MAKSAISITTEKO äitiyspakkauksen vaatteista NÄIN PALJON?!?! :o

  • Viestiketjun aloittaja vilttitossu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miettii:
Mitä käyttöä tuolla Lindexin pölllöhuivilla on? Se tuli synnäriltä mukaan, mutta sehän on tosi pieni. Ollut meillä sitten ruokalappuna käytössä. :(
Me saatiin kanssa. Nyt sille on vasta ollut käyttöä, on ollut isommalla kaulassa ulkoillessa kun sillä on yks puku jossa kaula on mun mielestä muuten vähän liian avonainen.
Mut ei sillä mitään käyttöä tolle vauvalle ole vielä ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Mutta kun ihmisillä on joskus tapana myydä pieneksi jääneet lasten vaatteet ja -tavarat eteenpäin.
Näin on ja ihan fiksuahan se, mutta mun mielestä tollaset äp-vaattet vois vaikka mieluummin LAHJOTTAA, ku myydä. Kyllähän raha kelle vaan kelpaa, mut perjaattesta en möis.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Eihän kaikki edes ota pakkausta vaan mielummin rahana. Onkos silloin yhtä törkeää myydä eteenpäin tuolla avustusrahalla ostettuja vaatteita tai tavaroita?
No toi on musta taas vähän eri asia, en mä ainakaan erottele yhtä rahaa toisestaan, kaikki menee perheen yhteisiin menoihin kuitenki.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Minun puolestani jotainen saa myydä tavaroitaan miten haluaa, ostajastahan se loppupelissä on kiinni mitä haluaa ostaa ja mihin hintaan.
Totta, mut kuten sanoin, mä en perjaattesta möis jotan äp-kamaa, vaan antaisen ennemin esim kirkon keräykseen tai UFFille.
 
Mä voisin muuten myydä sen äippäpakkauksen haalarin ja toppahatun pois koska ne oli ihan karseita!!! Ilmaiseksi en niitä antais, oonhan mä niistä maksanu :kieh:
Muuten oli kiva pakkaus tää uusin, mutta se toppahaalari oli :x :x
Tossa aapeen pakkauksessa oli monta kivaa vaatetta ja jos tarviisin semmoisia niin voisin mä niistä maksaakin ton viitisenkymppiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
Mä voisin muuten myydä sen äippäpakkauksen haalarin ja toppahatun pois koska ne oli ihan karseita!!! Ilmaiseksi en niitä antais, oonhan mä niistä maksanu :kieh:
Muuten oli kiva pakkaus tää uusin, mutta se toppahaalari oli :x :x
Tossa aapeen pakkauksessa oli monta kivaa vaatetta ja jos tarviisin semmoisia niin voisin mä niistä maksaakin ton viitisenkymppiä.
Mikä vm?
 
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Eihän kaikki edes ota pakkausta vaan mielummin rahana. Onkos silloin yhtä törkeää myydä eteenpäin tuolla avustusrahalla ostettuja vaatteita tai tavaroita?
No toi on musta taas vähän eri asia, en mä ainakaan erottele yhtä rahaa toisestaan, kaikki menee perheen yhteisiin menoihin kuitenki.

.

Ehkä joku ei erottele pakkauksen vaatteita sen enempää mummolta tai sukulaisilta saaduista ja itse ostetuista. Kaikki ovat menneet yhtälailla lapsen käyttöön (=perheen menoihin, ei ole tarvinut ostaa erikseen) ja voivat siten kiertää eteenpäin.

Jotenkin hassua samalla nähdä tuo avustusrahalla ostettu tavara jotenkin erilaisena kuin pakkausvaatteet. Eihän sitä tietenkään ole pakko miettiä mikä tavara tai vaate on juuri sillä rahalla ostettu. Voihan sitä sitten puhtaan omantunnon pitääkseen myöhemmin muita tavaroita myyntiinlaittaessaan lahjoittaa eteenpäin vaatetta/tavaraa sen 140? arvosta ja kertoa tämän olevan meidän äitiyspakkaus. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana-vaimikäsoli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
Mä voisin muuten myydä sen äippäpakkauksen haalarin ja toppahatun pois koska ne oli ihan karseita!!! Ilmaiseksi en niitä antais, oonhan mä niistä maksanu :kieh:
Muuten oli kiva pakkaus tää uusin, mutta se toppahaalari oli :x :x
Tossa aapeen pakkauksessa oli monta kivaa vaatetta ja jos tarviisin semmoisia niin voisin mä niistä maksaakin ton viitisenkymppiä.
Mikä vm?
Tää 08, mikä on Kelan sivuilla katsottavissa.
 
pakkaushullu
kerros vieras joka pieras et mitkäs niistä sitten on ne KUUS muuta jotka on pakkauksesta kun tuo kettu-pupuhaalari, toppahaalari, body jossa on liloja nallen päitä ja valkea body jossain on pupuja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pakkaushullu:
kerros vieras joka pieras et mitkäs niistä sitten on ne KUUS muuta jotka on pakkauksesta kun tuo kettu-pupuhaalari, toppahaalari, body jossa on liloja nallen päitä ja valkea body jossain on pupuja.
Nuo tutan potkarit ja body + kokohaalari, norsukuvioinen paita, body ja potkarit, :whistle:

Mutta se nyt on sivuseikka...Nuo on uusretroa ja äp vaatetta suurinosa...=minulle ei minkäänarvoista enkä kuuna kullIn valkeana makssaisi niistä moista summaa!
 
vieras
Nopealla kelauksella laskin, että n. 30 vaatetta. Jos 50e yhteensä, noin 1,5 e kpl, aika paljon 30 vuottavanhoista vaatteista, joissa kulumia ym. kuten myyjä itse kertoo. Mutta kannattaahan sitä myyjä tuohon hintaan, jos joku maksaa. Parilla eurolla kpl saisi uusia marketeista alesta. Esikoistaan odottava eivät välttämättä tunnista vaatteita äp:n vaatteiksi.
 
vieras
Minä puolestani pidän äp:n vaatteita samanlaisina vaatteina kuin muitakin. Olen maksanut ne veroina. Ehkä katsoisin saaneeni ilmaiseksi jos en olisi ollut päivääkään ansiotyössä ennen äitiyslomia.
 
no joo taas
Alkuperäinen kirjoittaja heii:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2820937.jpg ai tää vai?? miltähän vuodelta sit mahdollisesti??
toi on tuttaa vuodelta 99. mein likka sai noita 3 kpl vauvalahjoina. 2 punaista ja 1 keltainen. ja noi monet muutkin tutat on´juuri niit samoja joita itse ostin likalle ja myöskin saatiin lahjoina. silloin vuona 99 oli juuri tuollaisia kovasti värikkäitä vaattteita tutalla. oli autojen, lelujen palikoitten ja nallejen kuvia voimakkaan värisillä pohjilla. taidan olla ne kaikki jo antanut poies.
 
ritiratiralla
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
Maksaisin, koska musta vaatteet oli söpöjä ja on niitä aika paljon.
uudesta bodista saa kaupassakin maksaa 12-13euroakin jos ei alennuksesta osta.
Lindexin bodyt on 7,95e ja useimmat vielä niin että ota kolme maksa kaksi.
En ole kyllä nähnyt ihan tavallisessa kaupassa 12-13e bodyja, Tutankin on 10.90e.
Erikseen sitten nää ruotsalaiset/tanskalaiset uusretromerkit, niissä bodyt on 20e.
 

Yhteistyössä