KILOPINO vko 2

Aloitan nyt tämän kilopinon kun ehdin ensin koneelle! Ja lapsetkin vielä nukkuu.
Eli olen täälläKIN valittanut tätä omaa olemusta. Kun ei saa aikaiseksi jne. jne.
Nyt menin viikko sitten töihin ja kas kummaa paino putosi 2,4kg viikossa! Jospa tästä sais intoo aloittaa! Olen kyllä viime viikolla katsonut mitä syön, mutta en laskenut pisteitä. Työni on fyysistä joten silläkin lienee osuutta asiaan.
Nyt siis paino tasan 88kg. Sopiva paino mulle olis 75kg. Yleensä olen lopettanut kahdeksassakympissä ja taas on tullu kilot takaisin. Pituutta mulla on 174cm.
Tsemppiä vaan kaikille kanssasisarille!!!
 
triinu
vaaka näytti aamulla 78,2 eli pudotus viimeviikkoon -1,8 kg JEEEE =) =) =) karkkilakko on edelleen pidännyt ja siitä vasta ylpeä olenkin (toivottomana herkkusuuna :) tätä menoa tämä tyttö menee maaliskuussa etelään 10 kg kevyemmänä =) toivottasti into riittä vielä pitkään...... :p
 
WeW
:wave: :D -2.3kg!!! :D :D =) =)
Viikko pisteen laskua takana.. Tämähän alkoi niin hyvin, että ilomielin jatkan! :saint: :D =) vaaka näytti siis tänäaamuna 84.9kg

(kun viime ma se näytti 87.2kg) (pituutta 178cm)
 
Huomenta kilopinolaiset!
Enpäs meinannu uskaltaa laittaa tänne mitään, mut laitan kuitenki. Muilla on lähteny todella hyvin. Mie olen saanu vain -800g pois. :ashamed:

Kuulostaa ihan mahtavalta et muut on onnistunu noin hyvin. Tästä jatkan tän viikon ilman karkkipäivää. Viime viikolla sellaisen pidin perjantaina ja se meinas jäädä päälle. Vielä lauantainakin etsin kaapeista jotain hyvää eikä mitään löytyny. Tuntui etten nyt taas jaksakaan alkaa laihikselle.

Oman terveyden kannalta pakko tsempata ja ottaa itseä niskasta kiinni. Ja suu suppuun karkkihyllyn kohdalla. :x

:D :wave:
 
Heipä hei!!!! Nyt lähti joulukilot korkojen kanssa!!

Viimeviikolla oli muistaakseni 66,4 ja nyt 64,0 eli -2,4kg
vai oliko se sittenkin viimeks 66,2? no, enivei, nyt menee hyvin!

Olisin TODeLLA tyytyväinen jos mulla lähtis edes se 800g viikossa, mut yleensä mulla tökkii ja pahasti! nyt lähti taas vaan ylimääräiset nesteet (skeptinen kun olen) ja ens viikolla tulee plussaa :LOL:
 
Täällä ilmottautuu myös iloinen laihduttaja, ruotuun on palattu ja tosissaan elikkä miinusta on tullu 1,3kg joulukiloja on jäljellä enää 300g. On se mukavaa kun kilot karisee niin kehut lisääntyy :D , äiti tuumas eilen että et kai sinä nuin laiha ole ollut ku tyttösenä, mutta silti on matkaa tavoitepainoon vielä 5,3kg elikkä ne ratkaisevat kilot jotka onkin vaikeampi saada pois. Jospa ne kesään mennessä on karissut. Tuohon viime viikoseen pudotukseen mulla oli suurena apuna se kun tuli käytyä 4 kertaa 5km sauvakävely lenkki. Löysä nahkapussi pitäs vatsasta saada pois, hyväksi koettuja vinkkejä oteetaan ilolla vastaan
 
Unohdinpa kirjautua kun on niin uus asia mulle se.... Oon iloinen puolestas susu79 :flower: , mukavaa kun alkaa sullakin tapahtuu taas kunnolla jospa siitä lääkityksestä olisi apua. Ja hienosti menny muillakin kun ei plussaa ole tullu kellekkään sehän se on pääasia. Vaikkakin niitäkin viikkoja tulee varmasti on se laihdutus loppupelissä niin tympeetä hommaa ettei aina jaksa kiinnostaa mitä kurkusta alas laittaa
 
Heeips!!

Juu,elikkäs viikon saldo on -900g!!!
Ja olen TODELLA tyytyväinen.Nimittäin mullatoi lauantai on aina mässypäivä,ja sillo tosiaan SYÖN! :kieh: ;) :ashamed:
Katkasee kivasti viikon,ja on mullesitä luksusta ;)

Ja pv-ryhmässähäntosiaan aina painotetaan,että ekoillaviikoilla paino saattaa pudota ihan hurjaa vauhtia,mutta sen PITÄÄ tasaantua.Kuulemma...Mullakin ekalla viikolla sillontippus 3,4kiloo :eek: :eek: Ja tietty just niitä nesteitä.Mutta se kyllä oli aivan loistavaa ja anto hienostilisäintoa.
Elikkäs onnittelut kaikille hienoista pudotuksista!
Muuntakaas aina pudottamanne määrä vaikka puolenkilon voipaketeiksi (näinneuvoimun IHANA pv-ryhmänvetäjä)niin se konkretisoituu jatodella tajuaa,että se terveelliseksi pudotustahdiksi määritetty n. -500g/vko on ihan tajuton määrä rasvaa pois kehosta! =) =)
 
minä myös laihiksell
minä olen ollut huimat 1 päivän laihiksella! eilen painoin 76.7 ja tänään 76.0, tosin tiedän, että ei saisi joka päivä punnita itseään. Jotenkin vaan aamulla eksyin taas puntariin...
Tavotteena olisi 60 kg tai alle...että on tässä matkaa vielä ihanne tuloksiin, täytyy nyt toivoa, ettei into lopu kesken...tsemppiä kaikille!
 
