Hakutulokset

  1. HaaveitaVain

    Mikä meidän kissalle nimeksi ?

    -
  2. HaaveitaVain

    Keksikää nimi meidän tulevalle tyttö vauvalle?

    *muoks*
  3. HaaveitaVain

    Letut vai pannari?

    Kumpi maistuu paremmin ja millä täytteillä?
  4. HaaveitaVain

    Kuinka usein imuroit?

    Jäin asiaa tänään pohtimaan, että miten ihmiset siivoavat kotiaan. Onko jollain aina joku tietty siivouspäivä vai mennäänkö fiiliksellä siivotaan kun jaksetaan ;)
  5. HaaveitaVain

    Naimisiin mennessä sukunimensä vaihtaneet, kauanko meni totutellessa uuteen nimeen?

    Entä miltä tuntuu vuosien jälkeen ajatella itseään tyttönimellä? Olen ollut miehen nimellä reilu 3-vuotta ja totuin heti uuteen nimeen. Tänään tuli jostain vaan asia mieleen ja mietin itseäni tyttönimellä,, jotenkin se ei enää istunut minuun vaikka sillä nimellä suurimman osan elämästä...
  6. HaaveitaVain

    Missä kaikkialla on lapsilla lomaviikko vko 8?

    Mietin vaan kuin kauas tarvii mennä välttääkseen ruuhkia :D Kylpylää ollaan ajateltu.
  7. HaaveitaVain

    Talokuume

    Mitäs sanotte tästä mallista Omatalo - Classic - talopaketit, valmistalot, valmiskodit, muuttovalmis, talomallisto, avaimet kteen, omakotitalo
  8. HaaveitaVain

    Nyt Siivotaan!!

    Löytyykö täältä innokkaita siivoojia tai vähemmän innokkaita. Vinkit ja niksit pinoon :attn:
  9. HaaveitaVain

    Onko muita jotka pitävät vuorotyöstä?

    Itse en kyllä ole tällähetkellä töissä, mutta vuorotyötä tehneenä kyllä pidän siitä. Tykkään että on arkivapaita :)
  10. HaaveitaVain

    teutonia timmy, emmaljunga scooter vs brio race

    vai jokin muu? Vuosikkaalle tulossa ja brio ponyt löytyy tallista.
  11. HaaveitaVain

    Taapero herää liian aikaisin, mikä avuksi?

    Eli meille on muodostunut selkeä rytmi. Mennään nukkumaan 20-21, päivällä unet 1.5-3h. Mutta joka aamu herää ku nakutettu 4.45. Siinä sitten tuttia käyn laittaa satatuhatta kertaa ja 5.30 on noustava. Eli ei nukahda enää sen jälkeen. Olis kiva edes nukkua tuonne 5.30 heräämättä kertaakaan.
  12. HaaveitaVain

    Kummat rattaat taaperolle?

    Quinny freestyle vai Teutonia timmy? En saa kuvia lisättyä.
  13. HaaveitaVain

    6-vuotiaan pelkotilat

    Meidän eskari on alkanut pelätä asioita mitä ei ennen edes ole ajatellut. Kysyy joka ilta että onko ovi varmasti lukossa ja kun kuuli että autokatoksessa oli rotta, niin näki heti painajaisia rotista ja pelkää että ne tulee sisälle. Kun näkee pienenkin kolon jossain niin ihan hysteerinen et...
  14. HaaveitaVain

    Nyt kun täällä käy keskustelu kuumana lasten talvikengistä ja muista asuista. Niin..

    Muistatteko mitä itse piditte päällä lapsena? Mulla ainakin oli sellaset kuoman tapaset tarralliset talvi kengät, niitä oli monissa eri väreissä :) Ei pitänyt vettä ja sillon ei tainut vesikelille muuta ollakkaan kun kumpparit. Talvihhalarina ihan perus haalari (ei mitään vedenpitävyyttä) Ja...
  15. HaaveitaVain

    Kauanko keskimäärin pidät puhelinta kunnes vaihdat uuteen?

    Mulla on ollut 13 vuotta kännykkä käytössä ja puhelimia 7. Juuri vaihdoin 8. kännyyn. Tuosta jos laskee 13/7 = 1v8kk/per känny. Kaikkea sitä pohtiikin :D
  16. HaaveitaVain

    Luulin että en koskaan kyllästy olemaan kotona lasten kanssa

    Olin väärässä, kotivuosia takana 6, josta ensimmäisen vuoden jälkeen pieni pätkä töissä (6kk). Nuorin täyttää kohta vuoden ja mun tekee oikeesti mieli mennä töihin. Tää kotona olo on aikasta tylsää. Vaikka käydään kerhoissa ja tapaan muita ystäviäni. Esikoinen aloittaa koulun ensi syksynä...
  17. HaaveitaVain

    Mites teette joulutortut? (taittelu)

    Onkos tuo piparin mallinen torttu tehty piparimuotilla?? Kokeillaas uusiksi jos kuva tulis. Google-kuvahaun tulos kohteessa http://www.aamulehti.fi/teema/ruoka/9575407-big.jpg
  18. HaaveitaVain

    Minne lasten pienet vaatteet ja muukin ylimääränen "roina" ?

    Välillä myyn kirpparilla, mutta aina ei tavaraa niin paljoa että kannattaa pöytä ottaa. Eroon täytyy päästä ja huutiksessa en jaksa myydä. Ilmatteeksi voin antaa, mutta haluun että menee oikeesti tarpeeseen.
  19. HaaveitaVain

    Kastettuja

    En tiedä onko tällainen ketju jo olemassa, mutta olis kiva lukea teidän mielestä erikoisia tai kauniita nimiä. Bongasin paikallisesta lehdestä Albert Hilla Vilhelmiina
  20. HaaveitaVain

    Miten laittaisitte lapset huoneisiin??

    Eli meillä tyttö ja 2 poikaa. Tällähetkellä vanhemmat lapset on samassa huoneessa tyttö ja poika. Poika haluaa nukkua pimeässä ja tyttö yövalo päällä.. ongelma jo sekin kun toinen ei saa kunnolla valon takia nukuttua. Toinen poika (10kk) on meidän makkarissa. Meillä on mahdollisuus antaa...

Yhteistyössä