Kauanko keskimäärin pidät puhelinta kunnes vaihdat uuteen?

Vaihdan aina kun vanha lakoaa, mihin on mennyt varmaankin noin 1-3v. Ei ole pitkäikäisiä nuo eikä epäluotettavaa kapulaa jaksa katsella. Tosin eipä tuo niin suuri menoerä ole kun valitsee aina sen reilusti alle huntin luurin.
 
IhanaValo
No viimesimmän käyttöaika oli n.vuosi, kun alkoi temppuilemaan/ei siis toiminu oikein. Sitten otin käyttöön takas entisen kännyni, siis mistä vaihdoin tuohon uusimpaan, ja muutenkin oon vaihdellu näitten entisien, vielä toimivien kännyjeni kesken. Kun ei raaski uuttakaan ostaa niin saa ees vähän vaihteluu..
 
ja vielä kestää
Laskin, että keskimäärin 3-4 vuoden välein. Kolmesta puhelimesta kaksi olen lisäksi hankkinut käytettynä. Nykyinen on ollut mun käytössä pian neljä vuotta. Puhelin on halvinta perusmallia ja on ollut kovassa käytössä, mutta kestää vuodesta toiseen. Akkukin kestää edelleen helposti vähintään puoli viikkoa.
 
Arew
Pidän samaa puhelinta mahdollisimman pitkään, kun en jaksa opetella uusien mallien käyttöä. Työkänny juuri irtisanoi itsensä lähes kymmenen (!) vuoden palveluksen jälkeen, kotikänny on sentään vähän tuoreempi.
 
"Vieras"
Ensimmäisen ja toisen ostin, kolmas oli miehen entinen ja kun se mokoma alkoi jumittaa piti ostaa nykyinen eli neljäs. Periaate on, että ostan halvan ja käytän loppuun, muodin vuoksi en vaihtele.
 
JaV
12v ja 4 puhelinta.Yksi lahjoitettiin mummille ja sen takia uusi.yhden kuopus rivautti kahveemukiin :) Ei kestänyt käsittelyä :D Halvat ns."peruspuhelimet"tuntuu kyllä kestävän!Viimesin on ollut yli 3v :)
 
"vieras"
7 vuotta vasta olen kännykkää käyttänyt, 6 vuotta ensimmäinen ja nyt toinen menossa. Olis se ekakin vielä toiminut, mutta akku hiukan temppuili pakkasella, eikä niin vanhaan sitten saanut enää uutta.
 

Yhteistyössä