Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Virpomis sunnuntai 16.3.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 6/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 20/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Drömma..............29............kp 3/28.......................yk 5
Hammy................28...........kp 5/29........................yk 4
Piip......................29...........kp 6/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 10/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 10/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 15/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 16/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 16/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 16/25-26..................yk 5
Postimestari........29...........kp 18/23-28..................yk 12
Kaa.....................29............kp 21/30-32..................yk 3
Ada.....................29............kp 22/26-30.......toukokuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 29/28.......................yk 5
Unico..................28............kp 31/25-30-?...............yk 15
MemmuLiina........26...........kp 32/28-32..................yk 4
Kultukimallus.......27...........kp 60/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Hei taas kaikille!
Olen ollut todella kiireinen ja työmatkoilla taas, joten en ole tänne ehtinyt kuin nopeasti välillä lukaisemaan teidän kuulumisianne. Itsellä sellainen tilanne, että nyt siis kp 16. Clear bluen digitaalisella olen jälleen testaillut, mutta testit (7kpl) loppuivat eikä lh-huippua havaittavissa yhtenäkään päivänä. kp 12 eli keskviikkona tuli hieman tuhrua ja torstaina, jolloin oli kp 13 tuli hieman tuhrua ja muutama tippa verta. Tavanomaisia ovisoireita ei ole näkynyt eikä kuulunut. Yleensä kp 12 tulee ns. limatulppa - huomaa kyllä! Mutta nyt tuli vain jotain sen tapaista kp15 ja tänään hieman. Vaikka clearblue näyttänyt negaa, niin aconin kasettitestillä tullut jokseenkin haalea - mutta selvästi näkyvä - viiva testi-ikkunaan kp 13 lähtien, kp 14 melko vahva, eilen ja tänään eli kp 16 haaleampi. Ehkä ovista ei ollut kun clear blue ei sitä havainnut vai voiko Aconin kasettimalliin luottaa? Kun viivat ei siis olleet yhtä vahvat? Viime kierrossa sain clearbluella lh-huipun (kp 14) ja acon näytti viivoja myös - tosin ei silloinkaan olleet yhtä vahvat kontrolliviivan kanssa. Niin ja toisaalta ajattelen, että jos virtsassa ei olisi mitään, niin näyttäisikö se silti viivaa? Testailin nimittäin viime kierrossa ihan huvikseni aconilla muutamaa päivää ennen menkkoja ja silloin ei näkynyt mitään viivoja. Joo, että tällaista. On se niin kiva kun saa ihan itteensä keskittyä ja omaa hormonitoimintaa taivastella :) Mutta mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Peukkuja kaikille jänskääjille! :flower:
 
Vadelmaunelma: toivottavasti selviää toi sun ovis. Voisko se olla myöhemmin? Jännää aikaa siellä, jos sull akuitenkin ollut selvät ovis oireet aikaisemmin, niin nyt vaan bongailu jatkuu... Onnea matkaan!
 
Onnea Hazel työpaikasta! :flower: :flower:

Täällä ei kummempaa, tätiä odotellaan. Ei tainnu olla ovulaatiota tosiaan kun kierto venyy. Ja joo, testasinhan mä neganki herkällä testillä viime lauantaina. Pakko oli testata, että jos vaikka kun...

Hyvää maanantaita kaikille!
 
Maanantai 17.3.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 7/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 21/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Drömma..............29............kp 4/28.......................yk 5
Hammy................28...........kp 6/29........................yk 4
Piip......................29...........kp 7/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 11/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 11/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 16/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 17/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 17/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 17/25-26..................yk 5
Postimestari........29...........kp 19/23-28..................yk 12
Kaa.....................29............kp 22/30-32..................yk 3
Ada.....................29............kp 23/26-30.......toukokuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 30/28.......................yk 5
Unico..................28............kp 32/25-30-?...............yk 15
MemmuLiina........26...........kp 33/28-32..................yk 4
Kultukimallus.......27...........kp 61/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Pilvilinna: :hug: Toivottavasti saat selvyyden ja pääset uuteen, jos ovis ei vaan ollu hirveen myöhään. Voimia!

