla syke n. 150 ja aktiivisesti liikkuu neuvolan tädin mukaan. Minä tunnen aina välillä liikkeitä, mutta yleensä tajuan vasta ku on menny ohi. Höh! Pitänee kokeilla jotain musiikin soittamista tms :D

Aurinkoista viikonloppua kaikille massukoille! :)

Mayah ja pikkuinen 18+5

Heipparallaa!!
Taas upeita ultrakuulumisia!!Onnea!
Hilbert toivottavasti kaikki on hyvin!!Jos pikkuinen on vaan vähän rauhallisempaa sorttia =)
Itse en kanssa liikkeitä tunne muuta kuin iltaisin makoillessani ja nekin hentoja tökkimisiä, että en edes tiedä onko ne vauvan aiheuttamia..mutta luulen että on, koska oudon tuntuisia tuntemuksia ne ovat :whistle:

Hei, mitähän tää on, kun mulla kutisee iho ihan hirveesti..?eilen jalkapöydät olivat aivan täynnä punaisia läiskiä, aivan kuin joku allergiareaktio, mutta kun mulla ei oo mitään allergiaa...kuitisi aivan tajuttomasti...ja sitten alkoi selkä kutisemaan..mutta nyt "oireet" hävinneet..en tajua.. :/

jkoo + Pikkuinen 18+6

TÄÄ ON IHAN FIILIKSISSÄ!!

Oon venannu jo jonkun aikaa että koska pakkaus vaihtuu ja nyt ku näin noi kuvat ni olin ihan haltioissani. Ite tykkään vaaleesta ja beigestä tosipaljon ja musta noi vaatteet on aivan ihkut. Kyllä meille tulee pakkaus :) Meille kyl tulee pakkaus 2 syystä, esikoinen on niin kiintyny omaan makuupussiinsa että sitä voi häneltä riistää ni pitää pikkukakkosen saada oma :LOL: mä kyllä tykkäsin viimevuoden pakkauksestakin, mut nyt on jotenkin viel ihanampi (tai sit tää on joku psykologinen juttu ku tietää että ton saa :LOL: )

Jees, iho kutisee kyllä mullakin. Lähinä rinnoista ja jaloista. Niin ja mahasta. Mul on tosi kuiva iho myös, mutta nyt tää kutina on kyllä jostain ihan muusta ku herkästä ja kuivasta ihosta. Ainakin siltä tuntuu. Uudet vaatteet sais pestä joku 3-4 kertaa ennen ku ne tuntuu päällä siltä että nyt ne ei enää ärrytä ihoo, enkä kyllä ymmärrä ku yleensä riittää 1 kerta. Noo kai tää on tätä raskaus juttuu tai jotain.

Ihanii ultrakuulumisiikin on tullu. Mua jänskättää jo nyt hirveesti et mitä meidän massuasukki sanoo ja näyttää 9.5 ku mennään ultraan. Meillähän neuvolassa se 3d ultra ni toiveita elättelen että nähtäis sukupuolikin tarkkaan. Tosin sitä millään nää sit jos toinen vääntää ittensä johonki solmuun siellä vaik olis mitkä laitteet :LOL:

Juu on muuten ihana ilma ainakin meillä Kaarinassa. Aurinko paistaa, on suht lämmin eikä tuule. On just sellanen ilma että esikoisen kanssa pihalle touhuumaan koko päiväksi, MUT EI. Esikoinen nauttii ulkoilusta hoitotädin kanssa ja mun pitäis lukee ruotsintenttiin (on vaan motivaatio melko hukassa). Eli taas on edessä ihana päivä sisällä ikkunasta haikeesti kurkkien pihalle. :(

Parisuhdekriiseistä, onhan joka parisuhteessa aina kriisei. Mä ihmettelen et mun mieheni jaksaa mua alkuunkaan (en tosiaan oo mikään helppo ihminen asuu ja elää) varsinkaan nyt ku raskaus heittää vielä hormoonit ja mielihalut kaikki sekasin. Ei oo pahemmin mitään riitoi ollu pitkään aikaan onneks (koputtaa puuta). Voimia vaan hirveesti kriisien kanssa eläville.

