KILOPINO VKO 4

Miten on viikko ihmisillä mennyt??? Mulla on joka toinen viikko iltavuoro, niin näköjään ehdin ekana tömähtää pinoon näillä parillisilla...
Mun viikko on mennyt suht hyvin, mutta kyllä herkut on ollut mielessä aika usein. Vielä oon saanut taisteltua mielitekoja vastaan. Olenkin ajatellut, että pitäisikö pitää joku herkuttelupäivä, siis kohtuuden nimissä, ettei tule sit yhtäkkiä niin vastustamatonta himoa, että kaapit tyhjenee... Toisaalta en uskalla avata karkkipussia, kun tiedeän, että se menee kokonaan jos aloitan. Luumu- ja mansikka-mustikkakiisseliä olen syönyt makeanhimooni. Ja Flora Vanillaa pari lusikallista päälle. Nam!
Viikon lukemat: -900g pudotus. Paino nyt 86,3kg. Yhteensä 4,1kg.
TSEMPPIÄ VIIKKOON KAIKILLE!!! =)
 
triinu
aamulla vaaka taisi olla hyvällä päällä ja näytti lukemaksi 77 kg eli -1,4 kg pudotus =) =) yhteensä kolmessa viikossa on lähtenyt tasaan 3 kg, vauhti on hyvä ja motivaatio vielä korkealla. karkkilakko pitää edelleen ja eilen kieltäytyin jopa jäätelöstä (toinen heikkouksistani). mutta pizzaa tulikin sitten syöty :whistle:
joku täällä sanoi, että tekee hyvä, jos yhtenä päivänä viikossa syö, mitä mieli tekee. allekirjotan väittämän täysin. olin pari vuotta sitten pv:ssa ja taktiikka oli, että aina viikkopunnituksen jälkeen söin kaikkea mitä halusin (yleensä punnituksesta suoraan pizzalle ja karkkikaupan kautta kotiin =) ) tuloksena oli silloin -12kg vajaassa kolmessa kuukaudessa ja yhtään plussaviikkoa ei ollut. että kyllä se ihmiskroppa tarvitsee välillä mässäilyäkin ;)
 
:attn: :attn: :D :D TÄÄ ON USKOMATTOMAN HIENOO... -2.3kg viime viikon pudotus!!!!!!!!!!

Mulla on nyt KOLMEN viikon aikana pudonnut 5.6kg :D :D

Ja mä käyn aina sen kaksikertaa peräkkäin siinä vaa´alla, ettei vaan valehtele. Mutta totta se on. B) B) :LOL: :LOL:

Mulla ollut viimeviikolla pari herkuttelupäivääkin. :ashamed:

LÄhtö paino siis 87.2kg ja nyt 81.6kg. Vielä 600g nii alenee pistemäärä!
 
Hyvin on täälläkin mennyt, edellisen viikon paino oli 89,1 ja nyt puntari näytti 86,0.Miinusta siis 3,1kg Eli pudotusta yhteensä 5,6kg neljässä viikossa
Mistään en ole luopunut,herkkuja syön mutta kohtuudella.
Tsemppiä kaikille =) =)

Hienoa JUUSTOPALLO sama pudotusmäärä ku mulla!!! tosin mulla on lähtöpaino paljon enempi ku sulla :ashamed:

 
Saanko ilmoittautua uutena mukaan?

Aloitin laihkarin puolitoista viikkoa sitten, eli toissa perjantaina. Kiloja on nyt lähteny 5, vielä ois noin 30 jäljellä.

Tää aika on menny todella hyvin, ei ole tehnyt mieli mässäillä eikä ahmia ja nälkäkään ei ole vaivannut (muuta kuin siis kolme, neläj krt pvässä, jolloin syön sitten ;) ) Viime yönä näin unta että söin jotain "kamalaa" taisi olla suklaata tms. Maistoin sen oikeasti suussani ja olin ihan kauhuissani että nyt sitten menin pilaamaan hyvin alkaneen kilojen karistuksen. Kylläpä helpotti aamulla kun tajus etten ollutkaan mättäny suuhuni mitään suklaata :D
 
emmelie
Uutena mukaan minäkin, jos sopii ;)

Eka viikko takana, lähtöpaino tasan 88kg, tänä aamuna 84,9kg!!
Miinusta siin 3,1 kg ekalla viikolla. Jee!! B) B) B)

Olen kyllä ollut tosi tiukkana, lauantainakin vedin salaattia jotta saisin yhden Dajm patukan mahtumaan päivän pisteisiin ;) Kyllä oli hyvää!

Tsemppiä kaikille, täällä motivaatio todella korkealla. Matkaa on vielä 14,9 kg, mutta eiköhän se siitä!