Täällä no eipä mulla hermo pitänyt, oli ihan pakko kokiella vaik järki sanoo ettei mitään näy ja negan testasin. Nooh Tuhruillu on jo hyvän aikaa. Katotaan meneekö pääsiäinen niagaran kanssa ;) :(
 
Unico ja Pilvilinna: :hug: Kyllä ne plussat sieltä vielä paukahtaa :)

( . ) Ei vieläkään ovisplussaa... :/ Aamuvirtsasta tänään sain tunnin päästä näkymään haaaaalean haamun, mutta sen luotettavuuden nyt tietää, saati että sillä haamulla nyt edes mitään merkitystä olisi... Kiukuttaa... Ainoa toivo taitaa olla se, että ovisplus olisi ollut ennen tikuttelua kp 12:sta, jolloin ovis olisi osunut seuraavalle päivälle, muttei enään näkynyt testissä, mutta se taitaapi kuitenkin olla aikas epätodennäköistä... :(
 
Harmittelut negoista Unicolle ja Pilvilinnalle! Täällä myös ovis kateissa... :/ Mikä tätä pinoa nyt oikein vaivaa kun mitään plussia ei tuu, ei ovis- eikä muitakaan. Negaa vaan kaikilla, pöh.

Mulla ei tohon testiin tuu siis häiväystäkään toisesta viivasta, paitsi sitten kun se kuivuu. Ja silloinkin siis sellainen mitä pitää kiikarin ja kaukoputken avulla tiirailla. Ja kuitenkin jo kp 16 menossa, että kyllä sieltä nyt kohta pitäisi alkaa jotain näkymään jos on tullakseen. Ehkä tulee kokonaan ovuloimaton kierto sitten ja hormonit sekaisin keskenmenosta. EN JAKSAISI ODOTTAA ENÄÄ! |O Huooh.

Toisaalta, jos nyt tämä ovis venähtää ja seuraavaa kiertoon joudutaan, niin on toivoa että oltaisiin miehen kanssa samassa maassa myös ensi oviksen aikoihin. Eli jotain positiivista sentään :D Toivottavasti siis tulee sieltä kuitenkin, ennemmin tai myöhemmin...
 
Kvartilta kysyisin - toivottavasti en loukkaa tai aiheuta muuta mielipahaa - mutta muistatko yhtään, mitä ovistesi näytti siinä kierrossa kun tulit raskaaksi? Oliko selvä plussa vai kuinka? Älä vastaa, jos tuntuu liian kipeältä miettiä sitä. Itseäni mietityttää kovin tuo viime viikon pieni verinen vuoto. Tänään tullut taas sellaista kirkasta limaista vuotoa. Vielä on yksi Aconin kasettimalli jäljellä että aion sillä myöhemmin tänään ovista vielä metsästää. Nyt kuitenkin kohti ruokakauppaa!
 
Maanantaita arvon naisille,

Piip onnea rouvalle, Hazel onnea työpaikasta!

Täällä ei ole vielä näkynyt tätiä. Olen malttanut olla testaamattakin, kun edellisissä kierroissa on kulunut hyviä testejä ihan hukkaan :p Ja lisäks toi joka on varastossa on hankalakäyttöinen, vaatii purkin :p Jos ei viikonloppuun mennessä ole alkanut, niin testaan. Muuten ei jaksa kovin paljon hötkyillä.

Loppuviikkoa!

 
Heips, piti tulla heti teillekin kertomaan, kun olen niin iloinen ultrassa käytyäni. Siellä masussa totta totisesti oli ihan elävä pikkuihminen. Helpotti kummasti kaikkea alkuraskauden epävarmuutta, kun näki kaverin liikkuvan ja heiluttavan meille. Mieskin oli siis mukana. Ultran mukaan la on 12.10. eli siirtyi päivällä eteenpäin mun ovisbongailuun perustuvasta veikkauksesta. Tänään olisi tarkennuksen mukaan 10+1.

Voi miten toivoisin, että teitä täältä tulisi jo kevään kuluessa oikein iso liuta odotuspuolelle. Kyllä te olettekin taas ahkerasti jaksaneet tikutella ovista ja väistellä tätiä. Tsemppiä kovasti ja plussatuulia!
 
