Sinne meni n.400? kankkulan kaivoon

  • Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Antakaas nyt sit jotain vinkkiä miten mä hemmottelen itteni piloille ihan täällä viikonlopunaikana yksin.

meet stokkalle, haet sieltä jättikatkaravunpyrstöjä, kylmä- tai lämminsavulohta ja vuohenjuustoa, teet sallaatin ja juopaset kuohuvaa tai punaviiniä. katot hyvän leffan ja sitte neekerinpusuja jälkkäriks :p :D

kaikki on meinaan tarjouksessa stokkalla, paitti tietty tyo viini ;)
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Antakaas nyt sit jotain vinkkiä miten mä hemmottelen itteni piloille ihan täällä viikonlopunaikana yksin.

meet stokkalle, haet sieltä jättikatkaravunpyrstöjä, kylmä- tai lämminsavulohta ja vuohenjuustoa, teet sallaatin ja juopaset kuohuvaa tai punaviiniä. katot hyvän leffan ja sitte neekerinpusuja jälkkäriks :p :D

kaikki on meinaan tarjouksessa stokkalla, paitti tietty tyo viini ;)
Tääl käpykyläs ei oo Stokkaa, mut toi kuullosti hyvälle :) Ja leffaks joku oikeen nyyhky et saan kieriskellä kunnolla
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Antakaas nyt sit jotain vinkkiä miten mä hemmottelen itteni piloille ihan täällä viikonlopunaikana yksin.

meet stokkalle, haet sieltä jättikatkaravunpyrstöjä, kylmä- tai lämminsavulohta ja vuohenjuustoa, teet sallaatin ja juopaset kuohuvaa tai punaviiniä. katot hyvän leffan ja sitte neekerinpusuja jälkkäriks :p :D

kaikki on meinaan tarjouksessa stokkalla, paitti tietty tyo viini ;)
Tääl käpykyläs ei oo Stokkaa, mut toi kuullosti hyvälle :) Ja leffaks joku oikeen nyyhky et saan kieriskellä kunnolla
hä? mie luulin jotta sie asut turussa :eek: ainaki oot asunu eikös vain? ja littoisissa?

 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Voi ei :( Osaan kuvitella miten sua harmittaa.. Toivottavasti vielä tulis uus mahdollisuus mutta eipä se ajatus varmaan paljon nyt lohduta.
Ei se kyl nyt lohduta, vaikka mä oon varma et me vielä tehdään useempiki reissu yhdessä sit joskus.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Antakaas nyt sit jotain vinkkiä miten mä hemmottelen itteni piloille ihan täällä viikonlopunaikana yksin.

meet stokkalle, haet sieltä jättikatkaravunpyrstöjä, kylmä- tai lämminsavulohta ja vuohenjuustoa, teet sallaatin ja juopaset kuohuvaa tai punaviiniä. katot hyvän leffan ja sitte neekerinpusuja jälkkäriks :p :D

kaikki on meinaan tarjouksessa stokkalla, paitti tietty tyo viini ;)
Tääl käpykyläs ei oo Stokkaa, mut toi kuullosti hyvälle :) Ja leffaks joku oikeen nyyhky et saan kieriskellä kunnolla
hä? mie luulin jotta sie asut turussa :eek: ainaki oot asunu eikös vain? ja littoisissa?
Oon asunu, mut muutin tossa -90 lopussa Rauman suuntaan ja täällä mä edelleen kökötän :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Antakaas nyt sit jotain vinkkiä miten mä hemmottelen itteni piloille ihan täällä viikonlopunaikana yksin.

meet stokkalle, haet sieltä jättikatkaravunpyrstöjä, kylmä- tai lämminsavulohta ja vuohenjuustoa, teet sallaatin ja juopaset kuohuvaa tai punaviiniä. katot hyvän leffan ja sitte neekerinpusuja jälkkäriks :p :D

kaikki on meinaan tarjouksessa stokkalla, paitti tietty tyo viini ;)
Tääl käpykyläs ei oo Stokkaa, mut toi kuullosti hyvälle :) Ja leffaks joku oikeen nyyhky et saan kieriskellä kunnolla
hä? mie luulin jotta sie asut turussa :eek: ainaki oot asunu eikös vain? ja littoisissa?
Oon asunu, mut muutin tossa -90 lopussa Rauman suuntaan ja täällä mä edelleen kökötän :)
oolrait, niihän se oliki :)

