Eikös Tukiaisella pitänyt olla pitkä parisuhde? Nyt sanoo että "useita SPONSOROITUJA suhteita"!!!

  • Viestiketjun aloittaja outcider
  • Ensimmäinen viesti
outcider
Johanna Tukiainen Kanervan viesteistä: "Eivät kovin härskejä!"
2.4.2008 4:26

Johanna Tukiainen myöntää provosoineensa Ilkka Kanervaa.
KOVA PAIKKA Johanna Tukiainen kertoo olevansa ahdistunut ja masentunut kohun saamista käänteistä.
KOVA PAIKKA Johanna Tukiainen kertoo olevansa ahdistunut ja masentunut kohun saamista käänteistä. (KARI PEKONEN)

- En ole nukkunut ollenkaan, olen ollut niin kauhuissani. Aamulla minulle soitettiin radiosta ja kerrottiin, että Kanerva on erotettu. Luulin sen olevan aprillipila, tekstiviestikohussa ulkoministeri Ilkka Kanervaan liitetty tanssija Johanna Tukiainen, 29, kertoo.

Tukiainen myöntää, että vaikka kohu on ollut hänelle painajaismainen, on se poikinut hänen luotsaamalleen Dolls-tanssiryhmälle paljon keikkaa.

- Olen sen verran ahdistunut ja masentunut tästä asiasta, että ei tässä paljon keikkaa tehdä. Olen ajatellut lähteä vähäksi aikaa ulkomaille ja vain rentoutua, hän huokaa.

Iltalehti tapasi Tukiaisen tiistaina keskellä Kanervan erokohua.

Milloin ja missä tapasit Kanervan ensimmäisen kerran?

- Tapasimme pari vuotta sitten Telvis-gaalan jatkoilla ravintola Onnelan baaritiskillä. Olin siellä pikkusiskoni kanssa viettämässä iltaa.

Pyysikö Kanerva sinun numeroasi vai sinä hänen?

- En muista missä vaiheessa vaihdoimme numeroita. En muista kuka pyysi mitäkin numeroa, se oli molemmin puolista. Sen illan aikana hän alkoi viestitellä ja minä viestittelin jotain takaisin.

Millaisia viestejä itse lähetit? Kuvaile.

- Lähetin hänelle esimerkiksi, että meiltä löytyy Julian (pikkusisko) kanssa satoja erilaisia vaatteita ja kenkiä ja että ne ovat meidän suuri intohimo.

Mikä sinussa vetoaa miehiin?

- Varmaan nuoruus, rohkeus olla naisellinen ja näyttävä. Kanervan viestien mukaan hän piti ulkonäöstäni ja sen lisäksi olin hänestä hyvin älykäs.

Oletko ollut Kanervaan yhteydessä tämän kohun aikana?

- Olen ollut, lähetin hänelle pari pahoitteluviestiä. Pyysin, että hän ottaisi minuun yhteyttä. Hän ei vastannut mitään.

Etkö kutsu näitä viestejä eroottisiksi?

- No en nyt sitten tiedä, mikä on eroottista. Eivät ne minusta olleet kovin härskejä.

Tulosi olivat vuonna 2006 verotietojen mukaan 0 euroa. Millä elätät itsesi ja katat kalliin elämäntyylisi?

- Viime vuonna firmani liikevaihto oli yli 50 000 euroa. Minulla on hirveän paljon menoja, joten tuloni ja menoni menevät aika tasan. Ei tässä ole rikastumaan päässyt. Teen kovasti töitä tämän elämäntyylin eteen, mikään ei ole tullut helpolla. Minulla on ollut parisuhteita, joissa minua on sponsoroitu taloudellisesti hyvin paljon.

Millaisia terveisiä lähetät Kanervalle?

- Kanerva kyllä tietää, että tämä ei ollut tarkoitukseni. Olemme kaikki tästä tilanteesta pahoillamme.

Lue Johanna Tukiaisen haastattelu kokonaisuudessaan keskiviikon Iltalehdestä

INKA NURMISTO
inka.nurmisto@iltalehti.fi
 
Alkuperäinen kirjoittaja outcider:
- Varmaan nuoruus, rohkeus olla naisellinen ja näyttävä. Kanervan viestien mukaan hän piti ulkonäöstäni ja sen lisäksi olin hänestä hyvin älykäs.

Minulla on ollut parisuhteita, joissa minua on sponsoroitu taloudellisesti hyvin paljon.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: repesin totaalisesti! hyvät aamunaurut sain....

ja boldattuun vaan sen verran että tottakai sanoo että on älykäs että saa PESÄÄ!!!!! DAAA!!!! :headwall:

 
Alkuperäinen kirjoittaja outcider:
samaan kiinnitin itsekin huomiota, heh :)
juu, eikä tässä voi edes totuuksia sanoa tuosta tukiaisesta koska siitähän voi joutua oikeuteen... :whistle:

repesin myös justiinsa ku kuuntelen yleäxää..... kyllä on pojilla jutut hallussa!! sanoivat mm. "että on varmaan tukiaisen vanhemmat ylpeitä tyttärestään kun sai oikein puskanhoitotekstareita ulkoministeriltä" ja että: "marika fingerroos on ryhtynyt arvostelemaan tukiaista julkisuudessa... tuskin fingerroosillakaan mensan testeissä 300 pisteen rajat paukkuu..."