Liikkeistä vielä sen verran et mulla oli ensimmäisessä raskaudessa istukka edessä ja se vaimensi liikkeitä aika lailla. Tunsin liikkeitä noin viikon 20 tietämillä, mut mies sai kyllä sit odottaa ja pitkään viel koska tuntus pihalle asti. Kyllä muistaisin että sydänäänet silti kuulus tosi selkeesti myös sillon, eikä kertaakaan ollu kovin vaikee ees löytää. Nyt on istukka takana ja liikkeet tuntuu tosi selkeesti jo mut ei viel masun päälle. Mut täysin eritilanne ku esikoista odottaessa ku tunsin liikkeet jos olin ihan hiljaa paikallani sopivana hetkenä ku nyt niihin havahtuu herkästi.

Nyyttimyy ja murmeli 19+3

Mä tykkäsin kanssa uudesta äippäpakkauksesta!!Ihania värejä...tai siis aikas väritön se oli, mut tykkään just tollasist vaaleista väreistä.. :D toivottavasti saan ton uuden pakkauksen!

Parisuhde puhetta ollut..kyllä meilläkin välillä tapellaan, ennen mä olin se ns. kovempi puoli, enkä antanut peräksi mitään, mut nyt on toisin päi..rupeen heti itkee, jos ukko korottaa ääntään (mikä kyl aika harvinaista), yleensä se vaan kuuntelee hiljaa kun mä nalkutan jostain turhasta.. :kieh: Mutta meil ainakin menee ihan kivasti nyt, meinaan on ollut aika pahojakin kriisejä pari vuotta sitten..mut opein katsomaan peiliin ja nyt onni kukoistaa..totta kai niitä pieniä arkisia vänkäyksiä aina vähän on, mut kuitenkin...
Hih, koottiin eilen jo pinnasänkykin, halusin jotain vauvajuttua jo "näkyville" :whistle:

Hyvää viikonloppua kaikille massukoille!!!

Kiitokset miialle linkistä äitiyspakkaukseen! Täytyy kyllä yhtyä niihin, jotka kammoksuivat värien vaaleutta. Jos minulta kysytään, niin beige ei ole väri vaan epäväri, mutta valtaosa suomalaisista tai suosia vaaleeta ja haaleeta (tai sitten mustaa), joten kivahan se, että suurimmalle osalle kelpaa :). Ja kelpaa toki minullekin, kun ilmaiseksi saa. Vaatetaan edelleen mieluummin itseäni kuin vauvaa :whistle: ;) .

Ja Kaiza, olet oikeassa, että vauvavanhemmille on tavarataivas avoinna. Kadehdittavan hyvin olet lahjoituksina tarpeellista rojua saanut. Minä en haluaisi investoida suuria summia, vaikka rahaa olisikin ja aion ostaa mahdollisimman paljon välttämättömyyksistä käytettynä. Sitä paitsi minussa on selvästi jokin vika, sillä mikään pesänrakennusvietti tai vauvan tavaroiden hankkiminen ei ole oikein iskenyt. Elokuussa meikä sitten paniikissa täällä kyselee vinkkejä, kun kaikki hankinnat on vielä tekemättä :D ...

väpä ja pimu (21 + 2), joka luultavasti nukkuu koiran pedissä ja pukeutuu vanhaan lakanaan...

Taas oli tullu paljon tekstiä viime viikkojen aikana. En ole päässy pariin viikkoon lukemaan teidän viestejä, koska meillä ei vielä omaa konetta ole ja aina saa miettiä että minne pääsen koneelle.

Neuvola meillä oli pari viikkoa sitten ja siellä arvot oli tälläiset.
paineet:115/68
hemppa:119 (suositteli monivitamiineja jos vaikka niillä saisi alkuun vähän nuosemaan.)
pissa: puhdas
paino: 2.9kg yhteensä. Ei vielä olla alettu seuraamaan viikottaista nousua.
vauvan syke: 140
liikkeet: ++

muuten olo ihan hyvä ja pikkuinen todella jaksaa masussa juhlia hyvä että illalla rauhottuu vähäksi aikaa. Nyt ei ole mitään sen kummempii mutta yritän taas päästä pikaisesti lukemaan teidän kuulumisia.

ja voimia kaikille pienokaisen menettäneille.

enkelipojat ja hurmuri 20+3

Heips taas.

