Hakutulokset

  1. K

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Heippa! Olen ollut pitkään poissa. On muutto takana ja netin avaaminen kestikin yllättävän kauan... Tuohon listaan mulla on onneksi hyvää kerrottavaa, eli olen tällä hetkellä kp 22, eli edellinen kierto kestikin "vain" 90 päivää :laugh: Tilanne on muutenkin muuttunut, eli ollaan miehen...
  2. K

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Ihanaa, en ole siis ainoa, joka ottaa silloin tällöin rentoutuslientä. Oon itsekin ajatellut, että vähentää stressiä jos hieman napsailee :) Tervetuloa Iines! Taidan olla melko samassa tilanteessa kuin sä, yritystä vaan useampi kuukausi takana ja kierto taitaa tulla olemaan melko...
  3. K

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Huomenta kaikille! Huomenna onkin sitten tasan kp 70, millähän sitä juhlisi?? Seuraava kysymys liittyy alkoholin käyttöönne tässä vauvakuumeillessa. Eli, käytättekö alkoo vauvaa yrittäessä vai ei? Itse oon ollut juomatta jo monta kuukautta, mutta nyt pääsiäisenä sitten ruoalla join pari...
  4. K

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Ja ilvfeellä tarkoitan ilveellä =)
  5. K

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Onkohan tässä käynyt niin, että Vadelmaunelmalla on ovisviivat muidenkin testeistä! Tein nimittäin kp 63:n kunniaksi ovistestin, ja y l l ä t t ä e n tuli yksi yksinäinen hailakka viiva. Tikkutestausteorioista mulla on kans kaikenmaailman teorioita siitä, miksei tikkuihin tuu viivoja. Tai...
  6. K

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Voi kun surullisia uutisia, voimia! :hug:
  7. K

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Hienoa Vadelmaunelma, että olet onnistunut saamaan ovisplussan! Se on itselle ainakin sellinen asia, jonka näkeminen saisi varmaan pyörtymään! Täällä eletään siis kp 62, jos en nyt ole ihan laskuissa seonnut. Hurjalta tuntuu. Ja kurjalta. Hurjalta kuulostaa myös tuo Adan palleaongelma...
  8. K

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    JuneGrace ja muut ovistestaajat: Kuulostaa niin turhan tutulle tuo ovistikkujen käyttö.. ite oon saanut vaan sellaisia vaaleita viivoja / ei viivaa ollenkaan. Mulla on vielä kaapissa joitai kappaleita jäljellä ja oon kyllä aatellu alkaa testata kunhan alkaisi kierto. Pitäs kai tilata lisää, mut...
  9. K

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Onnea Hazelille työpaikasta!!!! Itsekin sellaista etsin, alkaa sijaisuuksien tekeminen kyllästyttää... Niin, tuosta stressistä. En itsekään siihen usko, mutta kaikki aina sanoo, ettei esimerkiksi vauva voi tärpätä jos sitä kauheesti ajattelee.. Itseeni kyllä ärsyttää ne jotka tuota mulle...
  10. K

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Drömma Joo olen tuota Teroa syönyt sen 3 kuukauden satsin, mutta ei se auttanut mitään. Tai sitä syödessä oli kierto 20-25 päivää, mutta heti lopetettua sen jäi taas pois. Eli tässä odotellaan :whistle: Täällä tuntuu olevan paljon erilaisia elämäntilanteita, toivotan kaikille omiinsa paljon...
  11. K

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Onkohan se sit sama vaikka söis ihan vaan greippiä? Vai pitääkö olla just mehua :o Greippi menee hedelmänä just ja just jossain rahkan seassa :D Paljon sokeria mukaan! Ei voi olla totta, että jo kp 57 menossa! Tää on ihan järjetöntä... Onko mitään vinkkejä saada menkat alkamaan?? No tietty...
  12. K

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    kiitos greippivinkeistä! Ehkä jos tässä pääsisi järkevämpiin kp-lukuihin, voisi kokeilla. Mies juur laskeskeli, et pitäis olla jo toiset menkat käynnissä viimosten jälkeen. Vielä pitäis oppia pitämään greipin mausta! :kieh:
  13. K

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Hazel: ihanaa ku joku on samassa tilanteessa! Tai siis ei ihanaa, että sullekin on käynyt näin, mutta että tiedät mistä puhun. Näyttää kyl kammottavalta tuolla listassa toi kp 55... Mulla ei verikokeissa ilmenny mitään outoa, papa-kokeessa oli joku juttu (en tiedä mikä), jonka takia meen nyt...
  14. K

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Kiva että mukaan mahtuu :) Oon käynyt vaivoineni ihan kunnallisella terveysasemalla, missä sain mielestäni ihan hyvää hoitoa ja kohtelua. Otettiin labrakokeita sun muuta. Söin Terolutia 3 kuukautta ja nyt pitäisi varata uusi aika. Mutta ollaan vajaan kuukauden päästä muuttamassa uudelle...
  15. K

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Heipä! Sopiiko mukaan ketjuun? Ihka uusi olen koko sivustolla ja aloin etsiä ketjua, johon parhaiten sopisin =) Eli ikää on 27 vuotta ja hirveä vauvakuume miehen kanssa päällä. Yritystä on takana viime lokakuusta alkaen.. tuohon välille on mahtunut kaikenlaista lääkärillä käyntiä ja...

Yhteistyössä