Leikkaus ja raidat....

  • Viestiketjun aloittaja Heisku
  • Ensimmäinen viesti
Heisku
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Heisku:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
no et ehkà tule meille kampaajalle, mutta mulla maksoi 80 euroa.
Taidat olla italiassa? Siellä hinnat vissiin katossa :D??
Juu moni asia on tààllà nykyisin kalliimpaa kuin suomessa. ainakin suurissa kaupungeissa. mutta on varmaan hesassakin kampaaja tuota luokkaa, eikò?
Pakko väli kommenttia laittaa. onko sulla suomalainen mies? Miten olette sinne muuttaneet? minkälaista on asua siellä? oletteko koulussa/töissä miehesi kanssa?? ja jos niin missä?
 
tossuliini
Täällä jos värin laittais pelkästään niin maksais 50 euroa joten halvemmaksi tulee ostaa ite väri ja mies laittaa. Vasta leikkautin mun ja tytön hiukset ja niihin upposi 50 euroa yhteensä joka on kyllä kova raha mulle mutta satanen olisi mennyt pelkkiin värjäyksiin jos olis menty yhtaikaa kampaajalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heisku:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Heisku:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
no et ehkà tule meille kampaajalle, mutta mulla maksoi 80 euroa.
Taidat olla italiassa? Siellä hinnat vissiin katossa :D??
Juu moni asia on tààllà nykyisin kalliimpaa kuin suomessa. ainakin suurissa kaupungeissa. mutta on varmaan hesassakin kampaaja tuota luokkaa, eikò?
Pakko väli kommenttia laittaa. onko sulla suomalainen mies? Miten olette sinne muuttaneet? minkälaista on asua siellä? oletteko koulussa/töissä miehesi kanssa?? ja jos niin missä?
voitko laittaa yv:nà? vastaan mielellàni

 
Alkuperäinen kirjoittaja Heisku:
Voiko olla noin suuri haarukka?? Jos väriä ei laita olleskaan. Pelkät raidat siis...
kyllä se on. onko siellä amista jossa on kampaajalinja? kolmannen vuoden opiskelijat osaa tosi hyvin hommansa jo ja saa leikkaukset ja värit edullisemmin kuin kampaamoista.
 
Äippä86
Miten ihmeessä voisin perua kampaaja ajan, kun se on huomenna kello9, ja siellä kampaamon ovessa luki, että aika pitää peruuttaa vuorokautta aikaisemmin, tai muuten peritään 75% siitä mitä olisi mennyt tekemään. Miten se sunnuntaina perutaan????? Olen kipeänä. :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä86:
Miten ihmeessä voisin perua kampaaja ajan, kun se on huomenna kello9, ja siellä kampaamon ovessa luki, että aika pitää peruuttaa vuorokautta aikaisemmin, tai muuten peritään 75% siitä mitä olisi mennyt tekemään. Miten se sunnuntaina perutaan????? Olen kipeänä. :(
kannattaa ainakin kysyä voitko perua sen kun et aiemmin voinut ilmoittaa ettet voikaan tulla.
 
lilli
olen käynyt myös parturissa mulla puolipitkät hiukset ja leikkaus + raidat makso 88e
sitten kävin ammattikoulussa sama juttu tehtiin n.saman pitusiin hiuksiin ja hinta 33e
 

Yhteistyössä