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: hysteerisenä täällä nauran!!!

ja se eilinen radio rockin haastattelu tukiaisesta oli kyllä siis ihan housuunkusemisen arvonen asia :LOL: :LOL:
 
niin joo, ja ihan pakko semmosta vielä ihmetellä jotta mitähän ne on nämä tukiaisen "sponsoroidut suhteet"? :whistle: eikös ne maailman vanhimman ammatin harjottajat ole yleensä näissä sponssatuissa suhteissa? vai onko miulta jotain jääny ymmärtämättä :saint: :whistle:
 
Niin, siis avomieshän sillä kohun alussa vielä oli... joka tosin muistaakseni iltalehden tietojen mukaan sen pisti pihalle... että mihin on jäänyt tämä avomies. :whistle:
Juupa.. ihan tuota samaa kohtaa kun muutkin olen täällä naureskellu :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kathyliini:
Niin, siis avomieshän sillä kohun alussa vielä oli... joka tosin muistaakseni iltalehden tietojen mukaan sen pisti pihalle... että mihin on jäänyt tämä avomies. :whistle:
Juupa.. ihan tuota samaa kohtaa kun muutkin olen täällä naureskellu :LOL:

juu siis ittehän se sitä itki iltapäivälehissä ja seiskassa että ukko heitti pihalle ko ne kanerva-viestit tuli julki....
 
WTF
mut ei tost pelkästää tota muijaa voi syyttää... kanerva kyl itekki tietää, et jossai vaiheessa tollaset viestit tulee julki...

mut toi muija on ällön ruma ja julkisuuden kipeä...

jutut vaihtuu sillä koko ajan. eikö se osaa päättää, mikä on totta ja mikä ei???
 
"Minulla on ollut parisuhteita, joissa minua on sponsoroitu taloudellisesti hyvin paljon."

Eihän tuossa sanota, että montako parisuhdetta ja minkä ajan kuluessa. Eikä tuo Tukiainen taida ainut nainen olla, joka on enemmän tai vähemmän miehensä siivellä elänyt... vai oonko mä ihan väärin ymmärtänyt täälläkin kirjoitettuja juttuja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
"Minulla on ollut parisuhteita, joissa minua on sponsoroitu taloudellisesti hyvin paljon."

Eihän tuossa sanota, että montako parisuhdetta ja minkä ajan kuluessa. Eikä tuo Tukiainen taida ainut nainen olla, joka on enemmän tai vähemmän miehensä siivellä elänyt... vai oonko mä ihan väärin ymmärtänyt täälläkin kirjoitettuja juttuja?
Totta...Ite en oo kyl viel kertaakaan ajatellut et mies ois mun sponsori jos on mulle jotain ostanut...
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja outcider:
- Varmaan nuoruus, rohkeus olla naisellinen ja näyttävä. Kanervan viestien mukaan hän piti ulkonäöstäni ja sen lisäksi olin hänestä hyvin älykäs.

Minulla on ollut parisuhteita, joissa minua on sponsoroitu taloudellisesti hyvin paljon.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: repesin totaalisesti! hyvät aamunaurut sain....

ja boldattuun vaan sen verran että tottakai sanoo että on älykäs että saa PESÄÄ!!!!! DAAA!!!! :headwall:
:D Tuo pisti mullaki silmään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
"Minulla on ollut parisuhteita, joissa minua on sponsoroitu taloudellisesti hyvin paljon."

Eihän tuossa sanota, että montako parisuhdetta ja minkä ajan kuluessa. Eikä tuo Tukiainen taida ainut nainen olla, joka on enemmän tai vähemmän miehensä siivellä elänyt... vai oonko mä ihan väärin ymmärtänyt täälläkin kirjoitettuja juttuja?
Totta...Ite en oo kyl viel kertaakaan ajatellut et mies ois mun sponsori jos on mulle jotain ostanut...
Ehkä tuo oli vain erikoinen tapa ilmaista asia?
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
niin joo, ja ihan pakko semmosta vielä ihmetellä jotta mitähän ne on nämä tukiaisen "sponsoroidut suhteet"? :whistle: eikös ne maailman vanhimman ammatin harjottajat ole yleensä näissä sponssatuissa suhteissa? vai onko miulta jotain jääny ymmärtämättä :saint: :whistle:
Suhteet, joissa on sponsoroitu, on vähän eri asia, kuin sponsoroidut suhteet...
 

Yhteistyössä