Hakutulokset

  1. M

    Taas mies lähti otille...

    Kyllä minnuu ärsyttää joka viikonloppu ku juomaan menee, oon sanonu siitä eikä oo muutosta tullu. Pitää näköjään ehtii miulle ja 1v pojalle oma kämppä :'(
  2. M

    Taas mies lähti otille...

    Sama täällä, miunki ukko läks otille :( No oon tottunu ku tää sama toistuu joka viikonloppu :kieh:
  3. M

    Tivoli Suuronen

    Maksaako tuonne tivoli Suuroseen sisäänpääsy vai laitteen käyttö vaan?
  4. M

    Mikä ihmeen lahjakortti??

    Myökin saatiin tänä jouluna 70e lahjakortti, ilahduin paljon.
  5. M

    Pannari

    Antakaa hyvä pannarin ohje, rupes tekee mieli pannareita =)
  6. M

    miten voin hakea IRC:istä jonkun kuvaa?

    Jos tiedät hänen paikkakunnan ja iän, niin laita hakuun ne tiedot, ja selaa sitten jos löytys
  7. M

    Liberokerhon pistekauppa

    Noin olen itse tilannu, jumittaa teidän kone tai se nettisivu
  8. M

    kuumeinen lapsi

    Nonii, vastashan ne, ei kuulema pie viedä tarkastukseen, kerta eilen vasta alkanu kuume. Huomen aamulla vasta voi mennä jos vielä on kuumetta :kieh:
  9. M

    kuumeinen lapsi

    Siis voi että tuota terveyskeskusta :kieh: aina varattuu, saa oottaa puolille päivin ennenku ne vastaa
  10. M

    kuumeinen lapsi

    Voisko kuume johtuu että hampaita olisi tulossa, ku ei ole vielä yhtään puhejennut?
  11. M

    kuumeinen lapsi

    Meillä on parinviikon päästä täyttävä 6kk poika. Illalla mitattiin kuume ku oli kauheen kuuma, no olihan sitä 38.54. Nukkumaan laitettiin 9 mutta eihän siitä tullut mitään. 11 aikaan laitoin supon kuumetta laskettamaan. Tänä aamuna oli 38.64 astetta kuumetta, ja nuha on, nenä vuotaa. Mikä on...
  12. M

    Kuinka paljon saat äitiyspäivärahaa?

    Mie olin vaan viimekesän töissä ja saan 304?/kk. Muuta työtä en ole tehny.
  13. M

    Kuinka paljon saat äitiyspäivärahaa?

    Siis saatteko työ kuukaudessa tuon tonnin?
  14. M

    Kuinka paljon saat äitiyspäivärahaa?

    mikä siihen äitiysrahan summaan vaikuttaa? Toisen tulot?
  15. M

    joensuu

    Mie oon outokumpulainen, ja ikää on 20, poika 4kk, ja mieski löytyy. Ois kiva saada juttu seuraa ja saada vertaistukee. Olisi kivaa joskus perheinä nähdä ja tutustua. mulle voi kirjoitella feliagirl@hotmail.com
  16. M

    miten tyhjätään sivuhistoria ettei mies näe mis kävin?

    menet sivuhistoriaan, ja sieltä "näytä sivuhistoria" kohtaan. Sieltä saat poistettuu kaiken missä oot käyny.
  17. M

    johan oli korkea hemoglobiini

    Mulla oli raskaus aikana päälle 90, heti käskivät syömään rautatabletteja. Mut nyt on noussu tuo hemoglobiini, ku olen saanut ulos pienokaisen.
  18. M

    Siis hohhoi tuota pojan syömistä

    Meijän poika tulee 21 päivänä 4kk. Pari viikkoo sit ollaan alotettu bonan syönti. Iltapalaks saa peruna porkkanavellii, ja päivällä siis syö tuota bonaa ja tuttelii. yöllä se heräilee aina 2-3 tunnin välein syömään, tuntus että tuo velli pitäs paremmin nälkää mut ei. Yöllä ku herää niin...

Yhteistyössä