Kauanko keskimäärin pidät puhelinta kunnes vaihdat uuteen?

"vieras"
[QUOTE="vieras";22476856]14 vuotta ja 2 puhelinta[/QUOTE]

Pistit paremmaksi. Mulla samanverran käyttövuosia ja 3. luuri menossa. Ollu jo 6 vuotta toi viimesin. Vikanen ja naarmuinen, mut ei rahaa ostaa uuttakaan.
 
Ajattelin että muutkin vaihtaa puhelinta usein, mutta olin väärässä. Olen hankkinut aina uuden kun vanha alkaa olemaan kulahtanut. Nytkin vaihdoin ihan toimivan hyvän puhelimen uuteen ja äiti saa mun vanhan, meneepä sitten ainakin käyttöön =)
 
"vieras"
Mulla on aina ollut nokialainen, n. 15v. Koskaan ei ole mulla puhelin mennyt rikki koska suosin perusmalleja - läppäpuhelinta en huoli. Mitä enemmän liikkuvia osia, sitä helpommis särkyy. Lisäksi käsittelen puhelinta asianmukaisesti niin ei tarvitse huolehtia sen toimivuudesta. Puhelinta oon vaihtanut ainoastaan uusimisen ilosta. Mulla on varmaan 15v:n aikana ollut 4-6 puhelinta, en muista tarkkaan. Nykyinen puhelin on ollut 3v. En tarvii sitä muuhun kuin puheluihin, tekstareihin, joskus kameraa, kalenteria ja herätyskelloa.
 
Mä olen pitänyt niin pitkään kun sitä kehtaa käyttää :D Viimeisin puhelin on pari vuotta vanha. Keskimäärin puhelin on käytössä 3 - 4 vuotta, paitsi N-gage (vai mikä sen nyt olikaan) josta halusin aika pikaisesi eroon.
 
"vieras"
Mulla puhelin on vaihtunut keskimäärin kerran kahteen vuoteen. Mutta itse olen ostanut vain yhden puhelimen taisi olla nokian 1611 malli joskus vuonna 97? Tai 96?

Loput puhelimet on joko saatu työnantajalta työsuhdepuhelimeksi tai voitettu arvonnasta tms eli yhdestäkään muusta en ole maksanut. Tällä hetkellä applen iphone 3g
 
tt
Suunnillee parin vuoden välein, kun puhelin on ollut ihan loppu. Mulla on sellainen työ että puhelin saa melkoisia kolhuja ja edellinen puhelin jonka just vaihdoin oli jo niin naarmuilla, ettei näytöstä nähnyt jos ei kallistanut tiettyyn sopivaan kulmaan. Toiseksi myös puhelimen ominaisuudet vaikuttaa, eli jo nykyisestä puuttuisi joku ominaisuus jota tarvitsen ja joka löytyy jostain uudemmasta mallista niin vaihdan. Mulle puhelin on työkalu ja harrastusväline, en jaksa kuljettaa erikseen navigaattoria, mp3- soitinta ynnä vastaavia.
 
"joo"
mulla oli edellinen puhelin kuukauden käytössä kun myin sen ja ostin N97 minin, tää on ollut nyt JO aika kauan käytössä ja en ole vaihtamassa lähiaikoina. puolen vuoden-vuoden-kahden vuoden välein vaihdan, riippuu mikä puhelin kyseessä. :) Ja tää N97 mini on siitäkin hyvä et saa käytettyä modeemina; kun mennään mökille niin saa läppäriin kiinni puhelimen mikä toimii modeemina (mulla netti puhelimes 3€/kk) :) kotona kuitenkin nopea laajakaista niin ei tarvitse mokkuloita hommailla.
 
,.,.,
mulla vaihtuu puhelin 2-3vuoden välein, puhelimen eri toiminnot ei ole minulle kovin tärkeitä, en tee juurikaan muuta luurillani kuin soitan ja tekstaan. koskaan en ole rikkonut tai hukannut puhelintani, yleensä vaihdan siinä vaiheessa puhelimen kun alkaa akku loppumaan päivän välein tai toiminnot muuten hidastuvat.
 

Yhteistyössä