ikuinen laihduttaja
Tulen nyt mukaan tähän kilopinoon eka viikko takana pudotusta 1,4 kg eli ei kovin paljon mutta jotain kuitenkin ja suuntahan se kai määrää tärkeämpi onkin. Menen tänään sinne pv ryhmään päivittämään tietoni.
 
Cougar
Heips!!
Mäkin tulen mukaan ns.epävirallisesti,koska sain vauvan vasta 2 viikkoa sitten,enkä vielä virallisesti ja tosissani laihduta. Imetän kyllä täyspainoisesti ja olen jo alkanut hieman liikkuakin,ja kun saan lopputarkastuksessa vihreää valoa lääkäriltä niin sitten kipaisen uimaan jne.. Mulla oli painoa juuri ennen synnytystä 89kg, nyt on vaa'assa 81kg.
Mun tavoitepaino on 68kg,ja mun pituus on 171cm. Eli hissukseen tässä alan kunnostani huolehtimaan,ja siinä samalla varovasti painoa kontrolloimaan. Olen ollut painonvartijoiden pistesysteemillä ennekin,ja kun lupa tulee,niin aolan siihen samaan uudelleen.
Tsemppiä kaikille!!
ps.Olen ilmoittautunut kevään naisten kympille,joten se on mun tavoitteeni ja motivaation lähde:0)
Mari
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 14:19 minä myös laihiksell kirjoitti:
minä olen ollut huimat 1 päivän laihiksella! eilen painoin 76.7 ja tänään 76.0, tosin tiedän, että ei saisi joka päivä punnita itseään. Jotenkin vaan aamulla eksyin taas puntariin...
Tavotteena olisi 60 kg tai alle...että on tässä matkaa vielä ihanne tuloksiin, täytyy nyt toivoa, ettei into lopu kesken...tsemppiä kaikille!
Mä olen ainakin koko ajan käyny puntarissa joka aamu... onneks, sillä sit huomasin kauheat painon heilahtelut ja hakeuduin lääkäriin josta sain avun..
 
syysmamma-82 harmaan
täältä pamahtaa eka +++++PLUSSANNUT+++++
elikkäs kilon verran tullut lisää.....alkanut yösyömiset taas,pohdinkin että olen reilu kuukauden syöny e-pillereitä ja nehän kasvattaa ruokahaluja..viimeksikin kun alotin ne lihoin 8kg 2kk:ssa...

eli ei ole hyvin alkanut mulla tää tsemppi ja kesäks oli tavote olla hyvässä kunnossa,eli n.10kg max..

taidan kaivaa parin vuoden takaset painonvartija matskut esiin ja pisteitä laskemaan,saa syödä paljon ja muistan et tuotti tuskaa edes saada kaikkia pisteitä menemään...ja tänään sain innostuksen alkaa käydä naperon3½kk kans lenkkeilee,vaikkakin alkaa huutaa ½tunnin reissun jälkeen...... :ashamed:
 
syysmamma-82 harmaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 20:38 syysmamma-82 harmaan kirjoitti:
täältä pamahtaa eka +++++PLUSSANNUT+++++
elikkäs kilon verran tullut lisää.....alkanut yösyömiset taas,pohdinkin että olen reilu kuukauden syöny e-pillereitä ja nehän kasvattaa ruokahaluja..viimeksikin kun alotin ne lihoin 8kg 2kk:ssa...

eli ei ole hyvin alkanut mulla tää tsemppi ja kesäks oli tavote olla hyvässä kunnossa,eli n.10kg max..

taidan kaivaa parin vuoden takaset painonvartija matskut esiin ja pisteitä laskemaan,saa syödä paljon ja muistan et tuotti tuskaa edes saada kaikkia pisteitä menemään...ja tänään sain innostuksen alkaa käydä naperon3½kk kans lenkkeilee,vaikkakin alkaa huutaa ½tunnin reissun jälkeen...... :ashamed:
siis n.10kg max poies ;)
 
täytynee ilmoittaa et meijän vaaka ei armoa anna näyttää vain puoletkilot ja eilen aamulla 80.5 edelleen eli viikon saldo+- 0 :'( :ashamed: :'( mä syön tavallista vähä rasvaist ruokaa ja silti vbaiks kuin vähentää ja liikkuu ni paino on ja pysyy....

kromia koittan syödä mut tuntuu et ei ekan vuodenjälkkeen oo vaikuttanu enää missään ja kyllähän se 10 kiloa on musta parivuotta sit vieny...

pisteitä en viittis laskana ruveta laskee saatikka mulla olis vartioihin ees varaa mennä mut jos jollain olis tarjota "kopsui" ni voisin löytää niist ne mun ruokieni ongelma kohat....
 

Yhteistyössä