Hakutulokset

  1. M

    Onnitteluruno/mietelmä 40-kymppiselle

    Siinä otsikossa se tulikin. Olisko hyviä ehdotuksia?
  2. M

    Huutonetistä kysymys

    Eli ihan käytännön neuvoja tarvitsen. olen nyt ekaa kertaa myymässä siellä ja kohta huuto sulkeutuu. Mitäs mä sit teen?? Laitoin maksuehtoihin, että rahat tilille, tuote matkaan. Postikulut ostajalle. kumpi ottaa yhteyttä ja miten ne tiedot saa? Mikä kätevintä? Uskaltaako laittaa sähköpostilla...
  3. M

    ohjelmaa 9-v. synttäreille

    Olisko kivoja vinkkejä 9-v. tytön synttäreille?? Vieraita 6; 2 poikaa 4 tyttöä + pikkuveikka 5-v. Suunnitelmissa: karaoke, vettäkengässä ja tyynyleikki, missä yksi tyyny vähemmän kuin kiertäjiä ja musiikin tauottua istutaan jne. Mitä muuta keksisi...
  4. M

    Finnmatkojen lomakone

    Onko kukaan "ostanut" Finnmatkojen lentokoneessa ns. parempia paikkoja??? Eli esim. eturivin paikkoja lähellä vessaa ja telkkariruutu siinä heti edessä??? Oliko hintansa väärti? Meiltä ,2aik+2bambinoo; moinen "luxus" maksais 60 euroo. Sillä rahalla irtoo siis menopaluut ekariviin. Vai onko ihan...
  5. M

    Pimeänpelko...

    Poika 3v. haluaa, että kaikki valot siis ihan kattovalot ovat päällä, hänän huoneessaan, joka on meidän huoneen vieressä, yöllä. Yleensä sammutan valot kun poika nukkuu, mutta jätän valon aulaan josta yhteys meidän huoneeseen... Miten olette voittaneet pimeänpelon?? Tähän liittyy myös yöllistä...
  6. M

    Muita 3- vuotiaita uimareita??

    Meillä lapset ovat oppineen omasta mielestäni aikaisin uimaan. Vai onlenko väärässä? Tyttö oppi 4-vuotiaana ja nyt poika 3v3kk ui. Lasten serkku oppi myös 3-vuotiaana , eli sukuvika kaiketi... ;)
  7. M

    Nyt tarvis taas kaikki mahdolliset tsempit!

    Tässä ollut n. kuus viikkoa aika hiljaista laihisrintamalla. Mies nimittäin oli kotosalla lomilla. Nyt taasen lähti töihin n.kuudeks viikoks eli parempi elämä alkakoon!!! Onneks paino ei oo noussut niinkuin normaalisti sillä on tapana tehdä näillä miehen lomilla. Eli jossain 83kg.n tietämillä...
  8. M

    KILOPINO VKO 10

    Viikko taas takana... Viikonloppuna tuli tehtyä pizaa ja syötyä iso karkkipussi. Ihan tarkoituksella, että välillä saapi herkutella. Ja eikä edes ollut niin hyvää kuin kuvittelin! Ällö olo oli pitkään. Numerot: -0,4kg viime viikosta eli 82 kg nyt. Perjantaiaamuna paino käväs jo 81,1 kilossa...
  9. M

    KILOPINO VKO 6

    Heeeiiiipssss! Miten on viikko menny? Täällä yksi joka sai viimeviikolla otettua itseään niskasta kiinni, edellisviikon -100grammaa tuloksen jälkeen. Ja nyt tää "tyttö" hymyilee kuin =) . Viikon saldo: - 2000grammaa. Näyttää paljon paremmalta grammoina... :whistle: Projektin vaiheet: - paino...
  10. M

    Tökkii...

    Ei kyllä olis meikäläisen pitänyt ruvata leikkiin sillä karkilla ja pitsalla!!!! Siis maanataina kun söin yhden kaupan pitsan ja vähän karkkii, niin nyt sit oon joka päivä syönyt jotain ylimääräistä, lähinnä karkkia!!! Ei siis pitäis syödä ollenkaan!!! :kieh: Vähänkö ärsyttää!!! Tiistaina mulla...
  11. M

    Tein nyt sit tieteellisen kokeen...

    Heh heh!!! Oikeestaan ei tehnyt yhtään mieli mitään junkfoodia, mutta söin yhden valmispizzan(16 pistettä huh huh) ja pienen kourallisen karkkia iltapalaksi. Kun joku tuossa kilopinossa kehui, että voi joskus sortuu herkkuihin ja silti paino tippuu. Pakko oli nyt alkuviikosta koittaa, et sit on...
  12. M

    KILOPINO VKO 4

    Miten on viikko ihmisillä mennyt??? Mulla on joka toinen viikko iltavuoro, niin näköjään ehdin ekana tömähtää pinoon näillä parillisilla... Mun viikko on mennyt suht hyvin, mutta kyllä herkut on ollut mielessä aika usein. Vielä oon saanut taisteltua mielitekoja vastaan. Olenkin ajatellut, että...
  13. M

    KILOPINO vko 2

    Aloitan nyt tämän kilopinon kun ehdin ensin koneelle! Ja lapsetkin vielä nukkuu. Eli olen täälläKIN valittanut tätä omaa olemusta. Kun ei saa aikaiseksi jne. jne. Nyt menin viikko sitten töihin ja kas kummaa paino putosi 2,4kg viikossa! Jospa tästä sais intoo aloittaa! Olen kyllä viime viikolla...
  14. M

    Joulupöydän menu?

    Meillä Pakollisia ja meneviä ruokia ovat: -lanttulaatikko -porkkanalaatikko -kinkku -graavilohi -itsetehty aladobi -rosolli -aikuisille yöpalaksi juustot Lisäksi usein ollut: -savusiika+kermaviilikastike -mäti+smetana+sipuli -sienisalaatti -silli -appelsiiniriisi -ja tietty makeat...
  15. M

    Pätkiskakku???

    Ostin myyjäisistä sellaisen kuivakakun, joka oli kuorrutettu suklaallla. Nimi oli Pätkis-kakku. Olisko kellään ohjetta? Oli meinaan taivaallisen hyvää!!!!
  16. M

    Kyllä taas elämä tökkii...

    Tai ei niinkään koko elämä, vaan tämä ylipainon kanssa kamppailu. Arghhh, miten ärsyttävää, kun ei ihminen saa omien korviensa väliin tungettua sitä, että ei vetäis niitä herkkuja jatkuvasti... Olen laihduttanut monesti ja saanut joskus hyviä tuloksiakin, mm.- 18,9 kg n. viisi vuotta sitten ja...
  17. M

    Harrastuksia... G

    Minkälaisia harratuksia lapsillanne on? Ikä? Montako kertaa viikossa? Itsellä Tyttö kohta 6-v. kävi viime vuonna kerran viikossa luistelukoulussa. Nyt syksyllä alkaa taas luistelu, mutta nyt harkkakertoja kolme viikossa. Niin kauan jatketaan kun tyttö haluaa, aina kausi kerrallaan. Muita...

Yhteistyössä