Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Hyvää alkuviikkoa! Tervetuloa Kultakimallus ja Piglet, valitsitte juuri oikean ja parhaan pinon :flower:

Kevätesikko, Lilla My, Gilmore ja Unico :hug: Ja muillekkin sairastelijoille ja tädin yllättäville :hug:

Toivotaan että Hammyn kroppa vaan huijailee d B) b
 
Kiva että mukaan mahtuu :)
Oon käynyt vaivoineni ihan kunnallisella terveysasemalla, missä sain mielestäni ihan hyvää hoitoa ja kohtelua. Otettiin labrakokeita sun muuta. Söin Terolutia 3 kuukautta ja nyt pitäisi varata uusi aika. Mutta ollaan vajaan kuukauden päästä muuttamassa uudelle alueelle, niin varaan sitten vasta siellä asuessa.
Nyt on tosiaan melkoisen pitkä kierto menossa... söin viime syksyyn asti Diane Nova -pillereitä, niin sillä taitaa olla vaikutusta asiaan.
Toissa päivänä alkoi julmettu jalkasärky takapuolesta nilkkoihin asti ja jatkuu edelleen. Mies oli heti sitä mieltä, että on raskausoire :) Se näkee kaikki asiat raskausoireina!

Kiva nähdä, että on muitakin tässä iässä ensimmäistä yrittäviä. Eihän tässä mitään ikäloppuja olla mutta olis voinut olla helpompaa vaikka 5 vuotta sitten, tiedä näistä! Luultavasti ne e-pillerit on mulla suurena syynä häiriöissä. Onko kukaan muu syöny tuon merkkisiä?

Ja toinen kysymys: Lääkäri kehotti tekeen ovistikuilla testejä oviksesta, mutta en todellakaan ole sitä löytänyt.. Niin onko vaalea viiva edes mitenkään positiivinen asia? Verrattuna siihen, ettei oo viivaa ollenkaan? Joo, melko tietämättömäksi tunnustaudun B)

-kimallus-
 
Sanoinko aikaisemmin että lähden taustailemaan... Taisi olla aamu unisen hourailuja! :LOL:

Joko olen tulossa kipeäksi tai sitten mieli tekee todella suuret tepposet, sillä olen ollut aivan horkka kylmissäni koko aamun! Täti oireilu jatkuu ihan normaalina, eli en vieläkään ihmeisiin usko, mutta jotain on vialla. Olo on muutenkin huono, syöminen auttoi hieman. Voisikohan olla kuumetta, ei haittaisi yhtään vaikka saisinkin mennä muutamaksi päiväksi kotiin vällyjen alle!
 
Hmmm.. Kyllähän noin niinkun periaatteessa tiedän, että keksin tämän päästäni, mutta nyt on kuulkaas leidit sellanen tunnelma, että joku on viikonloppuna käynyt asentamassa penkinlämmittimen mun työtuoliini! :LOL: Oikeasti, mun alaselällä on kuumetta! Ja särkyä. Todella outoa.

Ehkä reväytin jonkun lihaksen viikonloppuna tai jotain. Outoa sinällään, ettei venyttely kuitenkaan satu lihaksiin tai mitään.

Ei pitäisi taas itseään kiusata, kuitenkin jo menkkamaista jomotusta etupuolellakin. Jos ajatellaan positiivisesti, niin ei tälläainen integroitu selkälämppäri oikeastaan kevätpakkasilla ihan kokonaan huono asia ole, vaikka ei tämä taida muuta ollakaan kun ylivilkasta mielikuvitusta... :p
 
Huoh! Mulle iski nyt joku maanantai-iltapäivän tylsistymishetki, ei jaksa mitään. Olispa jotain kivoja oireita edes mitä vois tutkailla, mutta ei mitään. Eikä oikeen tiedä tuleekohan tätiäkään millon ku ei oo varmuuttaa siitä ovulaatiosta. ...

Kertokaa jotain kivoja oireita lisää. Toi sisäinen selkälämppäri oli kyl ihan uus :LOL: :LOL:
 
Heippa! Hengissä ollaan! Taas olen kyllä lueskellut teidän juttuja harva se päivä mut en oo saanu aikaiseksi kirjoittaa. Eipä silti eipä mulla mitään ihmeellistä kerrottavaa oiskaan kun ei vielä yritystä päällä.

Meidän kissaneidit kävi to leikkauksessa ja nyt ne menee ympäri asuntoo kuupat päässä eli sellaiset muoviset kaulurit ettei ne pääse nuolemaan leikkaushaavoja. Sanottiin että niitä pitää pitää viikko mut aateltiin jo huomenna ottaa pois kun 5 päivää kulunut.

Onneks menkat on suht tasottuneet pillereiden lopetuksen jälkeen. Joka toinen kierto ollut 28 päivää ja joka toinen 34 päivää, oon pitänyt tarkkaa kirjaa menkoista.
 