Voimahalauksia :hug:
 
Ma-rie
Viikko laihdutuskuuria takana, pisteitä suurinpiirtein laskeskellen.
Viikonlukema -2KG !!! Alkupaino oli 79kg ja nyt on 77kg!!!

Kävely on ollut ainoa liikunta muoto kun ei muuta ehdi. (Kyllähän siivous ja kodinhoitokin on liikuntaa... ) Mutta ainakin näin aluksi paino tippunut ilman sen kummemmin liikuntaa lisäämällä. :whistle:

Onnittelut myös kaikille muille jotka saaneet painoaan tippumaaan!!!
 
tilda harmaana
*huoks*
Eilen sitten "repesin" ja hain pizzat mulle ja miehelle... noh, olin kyll viikon säästänyt pisteitä enkä varmaan mennyt kamalasti yli eilenkään, mutta tämä henkinen morkkis :ashamed: paino oli kuitenkin pudonnu -700g viime viikolla eli hienosti menee alaspäin. Yhteispudotus on nyt -4,0kg/3vkoa. Lauantaina tosin näytti vaaka -1,0kg vähemmän, mutta taisi tuo minun pizzan syönti hiukka kerätä taas nesteitä elimistöön (se suola ja rasva :snotty: ).. noh, nyt taas tiukasti itseä niskasta kiinni ja eiku jatkamaan pisteiden laskua.

Liikuntaa pitäisi alkaa oikeastikin harrastamaan enemmän. Ainoa ongelma on etten meinaa millään saada itseä tuonne ulos kävelemään (muuta en ehdi ku on 2 pientä lasta eikä täällä oikein ole mahdollisuuksiakaan). Olen kyllä suunnitellut, että ostaisin crosstrainer laitteen itselle, jos ottais tavaksi, että aina ku katsoo Salkkarit (ne katson kyll lähes joka ilta) treenaisin sen ajan. Silloin tulisi joka päivä ½ tuntia tehtyä jotai...

Mahtavasti on muilla tippunut paino, onneksi olkoon kaikille onnistuneille!!!!

:flower:


tilda (omantunnon tuskissaan)
 
NYT SE MENI RIKKI!!!!! :D Elikkä 65kg, joka on ollu mulla sellainen henkien taisto sen alle olen painanut viimeksi varmaan 7 vuotta sitten. Nyt tästä 64.9 on hyvä taas jatkaa. Elkää te kanssa laihduttajat antako periksi vaikka muutama viikko samoilla luvuilla menisikin tässä on taas yksi todistus siitä että kun ei periksi anna niin kyllä se siitä jossain välin taas laskee.
 
Heipä hei!!!! Tosi hienoja pudotuksia teillä muilla!!! :flower: :flower:

Mun viikot on alkanu mennä niin että 4pv (ma-to) Ei maistu mikään ja 3pv (pe-su) jolloin otan nesteenpoistolääkkeet menee suuhun vaikka mitä! Eilenkin oikein antaumuksella töissä vetelin paninin ja viinerin :headwall:
Pitäis vähän saada tasoitettua tätä!

No, joka tapauksessa paino on pudonnu -700g johon olen todella tyytyväinen! paino siis nyt 63,1!
Se lääkitys on auttanu ihan mielettlmän paljon, ei enää tuu niitä tukalia päiviä jolloin paino on noussu useita kiloja... ei siis enää tarvi kärsiä turvotuksesta!

Nyt kokonaispudotus 17kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (vielä 13 jäljellä)
 
Mulla alkoi kolmas viikko ja painoa nyt 76,3 kg. Siis edellisviikosta tullut 300g lisää vaikka en ole mässäilyyn sortunut ollenkaan ( vai onko juuri siinä se syy ????). No jokatapauksessa täällä jatketaan entiseen malliin.
Kiitos Rile-x kannustuksesta, kyllä mä uskon että sitkeys palkitaan !
 
piiukka
Mulla on paino puonnut 4 kiloa. Vielä 6 kiloa jäljellä tavoitteeseen. Nyt puntari näytti 66 kiloa ja mittaa mulla on 164cm. Kyllä me tytöt onnistutaan... Tämä on tosi hyvä kun saa tulokset tänne ylös ja saa lukea toisten onnistumisista! :flower:
 
tiritomba
Upeesti menee kaikilla, ihanaa lukea teidän juttuja ja huomata, kuinka kova tsemppi täällä on valloillaan! :flower: =)
Itsellä kaksi viikkoa pisteilyä takana, tulos viime viikkoon -400g yhteensä massa vähentynyt -1,8kg. Hiljaa hyvä tulee... Meikäläisen hormonitoiminnan häiriöiden huomioiden en odottanutkaan mitään nopeaa pudotusta ja tarkoituksenahan tässä onkin opetella kokonaan uusi elämäntapa eikä "vain" laihduttaa äkkiä kilot veks...
 
