Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Mie ehdin jo kirjoittaa vali-vali viestin tänne kun ovis-/raskaustesti-paketti ei ole vielä saapunut, mutta en ollut varma yhtiön nimestä(babyplus), joten avasin sähköpostin tarkistaakseni sen. Ja siellä oli vastaus alle puolitoista tuntia aikaisemmin lähettämääni tiedusteluun tilauksen tilasta! Vieläpä lupauksen kanssa, että jollei huomenna ole paketti saapunut(lähetetty 4.3.), niin laittavat ensitilassa uuden!
Enään voin vain toivoa, että saapuisivat huomenna, kun testaus pitäisi aloittaa maanantaina.. :/

Kävin tänään hakemassa vinkkupullot ja minulta kysyttiin paperit..!? Siis onko niillä alkossa nyt jokin tehovalvonta-viikko menossa vai mitä ihmettä...? :LOL:
Jotain se tätsy selitteli sitten että tekipä ainakin iloiseksi, mutta ehkä mie olen outo kun en suuremmin ilahdu nuoremmaksi luulemisesta.. ;)

Nuista menkoista.. Mie luin viime viikolla jostain täältä palstalta, että tulehduskipulääkkeiden kuurimainen syönti vähentäisi vuodon määrää, ja niinpä tuo näytti ainakin itselläni tekevän! Huomasi aikas pian, että jos yritti parhaan vaikutuksen loputtua "sinnitellä", niin pian alkoi vuoto lisääntyä ja olo "normalisoitua"... Yleensä olo on koko menkkojen ajan vähän kuin taistelutantereella, vaikka pahimpiin kipuihin troppia nappaillutkin, vuodon ollessa sen mukaista, mutta nyt oli melkein kuin ei mitään menkkoja olisi ollutkaan.. Voi kun olisin moisesta aikaisemmin kuullut.. :/

Ja nuo oireet.. Minul kans pahimman luokan valeraskaus pukannut päälle... Olin muka huomaavinani oireita viime kierrostakin heti yityksen jatkamisesta varmistuttuani, vaikka kolme negaa teinkin viikon välein toisistaan... :ashamed: Ja heti lakkasivat kun muistutin itseäni asian laidasta.. :LOL: Mie luulen että siinä on suurinosa sitä, että sitä rupeaa aivan erilailla tarkkailemaan itseää ja kehon toimintoja..
Ennen ei ole minulla menkkojen tuloon liittynyt rintojen arkuutta, mutta nyt oli toinen kuukausi perätysten kun sitä oli.. Joten se siitä ainakin tuosta "oireesta" jatkossa :D ;)

Muoks. Eipä tullut testejä... :( Osoitteeseeni oli vielä tullut väärä asunnon numerokin, jonka huomasin vasta tänään, joten ties vaikka naapuri olisi saanut testit ja pitää kitusensa kiinni moisesta... :/
 
JuneGrace:Toivottavasti löytää testit ajoissa perille, ja eivät ole menneet naapurille, tai jos on niin älyäisi palauttaa sulle. Toi on nykyään hieno tunne kun kysytään paperit :D Mull akysyttiin viime syksynä niin kysyin sitten et mistä ne päättelee keltä kysyvät, niin vastaus oli et jos on epäily et on alle 25 wee niin kysyvät :D ihan piristävää...

Mulla oli viimekierrossa panadol säännöllisesti päällä menkkojen ajan josko se oli spidentänyt ne niin sitä ennen siis hiukan ennen menkkoja oli burana. Mut vaihtui sitten just niitten alussa.
Eipä sitä eilen saanut aikaan mitään, olin niin hirveän kipeä ja väsynyt. Onneksi tänä aamuna vaikka oli kipeä niin ei väsyttänyt niin onnistu hiukan helliä :D ja iltapäivällä taas pitänee muka tehä testi et olisko ne varmasti yhtä kokoiset viivat :D
 
Perjantai 7.3.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006

Toivo79...............28...........kp 11/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Lilla My................28...........kp 1/29-31..................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 6/30..........................yk 1
JuneGrace...........28...........kp 7/28-31....................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 7/25-26.....................yk 5
Postimestari........29...........kp 9/23-28.....................yk 12
Kaa.....................29............kp 12/30-32..................yk 3
Ada.....................29............kp 13/26-30.......toukokuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 20/28.......................yk 5
Unico..................28............kp 22/25-30..................yk 15
Drömma..............29............kp 22/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 23/28-32..................yk 4
Hammy................28...........kp 24/28-29..................yk 3
Piip......................29...........kp 27/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 28/31-35..................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 30/28-34..................yk 13



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Viikot menee hirveää vauhtia, mutta silti nuo kierron päivät matelee... :LOL:

Fiilikset on sellaiset, että olishan se plussa kiva ylläri, mutta kun se täti sieltä tulee, niin en ylläty. Ei jaksa tällä hetkellä stressata tätä, kun tuntuu että kaikkea muutakin kökköä vaan elämä lykkää eteen tällä hetkellä. Jos nyt saisi taas muilla alueilla asiat järjestykseen, niin sitten jaksaa taas "panostaa" tähän projektiin! :)

Mukavaista viikonloppu (taas) kaikille!
 
