Hakutulokset

  1. L

    Hoidot jatkuu 2012

    Sintu74 Onnea oikein paljon ja onnellista odotusaikaa :heart:
  2. L

    Montako alkion siirtoa sinulle on tehty ja mitä sillä on saatu?

    Hmmm Olisko 16 alkion siirtoa ja niistä yks keskenmeno, pari kemiallista ja yksi ihana poika <3 ja ainakin 5-6 tehtiin kahden alkion siirto
  3. L

    Hoidot jatkuu 2012

    Hei! Mut voi ottaa tuolta piinailemasta pois... Eli meidän hoidot on loppu no 2003 aloitettu niin kai se on aika lopettaakkin. Kaiken kaikkiaan 19 eri hoitoa ja yksi lapsi :heart: Toista ei sitten saatu , mutta pitää tietysti olla onnellinen tuosta yhdestä siis ylionnellinen. Pitää vaan...
  4. L

    Hoidot jatkuu 2012

    Nuppuska :hug: Kannustukseksi pitää sanoa, että kaverilla tärppäsi 17 alkion siirrosta , oli kyl aika sissi kun jaksoi noin monta niitä rämpiä läpi. Mulla taasen tärppäs 6 alkion siirrosta , että suunta vain eteen päin jospa se olisi se seuraava sitten! RödluvanEn mä oletakkaan , että kaikki...
  5. L

    Hoidot jatkuu 2012

    RödluvanMe ollaan siinä onnellisessa tilanteessa, et tää on meidän kakkos kierros. Saatiin 1.ivf 5. Pas meidän poika 2007 :heart: 2009 lähdettiin sit yrittämään toista lasta , mut tää tais sit vaan jäädä yritykseksi. Ja oon aina luvannut olla valittamatta jos saisin edes sen yhden lapsen...
  6. L

    Hoidot jatkuu 2012

    Heipsan!! Ei ole taas kirjoittelut kiinnostanut : / Oon kyllä käynyt lukemassa miten kaikki muilla sujuu hoidot. Mulla oli siirto torstaina ehdin syödä siis zumeja 27 päivää ennen siitoa ikinä en ole noin kauaa syönyt ennen siirtoa. Ennemmin siirto ei onnistunut koska limis oli liian ohut...
  7. L

    Hoidot jatkuu 2012

    Heissan! Nyt on sit täälläkin alkanut valmistautuminen siihen viimeiseen hoitoon apua huiii meinaanko mä tosiaan lopettaa ?? 2003 ollaan aloitettu yrittämään lasta ja välissä oli vajaat kaks vuotta väliä , kun saatiin meidän poika. Oon napsinut lääkkeitä ainakin 8 vuotena ja just mietin et...
  8. L

    Hoidot jatkuu 2012

    Oli aamulla eli pp13 haamu niin soitin sairaalaan ja sain verikokeen. Ja niin kemiallinen raskaushan tämä on hcg arvo oli vain 10 eli lauantaina ollut sen n.25 kun digi näytti sen raskaana. Nyt vaan sit odotetaan , et menkat alkaa ja sit viimeinen oljenkorsi.... On tää niin perseestä!!!! Leppis
  9. L

    Hoidot jatkuu 2012

    MotoHyvä et särkylääkkeet toimi hmm ehkä ne munasarjat on voinu jotekin yli stimuloitua tai jotain mistä mä sitä tiedän lääkäri leppis :D Mut mulla oli ekassa Ivf:ssä yli 40 follia ja munasoluja kerättiin jotain 25 et jos niitä paljonkin tulossa niin ei se sitä tarkota et kaikki on penkin alle...
  10. L

    Hoidot jatkuu 2012

    Moto76: Onks tää sun toinen Ivf ? Oliko sulla ensimmäisessäkin hoidossa noin iso lääkeannos ? Ajattelin siis vaan jos munasarjat on jotenkin ylireagoinut , kun tuo lääkeannos on niin suuri.... Soittelehan huomenna heti Tyksiin niin varmaan saat apua toivotaan et kaikki hyvin Itellä ei siis...
  11. L

    Hoidot jatkuu 2012

    Huomenta! Tein aamulla 5.30 testin :D Kun tänään pitäis lähtee juhlimaan... Eli pp11 CB digi se viikkonäyttöinen näytti raskaana 1-2 ja apteekintestiin tuli haamujen haamu, että en tiedä mitä ajatella ? Onko kemiallinen koska toi CB on tosi herkkä. Tosin on vasta pp11 et onhan täs 3 päivää...
  12. L

    Hoidot jatkuu 2012

    Heps! Tänään olin siirrossa kaksi sulatettiin ja toinen selvityi eli yksi siirrettiin.... Seuraavalla kerralla sulatetaan kaikki loput eli 3 alkiota ja se on sit meidän viimeinen hoito jos tästä ei nyt sit tärppää huomaatte mun pessimisti asenteen :D Eli mulle voi päivittää...
  13. L

    luge- vs. raskausoireet

    Luget tehnyt mulle todella arat rinnat, huimausta ja mahakipuja
  14. L

    Siirtojen ja alkioiden lukumäärä

    1. ivf 1 alkio tuoresiirto 5x pas ja 2 niistä 2 alkion siirtoja 5.pas raskaus-->lapsi :heart: Toisen yritys 3x pas joista 2 kahden alkoin siirtoa 2.Ivf tuoresiirto 1 alkio 3pas:ia joista 2 kahden alkoin siirtoa 3.ivf tuoresiirto 2 alkion siirto pas 1 alkion siirto. Yhteensä siis...
  15. L

    ( ( ( Konemusiikkiketju ) ) )

    Tiësto - Love Comes Again - YouTube
  16. L

    Hoidot jatkuu 2012

    Heips! En ole jaksanut kirjoitella..... Oon alkanut tekemään vähän irtiottoa tähään palstaankin samoin kun hoitoihin. Mutta juu tänään oli ultra ja 3.ivf/icsi 1.Pas on 21.02 tarkoitus olis siirtää 2 alkiota. Nyt otettiin lääkkeeksi myös kortisoni ja disperini ja siis zumet ja luget...
  17. L

    Hoidot jatkuu 2012

    Sintu74: on se mun mielestä aika haalea viiva... Jos vielä viitsit investoida testiin osta cb viikkonäyttöinen testi sil pystyy sit testaamaan et nouseeko hcg arvo. Toivotaan et kaikki hyvin!!! tehdään niin et mä onnittelen sit kun kaikki on hyvin :D LadyBlue: Onnea onnea nautihan raskaudeta...
  18. L

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Nostelen vähän tätä meidän ketjua :D Täällä vielä odotellaan pas:ia jätin tän yhden kierron väliin, kun mulla on niin hyvät kaveri bileet tiedossa et haluan bilettää täysillä. Eli mulla 3.ivf/icsi 1.pas sit helmikuussa sit olis viel pariin pas:in alkiot ja sit on loppu!!! En siis enää usko...
  19. L

    Hoidot jatkuu 2012

    Täällä taas ollaan ,mut tää onkin sit mun viimeinen hoito ketju halleluujaa!!!! Eli pikkusen voin kertoa mitä meillä.... Yritys alkoi 2003-->2004 tutkimuksiin 2005 alkoi hoidot 1x ovulaation ind. 2x inssi 2006 1.ivf tuoresiirrosta tulin raskaaksi , mutta meni kesken 2006-2007 5x pas...

Yhteistyössä