Hakutulokset

  1. vilijonka08

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Huomenta :wave: En olekkaan pitkään aikaan tänne kerinnyt kirjoittelemaan, lukemassa käyn silloin tällöin, mutta muka aina niin kiire....nyt vietetään vapaa päivää. Meidän neitillä samoja juttuja kun täällä näkyy kaikilla olevan, sanoja tulee jo monta selvää ja loput sitten jotain muuta :D...
  2. vilijonka08

    Lastenne nimet?

    Meillä on Milana Aleksandra Mico Enzo Olavi Kasandra Alina Josefiina
  3. vilijonka08

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Moi!! todella pitkästä aikaa meiltäkin :wave: Niin menee aika nopeesti ja koko ajan jotain tekemistä, ettei muka mitään kerkee...lueskelen silloin tällöin täällä juttuja mut en saa aikaiseksi kirjoittaa mitään... Samoja asioita meilläkin neiti tekee ja näköjään samoja asioita täällä...
  4. vilijonka08

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Moi!!! Kaikille pitkästä aikaa :wave: Olen tässä vaan lueskellut, enkä ole saanut aikaiseksi kirjoitella, työ verottaa ja nyt meillä noro ilmeisesti kun sitä täällä liikkeellä päiväkodeissa. Kasandra oksentanut ja ripuloinut lauantaista asti, lisäksi on kaamee räkätauti ja korvatulehdus...
  5. vilijonka08

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    :wave: ja kiitokset ROUVA PANNUSELLE :flower: Meillä sairastetaan taas, kaameeta räkätautii ja Kasandralla korvatulehdus, syö nyt taasen antibioottikuuria :snotty: Toivottavasti paranee kun lauantaina olis meilläkin 1v synttärit :D Neitille on nyt iskenyt kiipeily vimma =) yrittää koko...
  6. vilijonka08

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    :wave: tooosi pitkästä aikaa!!! Tätä tää työelämään paluu sitten on, aika ei riitä muka mihinkään :headwall: Olentässä miettyny sitä tapaamista ja olisi kyllä kiva tulla, varsinkin jos se on Tampereella, täältä knummelta pääsee vaikka junalla kätevästi....kunhan vaa sattuisi vapaa...
  7. vilijonka08

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    :wave: pitkästä aikaa :hug: vuotaraaputtimelle, kyllä teitä koetellaan. Jaksamisia paljon. Minä kannatan kans Tamperetta tapamiseen :D täältä pääsee sinne helposti sekä junalla et autolla ja matka on kohtalainen. Me selvittiin keuhkokuumeesta ja nyt on neiti ollut viikon tarhassa ja...
  8. vilijonka08

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Hei vaan täältäkin :wave: Onnea nimppari sankari väinölle :flower: Ja muille jotka ovat juhlineet :flower: Meillä on neitillä keuhkokuume :ashamed: pitkittyneen flunssan seurauksena :| Ollut pientä nuhaa parisen viikkoo ja nyt nousi viikonloppuna kuume ja alkoi korvia raapimaan, vein...
  9. vilijonka08

    Minkälaisen turvaistuimen olette hankkineet kaukalon jälkeen?

    mä ostin neidille Recaron young plus istuimen, autossa lyhyet turvavyöt ja tämän istuimen saa hyvin kiinni ja tyttö istuu siinä hyvin. Hyvät pään suojat ja istuimessa hyvät omat vyöt ja myöhemmin voi ottaa istuimen vyöt pois ja laittaa lapsen auton vöillä kiinni.
  10. vilijonka08

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    :wave: [b]Hyvää ystävänpäivää kaikille hippusille ja perheille :hug: vilijonka ja kasandra
  11. vilijonka08

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    :wave: tältäkin VILJALIINALLE PALJON ONNEA JA :hug: ESSILLE VOIMIA JA :hug: kyllä se on aina rankkaa tuo eroominen. Mä olen muuten kanssa miettinyt että olisi kiva nähdä muita hippusia :D täällä kun kirjoittelee niin olisi kiva nähdä ihan livenä kenen kanssa on kirjoitellut...
  12. vilijonka08

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    :wave: Meiltä vähän 10kk neuvola kuulumiset =) Neiti on nyt 71cm pitkä ja painaa 8100kg :D pieni ja laiha neiti, mut oli sentään kasvanut sen verran et täti ei sanonu muuta. Pipo tais olla 45cm :p Meillä on taas kaikilla muksuilla räkätauti ja kasandra oli kuumeessa pari päivää, mut...
  13. vilijonka08

    Minkä nimisiä lapsia teillä on?

    Milana Aleksandra 6v Mico Enzo Olavi 4v Kasandra Alina Josefina
  14. vilijonka08

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    KALENTERI, se tuntuu pahalta ja pitkään eikä sitä käsitä eikä edes osaa heti käsitellä pitkään aikaan, ainaskin mulle kävi niin, mutta lapset pitää siitä huolen et pystyy yrittämään jatkaa elämää eteenpäin edes jotenkin ja se auttaa jos on ystäviä joille voi kertoa miltä tuntuu ja mitä ajattelee...
  15. vilijonka08

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Huomenta!! Tässsä vähän raapustelen ennen iltavuoroon menoa kun aamupalat on syöty ja nuo nyt ehkä vähän aikaa tuossa leikkivät :p Nukkumisesta, meilläkin on vähän repaleisia öitä :| en tiedä mistä nyt johtuu, varmaan tekee taas hampaita, ylhäällä näkyy toisesta etuhampaasta kulma :/ ja...
  16. vilijonka08

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Kalenterille voimia ja :hug: voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu, olen kokenut saman, meillä oli silloin jo neljä lasta nuorin oli just täyttänyt vuoden ja yhdessä oltiin 13vuotta ja niistä 10v naimisissa :o sit ukko vaa ilmotti muutan pois ja oli löytäny uuden naisen jonka kanssa sit muutti...
  17. vilijonka08

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    :wave: Eka työpäivä takana :p ja edelleen hengissä :laugh: Kasandralla oli hyvin mennyt eka tarhapäivä, pientä itkeskelyä oli olut mutta syönyt ja nukkunut hyvin :D ehkä se ab-kuuri sittenkin alkoi purra kun sai korvatulehdukseen kuurin ja ajattelin etm näinköhän sitä alotetaan työt LS...
  18. vilijonka08

    Vaihtoehtoisia äitejä uudeltamaalta?

    en tarkoittanutkaan etteikö sulla ystäviä olisi vaan niiden uusien suhteen kun noin arvostelevasti kirjoitit muista äideistä, ei ollut tarkoitus loukata, pisti vaan silmään toi marimekon paita ja tuulihousut ja monta lasta. :D mulla on monta lasta ja olen yli 30v niin ja asun uudella maalla...
  19. vilijonka08

    Vaihtoehtoisia äitejä uudeltamaalta?

    mulle tuli sun kirjotuksesta mieleen lähinnä ylimielinen ja itserakas ihminen :o sory vaan, kirjoitat ei kiinnosta se eikä kiinosta tämä ja kamalat vaatteet yms yms, kysympä vaan miten meinaat saaha tolla asenteella ystäviä?????
  20. vilijonka08

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    :wave: ZEENA,niin tökkii täälläkin ja väsyttää |O tenavat ollu taas koko viikon kaameessa räkätaudissa ja tänään sit vein Kasandran ja 4v päivystykseen kun kasandra huusi vime yön melkein kokonaan, nukkui pieniä pätkiä ja taas huusi eikä panadolista ollut mitään hyötyä ja 4v valitti...

Yhteistyössä