Miksi pitää kaupassa aina työntää ne kärryt siihen tiskin eteen?

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Mulle on ihan sama vaikka sinne maitojen luo mentäs kärryjen kanssa.

Mutta pitääkö siinä hyllyllä vasta miettiä että mitä ottaa ja kuinka paljon??? |O Kiva siinä sitten odotella että toiset saa päätettyä juoko ne rasvatonta vai kevyt maitoa...kele että toi ottaa aivoon.

Eli kärryjen kanssa voi mennä sinne hyllyjen luo kunhan sinne ei jäädä asumaan vaan otetaan mitä tarvitaan ja sitten pois toisten edestä.
Näimpä, kyllä siellä normisti vaan hakee sen mitä tarttee ja väistää. Mutta autas sitten näitten kanssa jotka raahaa siihen mukanaan puoli sukua ja tukkii koko osaston kun ei oikein tiedä että joisko tänään maitoa punaisesta purkista vai ostaisko sinistä vai seisoisko vielä vähän aikaa miettimässä ja katsoisi että kukaan ei varmasti pysty sieltä hyllystä mitään sinä aikana ottamaan :headwall: .
Ja kerttu-tätiä varten pitää ottaa kahvikermaa ja jos kyllikki tykkää leipoa niin sille vielä rasvasempaa kermaa ja suostuuko mummu laittaa maitoa kahviinsa.... Oikeesti, nää keskustelut on joskus hupaisia mitä kaupassa kuulee. Kerran yhellä miehellä oli 2 koria kaljaa ja hirveesti makkaroita kärryissä. Sitte kuulin kun se sano kaverilleen maitohyllyllä; "pitäskö ottaa toinenki purkki". Kaveri katto ja sanoi "älä hitossa, sehän voi hapantua"...
 
vieras
Meijän kaupassa ainakin tosi usein hyllyjen väliin unohtuneet kärryt lähtee toisen mukaan ja sitten ite otat sen toisen kärrit, ostelet kymmenkunta tavaraa ja huomaat et ei juma missä mun ostokset on... Sitten väillä kuulutellaankin niistä

Meijän kaupassa on kyllä niin monta rullakkoa maitoja vierekkäin 3-4 per laatu että kyllä siinä voi montakin olla lappaamassa suoraan kärryin sitä maitoa
 
No mut sehän onki kivaa ko kaikki jättäs kärrynsä sinne käytävälle niin ohikulkevat sais pujotella, ja sitte ois vielä kivempaa kattella että mikäs niistä kymmenistä kärryistä olikaan oma...

Onneksi kahen ihmisen ja kissan taloudessa selviää kauppareissusta usein pelkän korin kanssa, harvoin tarttee kärryä ottaa. :saint:
 
Vepasto
:LOL: Tää ketju pisti naurattamaan. :D Joo, eiköhän me anneta jokaisen ottaa tavaransa ihan rauhassa siitä maitohyllyltä ja pitää ne kärrynsä vaikka siinä vieressä (niin kuin mäkin teen, jos on lapsi kyydissä ). Niin ja mitä tulee siihen miettimiseen/valitsemiseen; en mä aina tiedä valmiiksi esim. mitä jogurtteja ostan. Ja kyllä mä sit valitsen ja mietin siinä ihan rauhassa, enkä mieti, et mitä muut siitä ajattelee tai et onkohan tolla mun takana olevalla naisella kauhea kiire, pitäiskö jättää jogurtit hyllyyn ja väistää. ;)
 
vieras
En todellakaan jätä kärryissä istuvaa lastani pois silmistä !Ja kyllä ne kärryt siellä kaupassa on ihan sitä varten että niihin kerätään ostoksia ja hyllyt sitä varten että niissä myydään tuotteita ja aika naurettavaa olisi jos kaikkien hyllyjen edessä olisi tarralla merkityt alueet että tässä kohti ei saa kärryillä ajaa ....
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Esim maito hyllyllä on usein ruuhkaa ja silti ihmisten pitää tunkea ne suuret kärryt siihen maitojen ym eteen, ettei niitä kukaan muukaan saa. Miksi niitä kärryjä ei voi jättää käytävälle ja mennä vain itse sinne maitojen eteen?
No, ei kai ne siinä niin kauaa ole, ettei ehtisi odottaa =).
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Esim maito hyllyllä on usein ruuhkaa ja silti ihmisten pitää tunkea ne suuret kärryt siihen maitojen ym eteen, ettei niitä kukaan muukaan saa. Miksi niitä kärryjä ei voi jättää käytävälle ja mennä vain itse sinne maitojen eteen?
No, ei kai ne siinä niin kauaa ole, ettei ehtisi odottaa =).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En todellakaan jätä kärryissä istuvaa lastani pois silmistä !Ja kyllä ne kärryt siellä kaupassa on ihan sitä varten että niihin kerätään ostoksia ja hyllyt sitä varten että niissä myydään tuotteita ja aika naurettavaa olisi jos kaikkien hyllyjen edessä olisi tarralla merkityt alueet että tässä kohti ei saa kärryillä ajaa ....
:LOL: ..olis aika veikeetä kaupan lattiassa teksti " kärryillä ajo kielletty"
 
IhanaValo
Tuli tuosta Aurinkokunnan viestistä mieleen et joskus jossain kaupassa äitini tuolleen "hävittänyt" kärrynsä, kun oli jättänyt hetkeks..silloin oli joku myyjä ottanut kun oli luullut että joku oli jättänyt ostoksensa, ja myyjä oli siis ollut laittelemassa tavaroita takasin,tai liekkö roskiin niitä helposti pilaantuvia.

Ja ap:n kysymykseen, helpompi on meistäkin ajaa siihen suht lähelle ees ja napata maidot kyytiin ja jatkaa matkaa. Ärsyttää kyllä jotkut, jotka jää tuttujensa kans jaarittelemaan, etenkin kun itsellä ois kiire..ja sitten katsotaan pahasti kun jotain sanoo, niinkuin niiden juttuja ois pahastikin häirinnyt :headwall:
 
Miili
Teitpä niin tai näin niin aina on väärinpäin :). Mulla on usein käsilaukku kärryjen etuosassa, eli en jätä kovin kauas. Ja on se aika ravaamista hakee vaikka kuus 1,5 litran maitoa tiskistä ja taas takas kärryille ..
 

Yhteistyössä