Ihana ilma ulkona. Jos nyt tänä viikonloppuna ehtis vähän ulkoilemaankin, kun viime viikonloppu meni opparin kanssa rehkiessä.
Tytteli74, juu, ehdottomasti olen kyllä siitä samaa mieltä, että kannattaa tosiaan kysellä kavereilta niistä tavaroista. Mut samalla muistaa oma tilanne. Itse olin niin naiivi, että uskoin kaiken mitä kaverit sanoivat, joten tuli paljon myös turhaa. Harmittaa, etten silloin osannut yhtään ajatella asioita. Mä en muuten tienny, että sen alustaisen kaukalon saa myös ilman alustaa autoon. Noh, tyytyväisiä ollaan siltikin oltu omaamme.
Väpä, meille tota tavaraa tuli aika helpostikin, kun oltiin kummatkin opiskelijoita, niin monet tarjos ihan hyvää hyvyyttään, tavallisille työssäkäyville kun ei niin usein kehdata tarjota. Sit mulla on myös nyt 11v pikkusisko, jolta oli tallessa vielä ne rattaat (tosin kankaat homeessa, joten ei oo kelvannu kenellekkään muulle, siks pistin uusiks) ja sänky on kiertäny suvussa jo kauan. Tietty mun asennekin vaikutti siihen, että herkemmin tuli etsittyä ja pidettyä silmät auki käytettyjen suhteen.
Ihania ultarkuulumisia on monia. Meillä se edessä ensi tiistaina. Jännittää.
Kiitos muuten Miialle uudesta pakkauslinkistä. Mä pidin kyllä ihan väreistä, kun oli semmosia, että niihin saa helposti yhdistettyä omannäköisiä juttuja. En kyllä silti taida pakkausta ottaa, tarvetta on enemmän rahalle.
No juuh, nyt väsyttää niin paljon, että on pakko vetää puolen tunnin päikyt, ennen kuin mies ja poitsu tulee kotiin. Nukun nykyään tosi huonosti usein ja nään hirveästi painajaisia, kenelläkään muulla samaa?
Aurinkoista viikonloppua kaikille!
t- kaiza 19+6

Heip!
Lapsi-messuilla neljä tuntia ravattu...jalkoihin särkee. auts.
Odottajan nurkkaus oli sitten todellakin nurkkaus: pieni puhujan koroke, jonka edessä viitisen riviä tuoleja. Luentoaiheita oli viisi, mm. nimen annosta, jota jaksoinkin kuunnella ehkä viisi min.. Mukavaa oli kun pääsi hypistelemään uutta äitiyspakkausta, joka oli hmm... hieman vaalean sävyinen. Mutta periatteessa ihan ok. Itse tykkään talvihaalarista ja potkarista, ruskeista lököpöksyistä ja myös oranssiraitaisesta setistä. Ehdotonta plussaa ekologisuuden tavoittelusta! Kuorivaippahommelin lisäksi löytyi myös kolme ImseVimse flanellivaippaa, (tiedä sitten kuinka oikeasti toimivat). Meille joka tapauksessa kaiken pohdinnan jälkeen pakkaus otetaan, saahan sen mukana oikeasti niin paljon kaikkea kynsisaksista haalariin.
:)
Messuilla päätettiin sitten lopullisesti, että halutaan BugaBoon Camelionit (siis vaunut). On ne vaan sitten niin kevyet ja rullaavat ja menevät 0-4v., eli käytännössä koko vaunuiän. Ikinä meillä ei niihin oikeasti olis varaa, mutta onneksi miehen vanhemmat ovat "hieman" innoissaan tulevasta vauvelista. He siis ehdottomasti vaativat saavansa kustantaa vaunut.
( Saatuaan kuulla tulevasta lapsenlapsestaan he laittoivat samana päivänä mieheni tilille mun mielestä järkyttävän summan rahaa, jotta pääsisimme varmasti rentoutumaan vaikka etelään ennen syksyä. Mä en ole saanut vanhemmiltani luonnollisesti rahaa vuosi kausiin, joten musta tuntui kamalan vaivaannuttavalta koko homma).

Joku puhui kutiamisesta. Siis mua kutittaa sääriin niin paljon koko ajan. Uudet mammahousut on melkein mahottomat käyttää. Tuntuu, et tulen hulluksi kohta. Iho on myös rutikuiva korppukasa.

- Omanapainen Cora+ syytön osapuoli Pikki 18+1

Heips kaikki!

Oli ihan pakko tulla tännekin hehkuttamaan...

Eli tänään olin ultrassa ja sieltä löytyi nyt se kauan toivottu pikkuinen.

Kokoa oli 6.9mm ja sydän sykki!
Eli vastas rv6+5 ja sitä luokkaa minäkin olin se laskeskellut olevan.
Kyllä nyt on helpottunut olo, kunpa vaan pikkuinen sitten pysyis matkassa mukana loppuun asti!
Te olette jo päässyt niiin pitkälle jo raskaudessa että, kaikkea hyvää teille loppu matkaan ja enkeleitä!

