Tein nyt sit tieteellisen kokeen...

Heh heh!!!
Oikeestaan ei tehnyt yhtään mieli mitään junkfoodia, mutta söin yhden valmispizzan(16 pistettä huh huh) ja pienen kourallisen karkkia iltapalaksi. Kun joku tuossa kilopinossa kehui, että voi joskus sortuu herkkuihin ja silti paino tippuu. Pakko oli nyt alkuviikosta koittaa, et sit on loppuviikko aikaa katella taas noita syömisiään. Saas nähdä kuinka tän ämmän käy!!! Totta puhuen mulla on aika p.a.s.k.a olo just nyt. Närästää ja muutenkin etoo. Oon ollu aika terveellisellä linjalla nyt kolme viikkoa. Ei siis karkkia tai pullaa tai muuta hyvää. Toisaalta mulla on hyvä fiilis, että ei tullutkaan mitään euforiaa ja hyvää oloa. Paljon parempi olo on ollut noilla tähänastisilla pöperöillä ja sitäpaitsi mun kepposet leivät on maistuneet paljon paremmalta kuin se mokoma pahvipitsa, jota oon himoinnut työkaveriden lautaselta ruokiksella. Ja appelsiinit on maistuneet tooooosi hyviltä, paljon paremmilta kuin pantterit ja ranskan pastillit... Että kaiketi ihan opettavainen kokemus...
:LOL: :whistle:
 
ikuinen laihduttaja
Voi toi painon nousu johtua pitsassa olevasta suolastakin ja ei kai kukaan ajattelekaan laihduttavansa pelkällä irtokarkilla ja pitsalla?Kyse tuolla kilopinossa oli kai vain joskus herkuttelusta? Mielestäni tässä sallimisessa joskus herkutella on kyse siitä että jaksaa jatkaa herkuttelun jälkeen eikä huonon omantunnon vuoksi laita painon pudottamista romukoppaan. Ei yksi herkuttelu ja sortuminen saa sotkea hyvin alkanutta pysyvää elämäntapojen muuttamista kokonaan.
 
ei se läski yhdessä päivässä tule :LOL:
Kyllä se pizza ja muuten makeakin kerää nestettä, joka sitten loppuviikosta poistuu vieden mukanaan ylimääräistäkin!

Mä huomasin kanssa töissä kun uskalsin pistää rasvaista suuhun että maha meni ihan sekaisin! Eikä siltikään uskonu... seuraavana päivänä piti yrittää uudestaan ja sama juttu.. ei se ihmislapsi usko!
 

Yhteistyössä