Fazerina
samassa taidan olla kuin viimeksi, alkaa jo vituttaan tää homma, mitään ei tapahdu vaikka yrittäisin tappaa itteni nälkään. johtuisko siitä että syön nesteenpoistotabletteja, ja rasvan palamiseen menee enemmän aikaa.
 
Hellurei!! Täällä tulosta tullut viikossa -1000g, jee jee!!! Karkkilakko on pitänyt, paitsi perjantaina kun teki mieli jotakin oikein hyvää, söin Alpen myslipatukan, siinä oli karkkia ihan tarpeeksi. No okei, syötiin myös pizzaa ruuaks samana päivänä, mut siinä ne mun mässäilyt olikin =) . Mulla kun on nyt sellanen periaate et herkkuja ei syyä ja piste, mut sallittakoon nyt tän kerran ;) .Liikunta puoli on nyt kyl jääny vähän vähemmälle, yhtenä päivänä kävelin vaunujen kanssa 6 km kaupungille ja siellä vähän pörrättiin ja bussilla takas. Vatsoja en oo tehny koko viikkoon :ashamed: . No, jos tällä viikolla tekis vähän ahkerammin :D . Kokonais pudotus on siis nyt kolmen viikon jälkeen 3 kg, ihan hyvä tahti.
 
Unohtu eilen punnita...aamulla näytti 83 eli pudotusta viime vkoon 1300g.motivaatio pakkasen puolella ja repsahduksia on sattunut..onneks mies on laihiksella kanssa että ei nyt ihan hirveitä pääse sattumaan. 34" farkut päällä...2 nappia vielä auki mutta eiköhän nekin vielä kiinni mene! :kieh:
 
ikuinen laihduttaja
Kyllä on rankkaa kun ei meinaa tapahtua just yhtään mitään vaikka olen kuinka tarkkana ja syön vain sallittujen pisteiden edestä. Eli 3 viikko ja 3 kiloa mut viime viikollla ei ole pudonnut yhtään ja kun mulla sentään on mistä lähteä ja paljon. Onneksi näitten pisteiden laskeminen on helppoa ja on muuten ihan hyvä olo.
 
:wave:

Hyvin mennee kaikilla! Itellä ei niin loistavasti :ashamed:
Mässäilty on mut en olekaan pisteillä vaan yritän puskea eteenpäin terkkarin ohjeilla. Toissa päivänä sit laskin pisteet kun anoppi näytti niitä lappuja: Ei mene yli sallitun mut ei ollu sen päivän ruoka kovin terveellistäkään! :p
Niin ja se pudotus: -500g eli paino nyt 80kg, rinnanympärys -3cm ja vyötärö -2cm.Jostain joskus kuullu et sentti vyötäröltä vastaa kilon vertaa läskiä. Tiedä häntä mut tsemppi päälle taas!
 
Onpa hienosti mennyt teillä!! Mulla oli -100g, vaikkei pojot ylittyneet kuin kerran ihan vähän, toisaalta se eka viikko menikin niin hyvin, että kahdessa viikossa on mennyt 1,9kg.
Odotin, että nytkin olisi kilo, koska lähtöpainoa on niiiiin paljon. Mutta menkatkin alkoivat, sekin tietysti kerää nesteitä, tiedä häntä.
Joka tapauksessa matka jatkuu tsemppiä meille kaikille :wave:
 
moi, synnytyksestä on 4kk, kun sairaalaan menin paino oli 80kg, mutta nyt aamulla 62,1, lopetin laihiksen, kyllä ne kilot tippuu pikkuhiljaa, pitäis päästä 54-55kg, pituutta löytyy 160cm, kuulemma nyt olisin normaalipainossa, mutta kaaikki vaatteet ei mahdu päälle. :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 11:40 tiituli kirjoitti:
moi, synnytyksestä on 4kk, kun sairaalaan menin paino oli 80kg, mutta nyt aamulla 62,1, lopetin laihiksen, kyllä ne kilot tippuu pikkuhiljaa, pitäis päästä 54-55kg, pituutta löytyy 160cm, kuulemma nyt olisin normaalipainossa, mutta kaaikki vaatteet ei mahdu päälle. :kieh:
Kyllä olet ihan normaalipainossa..
Mulla tavoite on 50 ja pituutta 147, jos meinaisin olla ihan hoikka niin pitäis varmaan painaa 45kg ja sitten veis tuuli mukanaan!!!!! :kieh:
 

Yhteistyössä