äittä-67 &"minicooper" 6+5

äittä-67 Oikein paljon onnea, ihana juttu! Toivottavasti kaikki menee hyvin. :)

Diorille Myös onnittelut.. :flower:

suhvelilla Oikeen nätti vatsa!

Lyhyestä virsi kaunis, nyt pitää lähtä syömään jotain. Meinaa vähän heikottaa..
:wave:

syysmama 20+6 :heart:

äittä-67:lle (jos käyt täällä vielä kurkistamassa) heti ens alkuun hurrrjasti onnea ja pikkuiselle masukille runsaasti tarrasukkia!!

Kiitokset teille kaikille tuesta! Jännäsin koko päivän, kun lääkäristä ei kuulunut mitään, mutta sitten se soittikin vähää vaille neljä ja kysäsi, ehdinkö nopsaan poikkeen. No, kymmenessä minsassa oltiin jo pedillä (ei voi siis sanoa hitaaksi hämäläiseksi ainakaan tätä mammaa!). Tuo meidän nlalääkäri ei oikein osaa ultrata, mutta pääasia oli, että nähtiin siellä jonkinlaista liikehdintää. Lääkäri vähän epäili, että se istukka todellakin on siinä edessä, mutta sanoi, että yrittää saada ensi tai seuraavalle viikolle oikean ultraavan lääkärin, joka katsoisi vielä, että itsekin saan mielenrauhan.. No, ihan hyvä. Kaikki ylimääräiset ultrat ovat kivoja ;)

Itse tykästyin tuohon uuteen äippäpakkaukseen, vähän liiankin kanssa. Oltiin nimittäin päätetty, että otetaan rahana, kun on kuitenkin nuo kaikki esikoisen vaatteet.. No, täytyy nyt miettiä vielä uudelleen..

Onnea Äittä-67 ultrakuulumisista!
Vauvaliimaa nyt mukaan paljon!

Onnea myös muille ultrassa käyneille hyvistä uutisista!
Ja tsemppiä teille, joilla ultra on vielä edessä.
Se on niin jännää....

Kiitokset sinulle, joka laitoit linkin uudesta äitiyspakkausksesta!
Ihailimme jo itsemme sivulla pyörryksiin.
Makeat oli värit tai värittömyys, miten sen sitten kukin ottaa.
Minä pidin kuitenkin kovasti.
Nyt sitten jännätään kumpi osuu kohdalle, se uusi vai vanha pakkaus!
Neuvola 12.5. ja sitten hakemukset sisään!

Hankinnoista Vaunut kävimme jo varaamassa ja haetaan ne sitten, kun olemme vauvan saaneet kotiin. Taikauskoinen kun olen...
Pinnasänkyä jo kyselimmekin lainasta kotiinpäin, joten kaippa sen sieltä saamme ajoissa.
Mieheni on sängyn itse tehnyt ja lupasikin heinä-elokuulla tekaista tällä uudelle vauvalle vielä hoitopöydän, kätevä kun on käsistään.
Patja ja petivaatteita pitää ostaa, peittoja onkin sitten kaksin kappalein.
Muovifroteeta tarvitaan aina ja onneksi säästin ne esikolta kuuden vuoden takaa.
Vaatteita en ole hankkinut kuin parit potkarit kirpputorilta, mutta ehkä se mopo jossain vaiheessa karkaa sitten käsistä...
Äitiyspakkauksessa tulee paljon tarpeellista vaatetta kuitenkin ja niillä pärjää kivasti aika pitkälle.
Viimeksikin tuli lahjoina hurjasti kaikkea vaatteista tarvikkeisiin, joten niitä odotellessa.
Tuttipulloja ja korviketta pitää ostaa kotiin syksyllä jo valmiiksi, ettei tule niitä paineita...
Sideharsoja pitää ostaa, kun niitä näytti olevan kovin vähän äitiyspakkauksessa nyt.
Siteitä sun muita jo onkin entuudestaan, mutta liivinsuojukset ja rintakumit on hankintalistalla.
Turvakaukalon ostamme joskus elokuulla.
Toivottavasti niihin tulee joitain poistomyyntejä, että saisi vähän edullisemmin, kun en osta turvatuotteita käytettyinä ihan periaatteestakaan.