Heh, ikäkyselyistä juttelitte... Täällä yksi Alkon myyjä :D Ohje on tosiaan, kuten Unico mainitsikin, että kaikilta alle 25 NÄYTTÄVILTÄ kysytän paperit, eikä oo merkitystä ootko ostamassa viiniä vai kossua. Ite oon parhaimmillani kysynyt melkein 40-vuotiaalta, silloin alkoi jo vähän nolottaa. Joskus vaan ihmisillä saattaa olla sellainen meikki, vaatteet tai ihan se kulma mistä kasvoja katsot että ikää on vaikea nopeasti arvioida. Ja jos olet jo ehtinyt papereita pyytää, on aika vaikea mennä sanomaan että ei tarviikkaan, huijasin!

Mulle kävi itelle viime vuonna niin, että ensin kävin itseäni nuoremman kaverin kanssa kaupassa, ostin yhden siiderin ja paperit kysyttiin. Sitten mentiin Alkoon ja sielläkin kysyttiin. Illalla pubin ovella taas sama juttu ja poke vielä sanoi, että ei oo sun paperit... No, valitettavasti ovat kyllä... Sitten vielä BAARITISKILLÄ: Anteeksi, näyttäisitkö vielä henkilöllisyystodistusta...

Taisin olla sinä iltana oikein erityisen nuori! :LOL:

Mä sain tänään hiivalääkkeen. Siinä lukee, että ei saa käyttää raskauden aikana, saattaa aiheuttaa sikiön epämuodostumia. Ja että kuurin aikana ja 7 päivää sen jälkeen pitää huolehtia ehkäisystä! Otin napin, kun tuskin mulla ovis vielä viikkoon tulee, mutta vähän kyllä jäi jotenkin häiritsemään... Voikohan se jotenkin vaikuttaa siihen kehittyvään munasoluun? Vai miksi pitää 7 päivää ehkäistä, koska eihän alkio ole 7 päivässä edes samassa verenkierrossa, vaikka olisikin hedelmöittynyt? Ja raskaaksi taas ei voi tulla, jos ovulaatio on jo ollut...? Hmm? Ja nyt tietenkin mietin myös, että vaikka menkat tulikin "ajallaan", niin jos sittenkin olisin raskaana ja nyt pilasin sen...!? Apuvaa! Ja myöhäistä se on nyt mennä edes testailemaan kun nappi on jo mahassa ja vahinko tapahtunut...
Mietinköhän mä tätä juttua nyt VÄHÄN liikaa... |O

Huoh. Olipas taas purkaus.

Lähden kohtapuoliin junalle ja sillä kaveria moikkaamaan toiseen kaupunkiin, joten voi olla että oon palstapimennossa viikonlopun. Ei varmasti tee pahaa mulle :D

Eli mukavaa viikonloppua kaikille, ensi viikkoon jälleen! Toivottavasti Kevätesikolla ja Lilla Myllä olisi positiivisia uutisia kun palaan!
 
Viikot menee hirveää vauhtia, mutta silti nuo kierron päivät matelee... :LOL:
Niinpä!
Ja vaikka eilen vielä julistin, että en tällä kertaa jännäile, niin arvatkaa olenko tänään kuluttanut aikaani mm. lukemalla Helistimen raskausoireketjua :p :LOL:

Hyvää viikonloppua kaikille ja erinomaista naistenpäivää huomenna! Ja toivottavasti saamme pian hyviä uutisia Kevätesikolta ja Lilla Myltä!
 
Perjantaita kaikille! Vai on papereita kyselty...Mä olen myös ikäistäni nuoremman näköinen, joten aika monesti saa kaivella papereita esille. Lisäksi mm. opiskelijat kattoo toisinaan yliopistolla vähän pitkään tyyliin "tuoko on meillä luennoitsijana!?". Ei sillai aliarvioiden, vaan lähinnä hämmästellen. Samoin kun käyn jossain muissa yliopistoissa tai muissa tutkijoiden tapaamisissa, niin joskus kysellään olenko "opiskelija". Ja ihan klassista on se kun vieraat ihmiset saa jostain selville, että olen yliopistolla tutkijana ja väittelemässä tohtoriksi (hope so!) niin yleensä jotenkin ne on hämmentyneitä. Ikä ja nuori olemus hämäävät! Eikä yhtään tietysti auta, että viihdyn paremmin H&M, Vero Moda, Onlyn ja muiden "diskohilekauppojen" vaatteissa. Jakkupuvun laitan vaan kun on ihan pakko! No, ehkä tämä nuoruus ei sitten haittaa kun vaikkapa 50v - ehkä sitten luullaan, että on 30 ;)
 
Ensin hyvät uutiset: Raskaustesti säästyi (hamaan) tulevaisuuteen.

