Tere täältä...
Mamitukselta ihana käsky, tämä mamma tottelee heti
Vetäsinki tossa "aamupalan" päälle heti pari pullaa!! No jos vähän ulkoiluttas koiraa ennen töihin lähtöä.
Kiitokset kaikille tuesta näihin meikäläisten parisuhde asioihin :heart: Nyt jos olis taas sellanen seesteinen aika ettei tarttis riidellä. Kissaloukusta ukko rupes heti möykkään et sitä meillä ei käytetä. Tuumasin sitte et voi itte valita joko naapureiden kissat tai minä
No voitte arvata kuis kävi... pakkaamaan ei oo tarvinu ruveta
Jäi muuten eka katti haaviin. Ja kyllä käy sääliksi kissaa :| Eihän se kissan vika oo et sillä on idiootti omistaja, melkeen oon vollottanu täällä sen takia. Rankkuri tulee kaiken lisäks vasta tänään hakemaan sen kuuden jälkeen :kieh: Ja mulle vielä kaupungin el. lääkäri sano että hakee myös viikonloppuna
Oon sitte ruokkinu raukkaa tuolla ja pitäny vedessä... Parisuhteeseen palatakseni, et meillä on poika ollu torstaista asti mummulla ja vaarilla hoidossa, eilen lähtivät extempore mun mummua kattoon Keski-suomeen ku oli joutunu sairaalaan. Onneksi ei mitään suurempaa... Niin kyllä on tässä saatu olla kahdestaan. Eilen oli ukon tädin 60 v. juhlat ja siellä istuttiin ja vietettiin mukavaa iltaa. Mentiin siitä sitte paikalliseen ja sieltä kotio. Isäntä vaan kaikille kehuskeli ku meillä on taas pullat uunissa ( pikku pieruissaan ku oli ) Vähän sai vängätä että suostu lähteen kotia jo yheltä, mut näin aamulla ei ainakaan katunu
Lizard pohtii ja odottelee kans niitä liikkeitä... Pulputusta oon minäki tuntenu, välillä sitte tulee ilmavaivojen kanssa ja välillä ei, kai ne niitä liikkeitä on? Joskus taas tuntee ku kaveri möyrii ja vaihtelee asentoja, et kyllä siellä jotain elävää on
Itselläni on sama juttu onnittelijoiden kanssa. Heti jos joku rupee kyseleen laskettua aikaa jne jne niin sitä rupee epäileväksi "kai se sieltä syyskuun lopulla tulee" tai jotain ympäripyöreetä!!
Rouva
Diorille onnittelut!!
Ja tietenkii myös
Äittälle Onnittelut!!
Flipi Tervetuloa joukkoomme!! Sun täytyy ryhtyä ystävämetsästykseen
Suhvelilla oli ihana vatta =)
Hilbert pääsi ultraan, tosi hyvä... Pääsi huokasemaan helpotuksesta!
Ihon kutisee täällä kans :wave: Varsinki vattasta, täytyy vaan muistaa rasvata paljon! Jkoolla oli joku allerginen reaktio ollu, toi ei varmaankaan oo normaalia, siis jos ei oo jotain allergiaa! Joskus voi vaan tulla ohimeneviä allergiareaktioita :| Kumma juttu!
Kehäkukalta saatin tosi hyvää infoa äippäpakkauksesta JIPII
Kiva tietää!!
Kaiza näkee painajaisia, kuin myös minä aina välillä. Näin raskaana ollessa unet on muutenki paljon voimakkaampia ja todemman tuntusia. Nyt on kyllä itellä menny pari yötä niin ettei ole tarvinu vessassa käydä ja näin ollen on tullu nukuttua koko yö.
Nyyttimyyllä on kova kiire saada käärö syliin
maltahan ny vielä
Sitte jossaki vaiheessa tulee sellanen tunne, etten ole valmis tähän ei vielä tms. Kaikki tuntemukset on normaaleja!!
No mutta vatta kasvaa täällä kans, eiköhän tätä pötsiä uskalla jo vauvavattaks kutsua! Vaikka tota omaa kamaa on tossa kerros päällä. Työkaveri ( vanhempi ) tuli taputteleen mun makkaroita :kieh: Meinasin kiskoo päin näköö, tartte mun ihroja tulla hiplaileen!!
Selkää vihloo niin maan prkleesti. Täytyy käydä käveleen jos se vertys siitä, et pääse töihin. Täytyy sit vaan poistuu aikasemmin jos kipeytyy. Huomasin tuossa muuten sellasen jutun, et alkuraskaudessa vaivannu ummetus on poissa ja rytmihäiriöitä ei oo ollu. Tilalle onki sitte tullu hengitysvaikeudet, eli keuhkot on ahtaalla ja makuu asennosta ei nopeesti nousta. Vanhat "vaivat" poistuu ja uusia tulee tilalle heh!
Nyt pitää lähtee kävelylle ja töihin ( vaikkei taaskaan huvittas )
R iikka 18+6