Hakutulokset

  1. R

    Kettutesti

    En nyt mene ihan varmaksi sanomaan mutta oisko ollut jotain 45. eikö sulle selitetty sitä pk:ssa sen enempää, vain tulokset kerrottiin...?
  2. R

    Paljon maksaa cliniquen naamanpuhdistusaine?

    Se soap on sellasta väritöntä melko litkua ainetta ja ihan sellaseen tavan kasvopesuun tarkotettua. Mut foaming cleanser on sellasta paksumpaa tavaraa (saatavana seka ja rasvaselle iholle) joka poistaa myös meikin. Sitä on tarkotus ottaa kädelle sellanen herneen kokonen määrä, vaahdottaa se...
  3. R

    Paljon maksaa cliniquen naamanpuhdistusaine?

    Mä oon eka kerran Clinigueta käytettyäni ihan vanoutunut sen käyttäjä. Meiltä päin en oo sitä muualta löytäny kun Sokkarilta (tosin en oo kauheesti ettinytkään, katellut vaan jos vastaan ois tullu). Se riipaseen kivasti kukkaroa, sillon kun ostaa, mutta melko riittosaa tavaraa. Aattelin sit et...
  4. R

    T-paita, jossa "ultrakuva"

    http://www.spreadshirt.net/fi/FI/Naisten/Lista-4414/Marketplace/Products/list/department/3/themecategory/1000010/go/to/page/2[url]
  5. R

    perhepedistä luopuminen

    Kuinka olette saaneet lapset nukkumaan omissa sängyissään? Siis kun aijemmin nukuttu perhepedissä. Meillä on kaksi yötä sitten pojille (1v. ja 3v.) hankittu omat sängyt. Sängyt on poikien omassa huoneessa ja poikien huone on vanhempien huoneen vieressä. Pienempi on nyt sitten hyvin nukkunut...
  6. R

    Luomusynnytys-kertomukset/kokemukset tänne, kiitos!!

    Luomusti syntyi vuosi sitten toinen poika. Synnytyksen kokonaiskesto oli 2h29min, ponnistus vaihe 4min (oli napanuora kaulanympärillä niin piti vähän jarrutella). Synnytys käynnisty rajuilla suppareilla, väli oli alkuun 10min mutta vajaassa tunnissa väli oli pienentynyt 2 minuuttiin. sairaalaan...
  7. R

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    täällä on menny ihan plörinäks taas kerran koko homma :ashamed: tästä aamusta koetan jälleen tsempata...niin kuin jokainen muukin aamu... katotaan lähteekö "käyntiin". -motivaatiota metsästäen Rutku-
  8. R

    Minkä kokoinen haalari ensi talveksi?

    mä suosittelisin 98 jos lennee meinaat, ne on musta vähän pienempää kokoo ku esim. reima. meillä pojalla oli 86 reima haalari ja sitkun marraskuussa täytti (reilu vuos sitten) 2v. ni sinä talvena oli 92 remu-haalari, joka kinnas kevät talvesta melkosesti. poika on pituus kasvultaan menny...
  9. R

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Kiva kiva Tirppis et liityt seurakseni :flower: Toivottavasti muutkin vielä eksyvät tänne...vai ovatko muut päässeet tavotteisiinsa? Mä alotan nyt sit tänään tän merkkaamiseni. Tavote siis jo kertaalleen saavutettu mut tässä sitä taas ollaan. Elikkäs: Aloitus: 2.1. Pituus: 161cm...
  10. R

    30-vuotisjuhlat

    mäki meinasin ehottaa pulkkamäkee...mut miten ois lautapelit. ite ainakin oon ihan himona niihin. sit vois laittaa kaikkee pikkusyötävää, sekä suolasta että makeaa
  11. R

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    :ashamed:
  12. R

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Jaahas, se on uusi vuosi ja vanhat kujeet... Eli löytyskö porukkaa tähän pinoon TAAS! Itse tavotteessa joskus olin (katsokoon pinoa taaksepäin ken tahtoo), mut viitisen kiloo on paino ylös päin hilutunut. -nimimerkkinsä muuttanut äiki-
  13. R

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Jaahas, se on uusi vuosi ja vanhat kujeet... Eli löytyskö porukkaa tähän pinoon TAAS! Itse tavotteessa joskus olin (katsokoon pinoa taaksepäin ken tahtoo), mut viitisen kiloo on paino ylös päin hilutunut. -nimimerkkinsä muuttanut äiki-
  14. R

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Jaahas, se on uusi vuosi ja vanhat kujeet... Eli löytyskö porukkaa tähän pinoon TAAS! Itse tavotteessa joskus olin (katsokoon pinoa taaksepäin ken tahtoo), mut viitisen kiloo on paino ylös päin hilutunut. -nimimerkkinsä muuttanut äiki-
  15. R

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Aloitus: 23.6. Pituus: 161cm Lähtöpaino: 67.5kg Tavoitepaino: 60kg Paino nyt: 59.9kg Viikko pudotus: -1.7g Pudotus yhteensä: -7.6kg Meikkis pääs tänä aamuna tavotteeseen!!!Ihmeelliseltä tuntuu. Ei oo ollu helppoo ei... Mut nyt pojan synttärikakkua tekemään eli viikonloppuna herkuttelua...
  16. R

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    ONNEA HP! :flower: Pisteillä pysytty, vaaka näyttää ihan uusia lukemia. kova tsemppi on päällä. ens viikonloppu kyl menee syödessä ku pojalla synttärit...Mut perjantain punnauspäivänä palaan kuitenkin asiaan. Tsemppiä siskot! -edelleen pikaisesti piipahtava äiki-
  17. R

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Aloitus: 23.6. Pituus: 161cm Lähtöpaino: 67.5kg Tavoitepaino: 60kg Paino nyt: 61.6kg 2 viikon pudotus: -200g Pudotus yhteensä: -5.9kg Voi hitto :headwall: :headwall: :headwall: Sen kerran ku kerkeen koneelle pikaseen teille viestiä laittaa ni eikös se viesti mee jonnekkin...
  18. R

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Aloitus: 23.6. Pituus: 161cm Lähtöpaino: 67.5kg Tavoitepaino: 60kg Paino nyt: 61.8kg 2 viikon pudotus: -1kg Pudotus yhteensä: -5.7kg Mulla jäi yks viikko tulosten ilmottelussa väliin, joten laitan nyt noin nuo tulokset. Viime viikonloppuna näytti huolestuttavalta lukemat, mut...
  19. R

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Morjensta! Niinhän siinä sit kävi et vietin sitä herkkupäivää, joka sit muuttu herkku viikoksi :headwall: Nyt ollaan taas oltu tiukasti pisteillä, mut vaaka silti näyttää kilon verran plussaa. Täytyy kattoo perjantaina sit kahenviikon lukemat (pe mun punnauspäivä). Uusille tervetuloa...
  20. R

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Sunnuntai huomenet kaikille. Meidän nuorimmainen on päättänyt alkaa heräämään joka aamu klo 6, joten sitten meikkiskin heräilee sillon. Onneks touhuilee tuol olkkarissa omia juttujaan. Mutta mutta, tulin vaan ilmottamaan että pisteillä on pysytty ja välipunnautus tuloksena oli aamulla tasan...

Yhteistyössä