Itselle pitää muistaa antaa hemmottelua koko kesän ja syksyn, se pitäisi meistä jokaisen muistaa!
Jalkahoitoa, hierontaa, ulkona syömistä, ihania kävelyretkiä, löhöilyä, lukemista, ystävien kanssa seurustelua ym. ym. ym. mistä kukin pitää.
Me kuitenkin teemme sen isoimman työn ja itsestään täytyy pitää huolta, eikös vaan!

Nyt pitämään itsestä huolta tuonne ihanaan keväiseen ulkoilmaan!
Grillikausi avattakoon tänään tässä perheesä!

Masukasta viikonloppua kaikille!
Mamitus2 ja Nappula 21 (poks)

Äittä-67: ONNEA!!! :heart:

R iikka: Asennoidut jotenkin hienon seesteisen kuuloisesti teidän parisuhde-kriisiin. Toivottavasti asiat selkiytyvät pikkuhiljaa!

En minä kyllä vieläkään voi varmaksi sanoa, että olisin liikkeitä tuntenut! Nyt on rv 18+4. Pariin otteeseen on jotain pulputusta tuntunut, mutta ilmavaivoja on kyllä samaan aikaan ollut, että tiijä sitten. Vähän on jo malttamaton olo noiden liikkeiden suhteen: tuntuis jo!

Äitiyspakkauksesta: mitä olen seurannut, niin mielestäni äippäpakkaus on joka vuosi melko neutraali ja tunteita herättämätön. Siinä on kuitenkin niin paljon tarpeellista tavaraa, jotta ilman muuta sen otamme! Minusta se on todella hieno etu.

Diorille onnittelut naimisiinmenosta! Sitä ollaan ny sitten Rouva!

Hienoja ultrakuulumisia oli ollut. Onnittelut niistä. Oma ultra on 7.5. Josko sen jälkeen osaisi uskoa varmemmin tähän onneen! Minulla on tullut sellainen piirre, jotta nyt kun vatsa jo näkyy ja uudet ihmiset alkavat huomaamaan raskauden ja onnittelemaan, niin minun on jokaisen onnittelun jälkeen tökättävä doppleri masulle ja kuunneltava, että onhan hän siellä, onhan. Tavallaan jokainen onnittelu saa minut epävarmemmaksi... Yritän olla varma ja onnellinen asiasta, mutta kuitenkin huomaan sanovani ihmisille, että: "olenhan minä raskaana ja TOIVOTTAVASTI kestää loppuun saakka..." Haluaisin eroon tuosta epävarmuudesta. Epävarmuutta ei mitenkään hälventänyt viikolla näkemäni uni, jossa kuuntelin dopplerilla masua ja sieltä kuului vain tyhjyyttä. Unessa ehdin jo miettiä synnytykset ja kuolleen lapsen näkemiset ym. Heräsin ja yritin rauhoitella itseäni, jotta unta se vain oli ja kuvasti luultavasti vain näitä minun pelkoja. Mutta en saanut puhuttua itselleni järkeä. En meinannut uskaltaa kuunnella dopplerilla, kun pelkäsin kuulevani sen saman tyhjyyden. Tunnin pyörimisen jälkeen oli pakko mennä kuuntelemaan ja hetihän sieltä alkoi tasainen jumpse kuulumaan! Sen jälkeen nukahdinkin autuaasti. Nonih, nyt kun kerroin tämän, on pakko taas lähteä varmistuskuuntelulle... Alkaako tämä minun hysteria kasvaa? Olen samaan aikaan todella varma ja todella pelokas.

Hjeps. Aurinkoista ja iloista viikonloppua kaikille!!!

Hei ajattelin ilmottautua kans tänne eli tällä hetkellä rv 17+3 eli lakettuaika 1.10.2008 ensimmäinen lapsi tulossaja jorvissa pitäisi synnyttää, jännittää aivan kamalasti, oon 19 vuotias tyttönen asun avopuolison, 4 kissan ja 1 koiran kans espoossa...en tunne ketään täältä vaikka oon asunut jo pari vuotta täällä...eli mulla ei ole yhtään kavereita joille voisin puhua yhtään mistään eli olis mukava saada kavereita sellaisista jotka olis suunnilleen samas vaiheessa kun mä... :D

Iltaa :)

Flipi Tervetuloa kirjoittelemaan =)

Äittä-67 Valtavasti onnitteluja :heart: Eiköhän kaikki mene hyvin tällä kertaa =)

Hilbert Mukavaa, että pääsit pientä kurkkimaan ja liikettäkin löytyi =) Ja mikäs sen mukavampaa kuin useesti kurkkia tuonne masuasuntoon ;)

