Hakutulokset

  1. K

    Juhuuuu! (Eikö löydy mammoja Hämeestä?)

    Kannatan kerhon perustamista. :wave:
  2. K

    Joko on otettu pyörät esille?

    Just oltiin pihalla ja poika ajeli ekaa kertaa tälle keväälle pyörällä! Mun oma pyörä on myös kaupassa... ja huomattiin että tolle esikoiselle pitää hommata isompi pyörä niin saa pikkuveli sitten tuon.
  3. K

    onko kukaan muu pitkittänyt eros miehestä sen takia että pelottaa miten jaksaa lasten takia??

    No niin... en halua antaa valmiita vastauksia mihinkään suuntaan mutta kertoa seuraavaa: Kyllä niiden lasten kanssa sitten vaan pärjää ja jaksaa ja taloudellisestikin aina jotenkin selviää. Ainaki sellainen on oma kokemukseni. Meille lasten kanssa pärjääminen ei vaikuttanut ero päätökseen, mies...
  4. K

    G: PÄIVÄN SAPUSKA??

    Meilläkin nakkeja. ;) tosin ajattelin tehdä nakkikeiton vaihteeksi
  5. K

    Sinne meni n.400? kankkulan kaivoon

    Tuota siihen rahan menoon vois ainakin helpottaa jos on matkavakuutus ja miehen peruutuksen syy sellainen että matkavakuutus maksaa takas... me oltiin lähdössä reissuun kun multa meni nilkka poikki, niin matkayhtiö palautti rahat, 30 eurooo jäi omaksi maksettavaksi ja myöhemmin tän 30 eurookin...
  6. K

    Elatusmaksujen tarkistamisesta

    Marsus: koskas teillä on alun perin elarit määritelty? Meillä tehtiin elatussopimus vuosi sitten ja tarkistettiin puoli vuotta sitten. Nykyään on olemassa sellaiset kaavat joihin lasketaan lapsen elatuksen tarve (siinä otetaan huomioon erityiset sairauskulut, siis jos lapsella esim. krooninen...
  7. K

    Katsoitteko LUUKUSTA LUKAALI? Että minua harmitti työmiesten puolesta!

    Munkin mielestä käytös oli tosi ikävää... just eilen ajattelin samaa et olishan voinu asiallisesti sanoo ettei toi mangakuva oikeen ole mun juttu mut kattellaan... ja sitten maalata/maalauttaa se päälle kun kamerat sammuu. Toi asenne on mun mielestä tosi hirvee... tiesi kyllä hommaan ryhtyessä...
  8. K

    Asuntolainan marginaali

    Pitääkö tuo 0.3 % tällä hetkellä yleisesti paikkansa? aika matalalta kuulostaa... mutta minulla ei nyt kyllä tällä hetkellä asuntolainaa ole... kuulostelin vain :wave:
  9. K

    monelta mammalta olis jo henki lähteny

    Joo... täytyy olla pitkällisen harjoittelun tulosta... ikävästi sanottu, mutta niin se vaan on... ja vielä onnistu autoa liikuttamaan :o
  10. K

    Juhuuuu! (Eikö löydy mammoja Hämeestä?)

    :attn: täällä myös joulukuussa Hämeenlinnan kupeeseen muuttanut äiti-ihminen joka kylläkin vierailee myös työpaikalla mutta ei tunne juuri ketään täältä päin :attn: Uudet tuttavuudet oikein tervetulleita myös. Niin meilailun, mesettelyn kuin tapaamisenkin merkeissä! :wave: yv:tä mielelläni...
  11. K

    Päiväkodissa kurmutettu lapsia

    Asioissa on aina kaksi puolta mutta todennäköisesti jollakin tapaa on toimittu vastoin ohjeita kun muistan tosta paikallisesta lehdestä lukeneeni aiemmin että päiväkodin johtaja olisi pahoitellut tapausta ja sanonut työntekijöiden harkita kyvyn pettäneen. Mistään lasten hakkaamisesta tuskin on...
  12. K

    hormonikierrukan hyvät ja huonot puolet?

    Aluksi vuoteli mulla tiputtelua pitkään, useita kuukausia muistaakseni taisi olla ihan joku 7kk. Sitten loppuivat kuukautiset lähes kokonaan. Kivut katosivat heti laiton jälkeen (aiemmin olen kärsinyt todella kovista kuukautiskivuista ja runsaista vuodoista) Nyt ollut reilut pari vuotta ja...
  13. K

    Taloa ostamassa

    No ainakin tuli mieleen että kuka sen vesivahingon jälkeisen remontin/kuivauksen on tehnyt? miten se on tehty jne? Tiedän että osa alkaa tästä huutelemaan ettei se mitään kerro, mutta itse kiinnittäisin huomiota siihen onko tehty kuntotarkastusta, kosteusmittauksia? Eihän ne välttämättä...
  14. K

    Jaahas se on sitten luvattu vkl lumisadetta Etelä-Suomeen, saas nähä että

    Mistä tiedotteesta näkyy lunta? katselin ilmatieteenlaitoksen netistä niin viikonlopuksi lupailee vettä Hämeenlinnaan. Ja 8 astetta lämmintä...
  15. K

    Sinä jolla petti hormonikierukka

    Aika outoa että gynekologi on sanonu ettei voi tulla... eihän noita mitään ehkäisykeinoja sataprosenttiseksi yleensä sanota. Mulle ainakin sanottiin hormonikierukan laiton yhteydessä että se on 90 ja jotain varma... ja kuulinpa tässä muutama viikko sitten että olen itsekin tuollaisen kierukan...
  16. K

    keskiviikon ruoka gb:

    Meillä perheen miesväen suosikkia: makarooni-jauheliha-sipuli sotkua. Äidillä alkaa olemaan tuota ruokaa kohtaan mitta täynnä, mutta toiveruokaa joskus tehtävä :D
  17. K

    Eikös Tukiaisella pitänyt olla pitkä parisuhde? Nyt sanoo että "useita SPONSOROITUJA suhteita"!!!

    Niin, siis avomieshän sillä kohun alussa vielä oli... joka tosin muistaakseni iltalehden tietojen mukaan sen pisti pihalle... että mihin on jäänyt tämä avomies. :whistle: Juupa.. ihan tuota samaa kohtaa kun muutkin olen täällä naureskellu :laugh:
  18. K

    Olenko ihan kauhea ihminen?

    Niitä testejä tehdään nykyään myös verikokeilla, joita ainakin meidän lääkäri sanoi suosivan pienillä lapsilla. Toisaalta sama lääkäri sanoi myös ettei mitkään muut kuin altistus testit ole luotettavia pienillä lapsilla. Meidän pojallakaan maitoallergia ei testeissä näkynyt mutta todella pahat...
  19. K

    jälleen kerran raskaustestistä (mä en voi uskoa tätä!)

    Juu kyllä se silloin plussa on jos viiva näkyy. Onneksi olkoon! :flower: :hug:
  20. K

    Joko ootte keksinyt Ilta-lehden ja Ilta-Sanomien aprillipilat?

    Mä epäilen sitä "mustekala avaa itse ruokapurkkinsa" (en pääse nyt linkittämään kun en saa iltalehdenkään sivuja kunnolla auki)... ei taas oikein netti toimi kunnolla

Yhteistyössä