MAKSAISITTEKO äitiyspakkauksen vaatteista NÄIN PALJON?!?! :o

  • Viestiketjun aloittaja vilttitossu
  • Ensimmäinen viesti
sockervadd-
Ei hitto eihän tuossa ollut mitään sellaista jota haluaisin edes ilmaiseksi :D Tai no tuo oletus kuvassa oleva raidallinen haalari, siitä voisin jopa maksaa hieman.

Ymmärrän kyllä retroilun, mutta eihän tuossa paketissa ollut muuta ´järkevää´ kuin tuo raidallinen haalari.

Ja äitiyspakkauksen vaatteet ovat jotain todella hirveää.
 
No en maksais! Mun mielestä on muutenki aika törkeetä pyytää rahaa jostain, mitä on "ilmaseks" valtiolta saanu. :headwall: Tossa oli tyyliin yks kiva body ja ne ekat raidalliset pökät, loput oli mun mielestä tosi kuluneen näkösiä tai muuten vaan kamalia! :x Ja mä sentään tykkään retrosta (mitä noi ei kyllä suurin osa ollu...).
 
vilttitossu
Minä en kanssa ymmärrä. JOS vaatepaketissa todella olisi retroa, hinnan jotenkuten ymmärtäisin, mutta suurinosa on kuitenkin äpn vaatetta vuosilta kivi ja keppi...
 
vieras
Mutta noin ne lastenvaatepaketit kannattaa koota. Laittaa mukaan yksi ta kaksi "herkkua", eli vaikka jotain Lindex uusretroa ja loput sitten äpkamaa tai muutenvaan vanhaa ja rumaa.

Pääsee vanhoista rytkyistä hyvin retrojen siivellä eroon.
 
no joo taas
eihän noi mtn retroa ole. mein neiti syntyi 99 ja osa noista on juuri hänen äp:sta. lisäks nuo tutan vaatteet oli juuri silloin myynnissä ja meilläkin on juuri tota "retroa" ollut pilvin pimein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miettii:
Mitä käyttöä tuolla Lindexin pölllöhuivilla on? Se tuli synnäriltä mukaan, mutta sehän on tosi pieni. Ollut meillä sitten ruokalappuna käytössä. :(
Ihan samaa mietin,ei mtn käyttöä ollut,annoin kaverille joka vei kierrätykseen.ois ollu mieluummin vaikka vauvan-hattu eikä huivi paketissa!Tosi käytännöllinen ilmais-lahja varsinkin ,kun ei oo ku poikalapsia...
 
Kyy
Olivat äitiyspakkauksesta tai ei, en maksaisi tuon näköisistä (ja nuhruisista) vaatteista mitään. :x

Ja myyjällä hyvä kikka tuossa, nuo vaatteet näyttävät retroilta, koska ne on kuvattu retrokuvioisen viltin päällä (joka ei edes kuulu pakettiin)!
 
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
No en maksais! Mun mielestä on muutenki aika törkeetä pyytää rahaa jostain, mitä on "ilmaseks" valtiolta saanu. :headwall: Tossa oli tyyliin yks kiva body ja ne ekat raidalliset pökät, loput oli mun mielestä tosi kuluneen näkösiä tai muuten vaan kamalia! :x Ja mä sentään tykkään retrosta (mitä noi ei kyllä suurin osa ollu...).
Mutta kun ihmisillä on joskus tapana myydä pieneksi jääneet lasten vaatteet ja -tavarat eteenpäin. Eihän kaikki edes ota pakkausta vaan mielummin rahana. Onkos silloin yhtä törkeää myydä eteenpäin tuolla avustusrahalla ostettuja vaatteita tai tavaroita?

Minun puolestani jotainen saa myydä tavaroitaan miten haluaa, ostajastahan se loppupelissä on kiinni mitä haluaa ostaa ja mihin hintaan. Itse maksettiin äitiyspakkauksesta 140?, minusta ihan asiallinen hinta kun ei kuuluttu tuo etuuden piiriin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä väliä, huutajat päättävät hinnan ja eniten huutanut maksaa minkä parhaaksi katsoo, ei liene kenenkään muun rahoista pois
No tottakai, mutta minusta silti törkykalliita äitiyspakkauksen vaatteiksi. Piste.
 

Yhteistyössä