Hakutulokset

  1. H

    Leikkaus ja raidat....

    Mulla on olkapäille. :whistle:
  2. H

    Tapiolan korvauspalvelu?

    Ja tilin voi avata tapiola liikkeestä??
  3. H

    Tapiolan korvauspalvelu?

    Pitikö tuo nyt sinne aukasta tili sitte :D Saako siihen tapiola tiliin mitään korttia??
  4. H

    G: Kuinka kauan olet ollut naimissa?

    Elokuun 19päivä tulee 2 vuotta :heart: Ja yhdessä oltu pian 7vuotta. :heart:
  5. H

    Tapiolan korvauspalvelu?

    Lapsivakuutukset - Kuinka nopeaa olette saaneet rahat tilillenne kun olette laittaneet kaikki lääkärikulut yms menemään niille?? Viikko-kuukausiko??
  6. H

    Kertokaapas mulle KAIKKI ruuat/ainekset, missä ei ole hiilihydraatteja?

    Eli siis lihat, kala, kananmuna, vihannekset, juusto joissa ei hiilareita? Onko muita??? B)
  7. H

    Kertokaapas mulle KAIKKI ruuat/ainekset, missä ei ole hiilihydraatteja?

    Alan sille hiilihydraatittomalle dieetille, mut jos joku kiva ihminen listais vähän niitä ruokia mis ei ole hiilihydraatteja lainkaan. Kana vissiin yksi???
  8. H

    G: kun molemmat vanhemmat töissä ja lapset sairaana, kumpi jää kotiin?

    Minä jään YLEENSÄ, mutta joskus myös mies. =)
  9. H

    Tyttö täyttää pian 3v. ja mitä minä sitten teen =0

    Rohkeasti vain haet kouluun! Minä olin aikani kans kotona lasten kanssa ja sit päätin, että haen lähihoitaja kouluun ja pääsin, ihanaa kun 2vuotta takana opiskeluja. Enää viimeinen vuosi skarpattavana :wave:
  10. H

    Mitä päiväkotiin täteille, kun lapset jäävät kesäksi pois?

    Tottakai, opettajia myös. Mutta tarkoitin juuri tuota periaatetta päiväkodissa, että jatkan sinne saakka kunnes menevät kouluun ;)
  11. H

    Mitä päiväkotiin täteille, kun lapset jäävät kesäksi pois?

    Ja eikö jäätelökakkujakin ole jos jonkinlaista, että semmosenkin voisin ehkä viedä molempiin pirtteihin. B)
  12. H

    Mitä päiväkotiin täteille, kun lapset jäävät kesäksi pois?

    En minä toisille lapsille vie, vaan aikuisille. Koska ne tekee siellä hyvää työtä lastemme kasvattamiseksi ja hoitamiseksi. Ja olen sen periaatteen ottanut alusta saakka, niin jatkan sitä siihen saakka, kunnes lapset menevät joskus kouluun. =)
  13. H

    Mitä päiväkotiin täteille, kun lapset jäävät kesäksi pois?

    Mä vien jotkut kakut, koska pitää viedä kumpaankin pirttiin. Ens jouluna sit helpompaa, kun pienenpi poika siirtyy isomman veljen kanssa keskipirttiin. :heart:
  14. H

    Mitä päiväkotiin täteille, kun lapset jäävät kesäksi pois?

    Tuo kortti homma on vähän ankea.. Haluaisin jotain viedä, prkele. On se vaikeaa! Joulun aikaan on kiva viedä kun tietää heti että suklaataa. Meillä lapset todennäköisesti jatkaa samassa paikassa syksyllä, mutta pakko irtisanoa paikka kesäksi koska muuten ei tule mistään rahaa. Tekisinkö tai...
  15. H

    Mitä päiväkotiin täteille, kun lapset jäävät kesäksi pois?

    No minä olen vienyt silti, koska siinä tulee niin pitkä tauko. Talvella tulee 3-4viikon tauko ja kesällä 2,5kuukautta. Noh, mutta ideoita vielä???? :D
  16. H

    Mitä päiväkotiin täteille, kun lapset jäävät kesäksi pois?

    Joulun aikaan vein kahvihuoneeseen muutaman sydän konvehtirasian, että jokainen sai suun siellä makeaksi. Mutta mitäs nyt keväällä... Viime keväänä vein kukat kaikille, mut seki tulee melko kalliiksi. =) |O
  17. H

    Joku suklaapuoti elokuva??

    Sanokaapa jotain muitakin ihania elokuvia! Minä voin suositella sellaista kun No reservations. :heart: Mielettömän koskettava ja ihana elokuva.
  18. H

    Joku suklaapuoti elokuva??

    Pitääpä lukea nuo kirjat, kesäviiniä ja appelsiinin tuoksu, heti kun olen elokuvan katsonut. B)
  19. H

    Joku suklaapuoti elokuva??

    Ketä siinä näyttelee ja mikä ton leffan koko/oikee nimi on?? Joku suklaapuoti se on ja siinä ehkä näyttelee Johnny Depp. :wave: Tahtoisin sen katsoa...

Yhteistyössä