Mamitus Totta turiset tuon oman hemmottelun suhteen :D Täällä grillattu taas eilen ja tänäänkin :whistle: :ashamed: Mutta grillissä on ollut myös maissia ja perunaa ja valkosipulia pihvin lisäks :saint: ja tuoresalaattiakin on tullut tehtyä :p ja alkoholiton siideri maistuu noiden grilliherkkujen kanssa niin hyvältä :whistle:

Lizard toivottavasti tuo epävarmuus vähenee viikkojen myötä. Vaikka sitähän se on...äidiksi kasvamista, kun ollaan jo nyt kovin huolissaan pienistä :heart: Itse kans välillä kovastikin mietin, että onhan massussa varmasti kaikki hyvin...

Tänne ei mitään ihmeellistä, paitsi että jonkin sortin liitoskipuja oli tossa yöllä, kun käänsi kylkeä, niin ei siitä meinannu mittään tulla kun sattui ja luut vaan natisi tuolla alaosiossa :kieh:

Mukavaa viikonloppua kaikille!

katjuska ja vilpertti 20+2 :heart:

Heippa vaan kaikille!

En ehdi nyt lukemaan juttuja, kun en pitkään aikaan ole ehtinyt koneelle ja aina se vähäinen aika menee juttujen lukemiseen, eikä ikään ehdi kommentoimaan mitään. Eli nyt vaan pikaisesti meidän kuulumiset.

Käytiin 15. päivä rakenneultrassa ja kaikki oli niinkuin pitikin. Nyt vaan kasvamista ootellaan. Oma paino oli kuukaudessa noussu 3 kiloa, joten on ruoka ja namut liikaa maistuneet :kieh:

Vauvalla on löytynyt jo vähän rytmiä,,, mieletön rytinä ja touhunta masussa illalla klo 21-23 välillä, sitten hiljenee ja sama rumba alkaa aamulla n. klo 5:30... Samaten pikkuinen alkaa pörräämään yleensä hieman sen jälkeen ku mamma on täyttänyt ruokamasunsa. Liikkeet näkyy jo päällepäin ja on aika vinkeetä kun se vaavi siellä jumppaa.

Muuta ei oikeastaan olekaan. Masu on pyöristynyt ja olen siirtynyt täysipainoisesti mammavaatteiden käyttäjäksi.

Niin, ja huomasin, että kelan sivuilla oli uuden äippäpakkauksen kuvia. väreistä en kovin perusta,,, mutta ihan kivoja ne muuten oli.

Yritän koneelle joskus parempana aikana jotta pääsen teidänkin kuulumisia lueskelemaan.

Huomenta :)

taivaannastalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Ihanaa kun poika on kaks yötä taas nukkunut hyvin =) Nyt kun tän tänne näppäilin niin ens yö on varmaan yhtä hulabaloota :kieh: :LOL: Kyllä niin moneen asiaan pätee se, että ois parempi olla hiljaa vaan :whistle:
Mä tossa eilen siivosin ja totesin, että tänään saa taas alkaa siivoamaan uudestaan :kieh: No eipä onneks mitään isompaa siivousta tiedossa....
Liikkeet taas ollut kadoksissa vaikka oon yrittänyt bongaillakin. :/ Kyllä toi edessä oleva istukka kyllä paljon niitä liikkeitä vaimentaa ja melkein kyljissä ne liikkeet tunnen jos tunnen. Taitaa vilpertti just viihtyä sen istukan takana ;)

Mutta rentouttavaa sunnuntaita kaikille

Katjuska ja vilpertti 20+3 :heart:

Flipille tervetuloo mukaan kirjottelee. Tosi kiva saada uusii kirjottajii :)

Hitsi, onko täällä muita, jotka ei millään malttais oottaa että saa vauvan syliin. Siis mun vauvakuume on ihan 10:ssä ja haluisin vaan et aika menee nopeesti ja et syyskuu tulis äkkii. hih Kellään muulla samaa??

Masu on iso, mut tulee tietty viel kasvaa ihan hirveesti ja mulla se on jo nyt aika-ajoin edessä. Puuh, millä sitä tulee selviimään loppukesästä :LOL:

Voi voi, ja meidän pinossa yks toisensa jälkeen poksauttaa ton puolivälin rikki. Sitä tässä minäkin odotan..

nyt mennään vanhalle kämpälle siivoomaan ja tyhjentää loput kamat sieltä että sen sais myyntiin vihdoin.

Nyyttimyy ja murmeli 19+5

Yhteistyössä