Ja sitten ne huonot... niin, niitähän nyt riittää. Ei paljon aamulla naurattanut, kun lantionseudun jomotukseen heräsin ja vessassa käynnin jälkeen ei enää tarvinnut vauvasta enää haaveillakaan. :'(

No, henkinen olo on nyt jo helpompi. Taas käyntiin uusi kierto = uudet mahdollisuudet. Pakko psyykata itseä ajattelemaan positiivisesti.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Kaa
Joku mainitsi siitä, että viikot kuluu, mutta päivät matelee (tms). Itselläni taas on tunne, että aika menee todella nopeasti! Ehkä johtuu siitä, että pidän taukoa tästä palstailusta. Ja ehkä siitä, että teen ihan hullua työvuoroputkea! Ei ole aikaa tai energiaa ajatella "vauvapuuhia", ikävä kyllä. Ajatuksissa on vain nukkuminen, syöminen ja töissä käyminen. Pyh. Pitääkin katsastaa tuosta meidän listasta kierron vaihe. :D
 
Lauvantai 8.3.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006

Toivo79...............28...........kp 12/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Lilla My................28...........kp 2/29-31..................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 7/30..........................yk 1
JuneGrace...........28...........kp 8/28-31....................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 8/25-26.....................yk 5
Postimestari........29...........kp 10/23-28.....................yk 12
Kaa.....................29............kp 13/30-32..................yk 3
Ada.....................29............kp 14/26-30.......toukokuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 21/28.......................yk 5
Unico..................28............kp 23/25-30..................yk 15
Drömma..............29............kp 23/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 24/28-32..................yk 4
Hammy................28...........kp 25/28-29..................yk 3
Piip......................29...........kp 28/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 29/31-35..................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 31/28-34..................yk 13



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Sunnuntai 9.3.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006

Toivo79...............28...........kp 13/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Kevätesikko........28...........kp 3/28-34..................yk 14
Lilla My................28...........kp 3/29-31..................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 8/30..........................yk 1
JuneGrace...........28...........kp 9/28-31....................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 9/25-26.....................yk 5
Postimestari........29...........kp 11/23-28.....................yk 12
Kaa.....................29............kp 14/30-32..................yk 3
Ada.....................29............kp 15/26-30.......toukokuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 22/28.......................yk 5
Unico..................28............kp 24/25-30..................yk 15
Drömma..............29............kp 24/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 25/28-32..................yk 4
Hammy................28...........kp 26/28-29..................yk 3
Piip......................29...........kp 29/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 30/31-35..................yk 6




Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Jaa-as mitähän sitä ajattelis vai ajattelisko mitään... Eilen illalla alkoi tuhru, siis no ihan himpun verran mut selkeetä verta. Et on tossa lyhyt aika jos ovis oli vasta. No eipä tässä auta kun odotella et mitä tapahtuu. No ja kaiken muun lisäksi lämmöt menee samoissa ne ei oo näyttäneet mitään ton tikutetun oviksen kanssa yhteen sopivaa... Mun kroppa taitaa olla ihan sekaisin. No eipä sille mitään voi. Tosin taasen alkaa muka ahdistaa urakalla kun mikään ei onnistu ja josnoi nytvielä alkaa ja muutenkin sattuu niin ei oo kivaa. Ehkä tää joskus tästä selviää ja jopa ehkä tärppääkin. Toivoa sopii...
 
Ada: aika näyttää aika näyttää... Mä vaan en jaksa enää (tällä hetkellä) uskoa tai edes toivoa. No varmasti tulee uusia hetkiä ja päiviä kun taas jaksaa... Mut ainakaan tän kropan kanssa elämisestä ei tule tylsää kun aina saa olla varpaillaan mitä ihmettä se puuhaa...
 
No niin, yritetääs paremmalla onnella kirjoitella tänne... Eilen aamupäivällä tökki niin pahasti että luovutin.

Unico: :hug:

Täällä on kp 3 meneillään. Munatorvien aukiolotutkimus on reilun viikon päästä. Huh, pelottaa... Selvennän muuten vielä tuota hoitojen aloittamiskysymystä: Eli siis hoitoja ei aloiteta minun kohdallani ennen kuin täytän 30, jos mitään vikaa ei löydy. Jos jokin selvä vika löytyy, hoidot aloitetaan kyllä.

Mulla iski nyt ihan hirvittävä karkinhimo, taidan lähteä hakemaan namuselleja... B)
 

Yhteistyössä