Nyt tarvis taas kaikki mahdolliset tsempit!

Tässä ollut n. kuus viikkoa aika hiljaista laihisrintamalla. Mies nimittäin oli kotosalla lomilla. Nyt taasen lähti töihin n.kuudeks viikoks eli parempi elämä alkakoon!!! Onneks paino ei oo noussut niinkuin normaalisti sillä on tapana tehdä näillä miehen lomilla. Eli jossain 83kg.n tietämillä palloillaan edelleen. Jossain vaiheessa oli jo 82kg, mutta mutta... :whistle:
Nyt mulla on uus fillari odottamassa työmatkoja. Huomenna pitää lähteä jo kokeilemaan. Oon ollut tän viikon kotona, kun muksut olleet kuumeessa.
Ja yksi syy lisää laihduttaa: lähdetään eka kertaa koko perhe Turkkiin 7.5. viikon lomalle. Muutama kilo olis mukava saada rutistettua pois ennen tuota. Parikin olis jo hyvä alku. Olen aivan intoa täynnä kuin ilmapallo. Ei olla oltu missään lomailemassa lasten syntymän jälkeen. Toukokuussa tietty ilmat voi olla vielä epävakaiset, mutta toivotaan parasta!
Maanantaina on sit taas totuuden hetki vaa'alla...
 
mörömuru
Tsemppiä Sinulle!Ajattele niitä ihania rantoja turkissa miten mukava siellä onkaan ja jos vielä saa sulloutua kokoa pienempään uimapukuun ;) Haaveillen myös koko perheeni kanssa matkasta turkkiin..
Hyvää Matkaa ja Tsemppiä kilojen karistamiseen!!
 
Annulia
Tässä tsemppipotku sulle, viuh!
Nyt vaan jatkuvaa mielikuvaharjoittelua, miltä näytät siellä rannalla uusissa uikkareissa. Me ollan oltu Kyproksella niin, että lähtöpäivä oli 8.5. eka päivä oli todella kylmä, mutta onneksi loppuviikko oli todella lämmintä. Toivotaan aurinkoa lomallenne! B)
 

Yhteistyössä