PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

herkkupeppu

Kiitos :). Minä toivoisin kovasti, että vauvakilot alkaisivat kertyä ennen kuin pääsen tavoitteeseeni :) . Hoidoilla siis mennään meidän perheessä...


tintuli

Kiitos onnitteluista :) . Minä en tiedä, mistä nappasin tuon 65 kiloa. Se on tuntunut alunperin niin kovin kaukaiselta, ehkä siksi. Ja kun on tasaluku ;) . Mieheni kommentoi tänään tavoitettani sanoen, että ei halua minun laihtuvan liikaa, että olisi vielä naisellisia muotojakin. Ymmärrän kyllä häntäkin. Tissit ovat pienentyneet varmaan puolella :( . Se surettaa itseänikin.

Mulla on Painonvartijoiden syö ja nauti-cd-rom, siinä annettiin tuo 20 pistettä. 18 on ihan kauhean vähän!!!

Pidä välillä palautumispäivä, muuten lihakset eivät ehdi mukaan.
 
Katriella Ei ihme jos en pisteissä pysy kun niitä on niin vähän :kieh: Sain viitisen vuotta sitten pistetaulukon kaveriltani.Pisteet ja ohjeet muuttuu.....

Tänään ajattelin mennä uimahalliin kokeilemaan juosemista.Tai vaihtoehtona kiinteytysjumppa kotona. =)

Hyvin mennyt tähän asti!
 
Katriella


Sain lapsenvahdin ja pääsin uimahalliin! Olipa muuten aikaa vierähtäny kun viimeks pääsin yksin uimaan =)
Puolituntia vesijuoksua ja 15 min kovatehoista uintia.Ja kun ajattelin hemmotella itteäni kävin porealtaassa ja istuin höyrysaunassa..... :ashamed:
 
Alkaa taas olla intoa liikkua =)


Haravoitiin lasten kanssa pihaa aamulla.Iski kauhea siivousvimma.Hiki hatussa siivoilen huushollia.Sunnuntaina olis tarkoitus pitää pojan 4.v synttärit.Jos saisin vaan näpit pidettyä irti herkuista :kieh:

Ajattelin vetää tunnin kiinteytysjumpan kohta jahka saan nuorimmaisen päikkäreille ja esikon koulusta kotiin :)

Pisteetkin on pysyneet tällä viikolla kasassa!

Palataan :wave:
 
Heippa taas, käyn välillä vaklailemassa teitä :D Hienosti ootte kyllä edenneet =) Mä oon mussuttanu täällä vaikka mitä, varmaan tällä tahdilla paino nousee uusiin ulottuvuuksiin jo hyvissä ajoin :/

katriellalle toivon kovasti hoitojen onistumista :hug:
 
Synttärit on juhlittu.Täytekakkua söin yhden palan.Heikkouksena oli suolaiset piirakat,mutta söin niitäkin omasta mielestä kohtuudella :ashamed: Enemmänkin olis voinu mennä.
Mokkapaloja jäi tosi paljon.Ajattelin antaa miehen mukaan töihin kun menee iltaan.Syön ne kumminkin illalla jos ne tänne jää.... :kieh:

 
Tänä aamuna oli sauvakävelyä puoli tuntia.On se kyllä paljon tehokkaampaa kun tavallinen kävely =)

Vielä jos iltasella on aikaa jumppaan puoli tuntia.Jos käy niin hyvä tuuri että kerkeen nuorimmaisen iltapäiväunien aikaan :attn:
 
Ei hemmetti painoa tänään 68.2 :attn:

Mitä ihmettä teen väärin? kolme viikkoa pysynyt täysin piteillä ja liikuntaakin melkein joka päivä
Ei kai menkatkaan voi olla syynä ettei yhtään tipu.Nyt harmittaa :headwall: :headwall:
 
Moi!

Kirjottelen tuolla toisessa pinossa, mutta kurkkasin nyt tännekkin! Tintuli mulla on tasan sama tilanne...ensin laskin 2vkoa pisteitä, paino putos 2,5kg sitten viime pe alotin nutriletrin quickstartin 5pv:n "kuuri"ja olen syönyt tasan vaan ne siihen kuuluvat jutskat eli n.800kcl pvä ja joka pvä käyny joko sauvakävelyllä tai juoksemassa ja paino ei ole pudonnu grammaakaan :kieh: Ajattelin, että tästä kuurista saan vähän lisäpotkua ja vaihtelua pisteilyyn, mutta :LOL: Niin turhauttavaa! Minäkin ajattelin josko tuo liikunta sittenkin olis syypää kun olen nyt sen 2,5vk liikkunu paljon eli koko laihiksen ajan, joten joko se läski muuttuu lihakseksi ja lihashan painaa enenmmän?!
 