Voi Toivon kisuparkoja, kissat ei yleensä liiemmin innostu niistä kuupistaan. :D No, toivottavasti paranevat pian!

Pitänee varata hieroja tohon selkäsärkyyn, oon nyt kokeillu lämpötyynyä, venyttelyä ja vaikka mitä, mutta jomottaa vaan ja mitenkään päin ei oo hyvä olla. Oiskohan sieltä nyt jotain revähtänyt, pitäisköhän seuraavaksi koittaa kylmää?
 
Ada
:LOL: Voi onnea Kvartti 1+2!

Toivottavasti Gilmoren istuinlämmitin ei lähde hieronnalla, kylmällä tai kuumalla, vaan synnyttämällä... toivotaan! Anteeksi jos edistän hurahtamista. On vaan niin kivaa, että jollain on jotain mukavia oireita. Ja jos Hammyn pahoinvointi asettuu syömällä, niin sekin on selvä merkki... Johan tässä on taas vierähtänyt aikaa viimeisestä plussasta, niin että toivotaan nyt parasta!!!

Huonolta näyttää tosiaan noiden hankien kanssa. Voisitteko te JuneGrace sopia treffit jonkin laskettelukeskuksen liepeille :p ?
 
Ada: Niinpä.. :headwall: :D Olisihan tuo messilä tuossa alle 10km päässä, mutta tällä budjetilla pitäisi mennä omine lupineen ja nyysiä jostain vaikka teltta, kun en mie ainakaan kehtaisi mennä sitä keltään lainaamaankaan..
-"Ai mihis tarviit?"
-"ööh, totaniinkun... Niih, tarviis päästä k**sii lumille.." :ashamed: :kieh: :LOL:

Jospa tuo minun kirjaimellisesti umpeen jäätyneen pakastimen "lumi" riittäisi... Kannattaa muutes jättää joku pussinsuu siihen oven väliin, niin ei tarvii miettiä seuraavan kerran pakastimelle mennessä, että miten sijoittaa uudet tuotteet sinne, kun ei mitään enään mahdu... Jonain päivänä mie vielä muistan sitä ruveta sulattamaan... :whistle:
 
JuneGrace, mielestäni pakastimeen jäätynyt lumi passaa oikein hyvin!

Ada yllytyksistä huolimatta hurahtaminen alkaa hieman hellittää. Tätiä ei vielä näy, mutta tuntuu senkin edestä! Odotan häntä saapuvaksi viimeistään huomenna...

Toivottavasti Gilmorella on "lupaavampi" olotila kuin täällä!
 
Ootte ihania kun jänskäätte muidenkin puolesta! :heart: (Eipä sillä etteikö tässä omassakin jänskäämisessä olisi jänskättämistä ihan kotitarpeiksi).

Noh, joka tapauksessa aamulla testattu Clearbluella nega, joten taas kerran, se siitä. Olisi voinut uskoa jo siitä edellisestä. Myönnän kyllä edelleenkin elätteleväni niitä pieniä turhia toiveita (juu juu, eihän kaikilla vielä näkyisi ja kerrankin yksi tutun kumminkaima ja plaa plaa). VARSINKIN kun tuolla tämän viikon jänskäyspinkassa joku alkoi kysellä Clearbluen viivanpaikoista. Minäkin sain jonkunlaisen viivan paikan, joka kuivuttuaan vahvistui roskishaamuksi. Mutta nuo Clearbluethan taitaa niitä turhia haamuja varsinkin sen viiden minsan jälkeen antaa, ja niitä surullisenkuuluisia pisteitäkin näkyy muutamia. Voihan kökkö.

Selkäsärky oli illalla sen verran paha että ei meinannut uni tulla, aamulla jo parempi ja nyt jomottelee paljon vähemmän. Ehkä tuolla pihalla liukastelessa sieltä nyt sitten on jotain päättänyt mennä sijoiltaan tai paikoiltaan tai jotain.

Huoh, tulis nyt se täti että saisin järjen takaisin päähäni. Eikun ootas....ööö...miten voi saada takaisin jotain jota ei ole koskaan näkynytkään? :p
 
Gilmore :hug: Ei luovuteta vielä!

Kateudesta vihreänä olen seurannut kun tuolla toisessa pinossa on tullut jo monta plussaa... En jaksa uskoa omiin mahdollisuuksiini, mielialat vaihtelee syvimmästä surkeudesta pienen pieneen toivon pilkahdukseen. :ashamed:
 
KP 1 / ei yrityskiertoa.

Täti tuli jopa päivää aikaisemmin kun yleensä, joten se siitä. Miehen kanssa sovittiin, että jos nyt ei tärppää, niin pidetään yrityksessä ainakin yksi välikuukausi. Joten palailen asiaan sitten tuonnempana, käyn kyllä välillä kurkkimassa kaikkia teitä sillä välin plussaajia! :heart:
 

Yhteistyössä