Ada
:flower: Ihania kuulumisia Novelle!

Missä ihmeessä kaikki ovikset luuraa? Voi, toivottavasti ne on vaan huonoja testejä!

Mulla on kivikovan pallean oireyhtymä. Olen saanut sen työhermoilusta. Oikeasti tuntuu ihan siltä, kuin joku kamala kiukkuraivari olisi jäänyt tuohon rintalastan alle jumiin. Huominen vielä ja sitten jään lomalle. Ei yhtään hetkeä liian aikaisin. Jos saatte lehdistä lukea, että opettajan pallea räjähti kesken koulupäivän, niin se olen sitten minä ;) . Tämän palleatilanteeni vuoksi olen kieltänyt itseltäni kaikenlaisen piinailun, koska jotenkin tuntuu että lisästressiä ei nyt tarvita :p .


:hug: Unico, jospa sä vaan hötkyilit ja plussa olisi vielä tulossa pääsiäisyllätyksenä.
 
Ja nyt se sitten tuli: pärähti 2 tasavahvaa viivaa Aconin kasettimalliseen ovistestiin! Hip hei! Tiedossa "duunia" siis tänään. Mutta sellainen vaan murehdyttaa, että onkohan liian myöhäistä jos kierto mulla sen 25 tai max. 26. Nyt siis jo kp17? Niin ja eihän se ovis ees välttämättä tänään vielä oo...Nyt pidelkää peukkuja, että kierto pitenisi, jotta mahdollinen tärppi ehtisi kiinnittyä! Muistaako kukaan, mikä oli riittävä luteaali?
 
Vadelmaunelma: Onnea!!! Ja toivotaan tärppiä!!! Mut ootkos varma ettei nyt tuu pidempikin kierto? Ootko ennen bongannut oviksen noin hyvin?

Ei mullakaan näin pitkää kiertoa oo ollu, mut ku oviksen bongasin niin en oo vielä hirveesti kiipeilly seinillä vaikka testi pitikin muka jo tehdä :)
 
Vadelmaunelma: Onnittelut ovisplussasta!! Muistaakseni mulla ei siinäkään kierrossa tullut niistä viivoista ihan tasavahoja, mutta selkeästi kyllä toinen viiva oli siinä. Ovisplussan oon merkannut kahdelle päivälle, kp 16 ja kp 17. Sen jälkeen tehty testi oli sitten selkeästi edellispäivää haaleampi. Ovistestiä oon sitten koittanut taas kp 26, jolloin ei tullut kuin yksi viiva ja sitten raskaustestiin haamuplussa kp 31.

Toivottavasti menisi nyt samalla kaavalla, ei jaksaisi enää yhtään odotella |O
 
Hienoa Vadelmaunelma, että olet onnistunut saamaan ovisplussan! Se on itselle ainakin sellinen asia, jonka näkeminen saisi varmaan pyörtymään!
Täällä eletään siis kp 62, jos en nyt ole ihan laskuissa seonnut. Hurjalta tuntuu. Ja kurjalta.

Hurjalta kuulostaa myös tuo Adan palleaongelma, tsemppiä!

Nyt meille kaikille plussia kaikkiin testeihin!!! No okei, ei IHAN kaikkiin :)
 
Voi Kultu, kun harmittaa toi sun kierto. Mulla oli ihan eka kierto yli 70 päivää, joten sen jälkeen kun oli "vain" vähän yli 40 niin se tuntui lyhyeltä. Siinä ekassa mulla oli ovis vasta yli 50 kp, joten se voi kyllä tulla milloin vain, joten iloiset yllätykset on mahdollisia. Oon muuten miettinyt, kun tuolla toisissa pinoissa kirjoitellaan "myöhäisistä plussista". Oisko kyseessä kuitenkin myöhäinen ovulaatio, koska luulis että kaikilla ne testit parin päivän tarkkuudella alkais näyttää tulosta. Saivartelua. Ei pidä mennä puuttumaan asioihin.

Kohta ois lääkäri tuossa terveysasemalla. Ihan outoa, että mua alkoi heti herättyäni jännittämään se oikein kunnolla. Vaikka siellä ei luultavasti tapahdu mitään. outoa.
 

Yhteistyössä