V niin kun vituttaa ja rankasti

Ei voi olla taas todellista että voi mennä päivä pilalle niin kun nanosekunnissa |O Joo o kävelin ja kävelin ja vielä kerran kävelin ja sain lopulta kaks veen päiväunille. No tulen tuohon pihalle ja näen meidän vuokraisännän jolle kerron ettei meidän kylppärissä meinaa yks sermi seinä pysyä pystyssä jostain syystä ja tämä säntää meille sisään mitään kysymättä :eek: siis sillä kertaa sisälle ja minä jään nostamaan vaunuja sisälle joissa nukkuva lapsi joka tietty hetken päästä siihen meluun herää :headwall: Jesh ja kaiken huippu on ettei meillä todellakaan ole siistiä ja tämän pitää vielä kurkkia saunasta lähtien joka kohtaan |O Siis tämä ei ole enää edes todellista mulla on kylppärissä pyykit levällään lattialla oottamassa koneeseen menoa ja saunassa liuta kaikkea muuta kun valkeita ja puuvillaisia alushousuja kuivumassa :headwall:
 
kohtalotoveri
ihanaa, siis just noin käy aina mullekin :D Ja vituttaa sitte niin maan perkeleesti!! Meillekin tuli eräs kerta taloyhtiön ukko (naapuri) kylppäriä vahtaamaan ilman mitään ennakkovarotusta ja olisin halunnut vajota maan alle............
 
Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:
ihanaa, siis just noin käy aina mullekin :D Ja vituttaa sitte niin maan perkeleesti!! Meillekin tuli eräs kerta taloyhtiön ukko (naapuri) kylppäriä vahtaamaan ilman mitään ennakkovarotusta ja olisin halunnut vajota maan alle............
Hyvä tietää että näin voi käydä jollekkin muullekkin, mutta vielä enemmän tässä pännii se asia että kun tämä olis edes joku tavan tallukka joka ei huomais likaa ja epäsiisteyttä mutta ei kun tämä on sellaine todella siisti ja tarkka mies että varmasti on parhaillaan vaimolleen kertomassa miltä meillä näyttää :headwall:
 
onko teille koskaan käynyt niin että puhelin soi ja joku taloyhtiön setä siellä kyselee että missäs on se rikki mennyt ikkunan karmi, kun ei me löydetä sitä... Ai kato se onkin toi makuuhuoneen ikkuna joo, anteeks häiriö se löytykin jo! kiitti hei! Olin siinä puhelin kädessä että MITÄ! Siellä oli sedät sitte käyny karmin korjaamassa, mutta unohtivat mulle ilmottaa että ovat tulossa....
 
No joo tollanenkin juttu on käynyt et kappas mulle ei kukaan ilmottanut mitään mutta kun aamulla herää niin keittiö on täynnä vieraita äijiä joiden tarkoitus on ollut tulla korjaamaan uunia. Olivat sitten ajatelleet et ei yhdeksän aikaan meillä ketään kotona ole ja mä kapuan kymmenen yli yhdeksän yöpaidassa sängystä keittiöön et mikä rumina se käy :xmas: :LOL:
 
kohtalotoveri
ja aina kun kämppä on kuin ydinpommin jäljiltä, joku tuttu soittaa että ovat tulossa kylään :headwall: mutta auta armias kun hinkkaat ja kiillotat joka nurkan, niin ketään ei näy!
 

Yhteistyössä