 
:headwall: Kyllä muakin ottais päähän, ja itse asiassa tällä hetkellä mullakaan ei ole kovin hyvä päivä... ja pitäis vielä poitsun synttäreitä laittaa tässä veetutuksen lomassa. Ehkä puran negatiivisen energian sitte siivoukseen... |O
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan pihalla:
En kyllä ymmärtänyt miksi ap ei voi lähteä? Mitään estettä en näe.Oon tyhmä varmaan
Ku en saa niitä hiton lippuja lunastettua, ne ku on varattu murun nimellä, enkä saa murua enää edes kiinni et voisin niitä numeroita kysellä minkä kans ne liput saisin lunastettua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan pihalla:
En kyllä ymmärtänyt miksi ap ei voi lähteä? Mitään estettä en näe.Oon tyhmä varmaan
no tässä se este:

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Soitin Finnairille ja kysyin tosta, mut ku lippuja ei oo varattu mun nimellä eikä mulla oo niitä nuroita niin en mä pääse sinne edes lähteen yksin.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
:headwall: Kyllä muakin ottais päähän, ja itse asiassa tällä hetkellä mullakaan ei ole kovin hyvä päivä... ja pitäis vielä poitsun synttäreitä laittaa tässä veetutuksen lomassa. Ehkä puran negatiivisen energian sitte siivoukseen... |O
Mä jo eilen siivosinki valmiiks ku mun äitin oli tarkotus tulla tänne kattoon noi elukat.
*kaipaa sitä sarvipää hymiöö*
 
Tuota siihen rahan menoon vois ainakin helpottaa jos on matkavakuutus ja miehen peruutuksen syy sellainen että matkavakuutus maksaa takas... me oltiin lähdössä reissuun kun multa meni nilkka poikki, niin matkayhtiö palautti rahat, 30 eurooo jäi omaksi maksettavaksi ja myöhemmin tän 30 eurookin maksoi miehen ammattiliiton kautta ollut matkavakuutus...
harmittaa varmasti! mut jos edes rahat sais takasi... tai edes osan...
 
cukkis
höh paras piristys olisi että pääsisit lähtee ystäväsi kanssa...eikö millään keinolla saa selittämällä sitä lippua jostain missä murusi ikinä onkaan....niin etkö mitään yhteyttä saa että yhden varaus numeron saisit...
 
vieras
Mä en kanssa ymmärrä,mkten sä et pääse matkalle, joka on jo maksettu??? Mikset mene ystäväsi kanssa? Ei Roomaan miestä tarvitse. Paikka on upea kohde ihan yksinkin matkustavalle.
 
daaa
Siis kyllähän Finskillä löytyy lippuvaraukset nimelläkin. ja pakkohan sen on ollu varata ne sun nimellä, koska nimenmuutokset lentolippuihin ei oo ees sallittuja, joten jos ne ois jonku muun nimellä ni ei sulle ois lippu ollenkaan. Ja jos kerta lippuja ei oo lunastettu, miten se 400 e meni hukkaan?
 
vieras
Miten et saa miestä kiinni? Jos kerran matka on miehen osalta peruuntunut ja mies on sulle siitä ilmoittanut, kai on antanut sulle liput tai lippujen tiedot jne? Ei kai oikeasti kuvittele, että jätät menemättä. Sitä paitsi matkaliput on ihan henkilökohtaisia. Vaikka varaus olisi miehen nimellä, lippu on henkilökohtaisesti sinun nimelläsi ja asia varmaan selviää matkanjärjestäjän kanssa.
 
Kyllä te ootte rikkaita
Voi että, olispa meillä varaa 400 e tuhlata matkaan ja jota ei sitten käytetäkään !! Miehesi taitaa olla hyvässä työssä, jos on maksanut nuo liputkin ?
 

Yhteistyössä