Talokuume

Talokuume kans!
No nyt pääsin katsoon. Ihan hyvännäkönen pohja ja plussaa iso eteinen. Mä ite en haluu enää tulevaan kotiin tollasta keittiö-olohuone yhdistelmää. Haluun kaikille toiminnoille omat tilat :).
 
Talokuume kans!
Meillä on ollu vähän sama tilanne...asutaan kyllä nytkin omakotitalossa, mut tää käy meille pieneks. Tottien kanssa soudettu ja huovattu ikuisuus ja nyt sit viimeviikolla varattiin yks tontti...saa nähdä mitä nyt sitten tehdään.
 
"lyyti"
Ihan kiva peruspohja. Riittävän kokoiset makkarit! Mä taas tykkään tuosta keittiö-olohuoneyhdistelmästä, ainakin just tuolla tavalla että siinä on jotakin tasoa tms välissä. Meillä käy paljon porukkaa ja (nykyisessä talossa) ärsyttää olla keittiössä laittamassa pötyä pöytään kun ei edes kuule mitä toiset puhuu olkkarissa. Ja sama oman perheen kanssa. Kaverilla taas, kun tila on tuolla tavalla avointa, niin keittiössä hääräävä ei ole eristettynä muista.

Meillä kans mietitty rakentamista, kun noi vanhat talot on niin järjettömissä hinnoissa. Samalla rahalla saa rakentamalla uuden talon omilla sisustusratkaisuillaan, kuin että ostaisi vanhan talon. Ja siihen vanhaan on aina kuitenkin tehtävä remppa, jotta siitä saisi mieleisensä.

Mun oma suosikki on tää:

http://www.omatalo.com/index.php?mID=103&kieli=FIN&mallisto_ID=36&mallisto_ala=kaikki&mallisto_huoneet=kaikki&mallisto_tyyli=Classic&mallisto_tyyppi=rakennus&mallisto_kerros=kaikki&mallisto_nayta=pohjat&mallisto_pohja=1&mallisto_tapa=kaikki
 

Yhteistyössä