Sen verran suuri järkytys oli tuo painon tippumattomuus,että olen koko viikonlopun syöny oikein urakalla :'( Että jos kolmessa viikossa tuli jotain muutoksia niin nyt ne on poissa parin päivän syöpöttelyn jälkeen :D

tutteli78, en ole mittaillut mittanauhalla mutta housut istui jokseenkin paremmin.Olen miettinyt minäkin sitä lihakseksi muuttumista,se kai se järkevin selitys on..... :)

Ei auta kun TAAS alkaa pisteileen...

Olen tässä laittanut merkille vaikka painonv. mukaan kaikki pisteet on syöty ja kun vertaan kiloklubin syömisiin(sama määrä) jää klubin mukaan kalorivajetta aina n.1000 suositus n.450.Käytänköhän sitä oikein......?
 
Jaahas, se on uusi vuosi ja vanhat kujeet... Eli löytyskö porukkaa tähän pinoon TAAS!
Itse tavotteessa joskus olin (katsokoon pinoa taaksepäin ken tahtoo), mut viitisen kiloo on paino ylös päin hilutunut.

-nimimerkkinsä muuttanut äiki-
 
Jaahas, se on uusi vuosi ja vanhat kujeet... Eli löytyskö porukkaa tähän pinoon TAAS!
Itse tavotteessa joskus olin (katsokoon pinoa taaksepäin ken tahtoo), mut viitisen kiloo on paino ylös päin hilutunut.

-nimimerkkinsä muuttanut äiki-
 
Jaahas, se on uusi vuosi ja vanhat kujeet... Eli löytyskö porukkaa tähän pinoon TAAS!
Itse tavotteessa joskus olin (katsokoon pinoa taaksepäin ken tahtoo), mut viitisen kiloo on paino ylös päin hilutunut.

-nimimerkkinsä muuttanut äiki-
 
minä voin hypätä tähän pinoon(taas :ashamed: ) maanantaina:)
Viikonlopun vielä saan elää "huonosti" harjoittelen vasta.
Painoa haluaisin alas n 20kg, mutta olen tyytyväinen jos sen 10kg putois ainakin. Välietapit otan 3kg välein, ettei oo liian pitkät matkat ;)
 
Kiva kiva Tirppis et liityt seurakseni :flower: Toivottavasti muutkin vielä eksyvät tänne...vai ovatko muut päässeet tavotteisiinsa?

Mä alotan nyt sit tänään tän merkkaamiseni. Tavote siis jo kertaalleen saavutettu mut tässä sitä taas ollaan. Elikkäs:

Aloitus: 2.1.
Pituus: 161cm
Tavoitepaino: 60kg
Lähtöpaino: 64,8kg

Pisteitä siis lasketaan ja tiukkana meinaan olla. Liikuntapojoja koetan olla käyttämättä. Tonalinin otin nyt tueksi tähän koitokseen. Saas nähä onko siitä mitään apua. Kovasti olen kehuja kuullut mut hiukka epäillyttää kuiteskin...

-uuteen vuoteen tsempillä lähtevä Rutku-




 
Huih, tänään se sit alkaa! Pisteet ja avuksi otan myös tonalinin, jos nyt vaikka muistaisin sitä ottaakkin, joskus aiemminkin tota ollu, mutta enhän mä sitä muistanut syödä ku sillon tällön...
Aloitus: 5.1
Al.paino: 87,1kg

Liikunnat jää varmasti aika minimiin, kuntopyörää ja palloa käytän kotona toisinaan. Miehen kanssa ollaan vuorotöissä ja tällä hetkellä vuorot menee ristiin noiden muksujen takia niin ei jää aikaa kauheesti kodin ulkopuolella harrastaa.. Onneksi työ on seisomatyötä/nostelua. Fyysistä! Saa siinnä jo muutaman kalorin kuluteltua.

Toivottavasti saadaan muitakin tähän pinoon mun ja Rutkun lisäksi. Muuten olen ihan yksin muutaman vkon kuluttua...

Mukavaa alkanutta viikkoa ja onnea Tälle Vuodelle!!

tirppis
 
täällä on menny ihan plörinäks taas kerran koko homma :ashamed: tästä aamusta koetan jälleen tsempata...niin kuin jokainen muukin aamu... katotaan lähteekö "käyntiin".


-motivaatiota metsästäen Rutku-
 

Yhteistyössä