Hakutulokset

  1. S

    Onko 1-vuotiaani teistä poikkeuksellisen ujo??!!

    mulle joku viisas kertoi että lapsilla on kausia kun vierastaa (pitää olla äitin sylissä) ja sitten taas ei vierasta niin paljon ja jokaisen vierastuskauden jälkeen uskaltaa mennä vähän pidemmälle. Seurasin meidän neiti avoimessa kerhossa tämän uutisen jälkeen ja oikeasti meni niin, ensin...
  2. S

    Onko sinulla vaivautunut olo hississä?.. :D (sähköpostin tuomaa)

    Meillä oli entisessä kodissa sellanen (mies)naapuri, et jos sen kans osu samaan aikaan hissiin niin se ei todellakaan tuijottanu silmiin, vaan hieman alemmas... ei ollu kivaa, mielummin sit aina käveli jos näki et se on lähistöllä...
  3. S

    V niin kun vituttaa ja rankasti

    onko teille koskaan käynyt niin että puhelin soi ja joku taloyhtiön setä siellä kyselee että missäs on se rikki mennyt ikkunan karmi, kun ei me löydetä sitä... Ai kato se onkin toi makuuhuoneen ikkuna joo, anteeks häiriö se löytykin jo! kiitti hei! Olin siinä puhelin kädessä että MITÄ! Siellä...
  4. S

    Eronneen sormukset

    Annoin kihlasormukset kaverille.. Mahtuivat sille hyvin peukaloon... :)
  5. S

    Miksi pitää kaupassa aina työntää ne kärryt siihen tiskin eteen?

    :laugh: ..olis aika veikeetä kaupan lattiassa teksti " kärryillä ajo kielletty"
  6. S

    Pettymys neuvolakäynnillä

    Et ole ainoa, on meitä sit aineskii kaks... =)
  7. S

    Pettymys neuvolakäynnillä

    noh..meillä oli vähän tyly neuvolan täti aina...juhlapäivä aina kun oli lomalla ja paikalla oli sijainen..Olin hänen mielestään ilmeisesti liian nuori äiti(19v) ja mulle sai sitten (ilmeisesti sen takia) vinoilla ihan suoraan...
  8. S

    Pettymys neuvolakäynnillä

    Ne on noi neuvolan tädit... Pojan 5v neuvolassa...ööö...6 vuotta sitten tuli tyly kommentti "ei vielä kirjoita nimeä" Olin siinä puulla päähän lyötynä, koska olin aina ajatellut, että sitten eskarissa ja koulussa opetellaan kirjaimet ja kirjottamiset, en ollut keneltäkään kuullut että PITÄÄ...

Yhteistyössä