T-paita, jossa "ultrakuva"

Muistaako joku nähneensä noissa nettifirmoissa sellasen t-paidan, jossa on vatsan kohdalle painattu sellanen masuasukin kuva? Se oli aivan ihana ja mä haluan kyllä sellasen heti ku plussa tärähtää mittariin ( toivottavasti tulee plussa.. ).
 
Mentalwearilla ja Mielipukineella (jota ei enää ole t. on yhdistynyt mentalwearin kanssa) oli noita paitoja (valkoinen tai musta missä vatsan kohdalla ultrakuva)...ei nyt varmaankaan auta kun ei niitä paitoja ole enää tuolla myynnissä, mutta ainakin sieltä jossain kohtaa sai. En tosin tiedä olisko niitä kuitenkin mentalwearin myymälässä myynnissä? Netissä ei näytä olevan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hugoliina:
Mentalwearilla ja Mielipukineella (jota ei enää ole t. on yhdistynyt mentalwearin kanssa) oli noita paitoja (valkoinen tai musta missä vatsan kohdalla ultrakuva)...ei nyt varmaankaan auta kun ei niitä paitoja ole enää tuolla myynnissä, mutta ainakin sieltä jossain kohtaa sai. En tosin tiedä olisko niitä kuitenkin mentalwearin myymälässä myynnissä? Netissä ei näytä olevan...
se oli sellanen tavallinen t-paita liike, josta sai omalla tekstillä jne. niitä paitoja..
 
http://www.spreadshirt.net/fi/FI/Luo-t-paita/luo-itse--59/

Tuolla voi painattaa kans oman kuvan puseroon. isännälle oon tilannut kolme vuotta sitten t-paidan, joka on jo ihan puhki, mutta kuva on ehjä edelleen :D
 

Yhteistyössä