G: kun molemmat vanhemmat töissä ja lapset sairaana, kumpi jää kotiin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä jäi mies aika usein, silloin kun olin töissä. Minä olin sellasessa melko pienessä firmassa ja tein hommaa jota kukaan muu (sen hetkisistä työntekijöistä ) ei osannut, joten en oikeestaan voinnut olla pois. Kiire aikoina ainakaan....
 
Meillä kumpikin jäis aina mielellään ku on joustavat työnantajat ettei tule sanomista.. Mut aina katsotaan sen mukaan mikä on työtilanne sillä hetkellä..Jos mies esim lähdössä leirille niin tottakai minä jään kotia. Ja jos miehellä rauhallinen kausi töissä niin on ihan mielelläänkin kotona lapsen kanssa..
 
vieras
UP..

Meillä sairaat lapset hoidetaan niin, että minä menen myöhässä töihin, odottelen että saan lapset kotona päiväunille ja miehen joten kuten hereille, yötyöläinen siis tuo mies on.. Vähän se hänen unirytmiään rikkoo, mutta sille ei voi minkään.

Minä tarvitsisin lääkärintodistuksen jo ensimmäisestäkin päivästä poissa töistä, kun mies voi olla ilmoituksella poissa tai hän saa vaihdettua vuoroa niin, että saa vapaan..
 
Meillä on mennyt mun töissä tai opiskelemassa ollessa niin, että mies on jäänyt kotiin, jos vain on ollut mahdollista hänen töidensä puolesta, muutoin minä. Käytännössä lapset ainakin alkuun tuppasivat olevan juuri niinä viikkoina kipeänä, kun mies ei voinut jäädä kotiin ja mun oli pakko.
 

Yhteistyössä