PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Kiitos :flower: Hyvin tuntuu nyt putoavan :D

Liikkumisesta kyselit. Mulla on tuo lenkkeily jäänyt aika vähiin, hyötyliikuntaa tulee senkin edestä. Koko ajan kun on jaloillaan, niin tulee vähän pakostakin. No ei ehkä ihan koko aikaa, mutta aika paljon kuitenkin!

Mites pisteilyt? Mulla on menny parina päivänä muutama yli, mutta laskin noi pojot aika tiukaks, että on vähän hätävaraa... B)

Pisteillään, HP :wave:
 
Aloituspaino 31.8. : 86.9kg
Paino 5.9. : 86.3kg
Pudotus : -600g

Tosi huima aloitus, ei ihan mennyt niin kuin suunnittelin! ens vkon tsemppaan! Tuli postissa ne paikkari herkut ni on helpompi pisteillä jos sortuu pahoille teille ;)
Onnea teillekkin pudotuksista!

HP: vanha kamu :wave: Onnea pikku ukkelista!!! <3 Kuis vauvelin kanssa sujuu? onko mustasukkaisuutta havaittavissa isommissa?? Mä olen Hämeenlinnasta.

nyt meen sohvalle, olin tos 9h töissä suursiivoamassa niin on vähän väsy olo..
 
Kiitos, tirppis, onnitteluista :flower: Vauvan kanssa menee hyvin alun hankaluuksien jälkeen. Viime yönäkin nukkui 6,5 tuntia putkeen :D Isommat taitaa vähän olla mustiksia, mutta osoittavat sen mulle eikä vauvalle. Ei kuitenkaan joka päivä :whistle: Hyvin sullakin on pudonnut, parempihan se vähänkin kun ei mitään!!!

Punnauspäivä...

Lähtöpaino 26.8 76,2 kg
Paino 2.9 75,0 kg, muutos -1,2 kg
Paino 9.9 73,4 kg, muutos -1,6 kg, yhteensä -2,8 kg =)

Ihmeen paljon putosi, mutta ei haittaa B) Eilen meni kyllä täysin miinuksen puolelle, olin koko päivän reissussa ja söin suklaata, ja vielä äitini osti hamppariateriat niin en voinut kieltäytyä :ashamed: Heikko olen... Täytyy nyt ottaa taas niskasta kiinni itseäni. Mutta eilisen puolustukseksi; olin koko ajan liikkeellä ja edelliseltä päivältä jäi muutama piste ;)

Pisteillään kovasti kaikki, tsemppiä :wave:
 
Eilen oli niin kiire päivä ettei ehtinyt koneelle... joten nyt vasta :)

Viikonloppuna tuli herkuteltua oikein urakalla, synttäreitä kun juhlittiin.. ja niinpä siinä kävi että viikossa ei tullut sitä pudotusta yhtään, tuli +200g... :( joten enpä nyt sitä painoa tähän merkitte, ens viikolla vasta taas.

Hienosti sulla hp paino nyt pudonnut, pidä sama tsemppi vain päällä! :hug:

Nyt itsellä taas kova tsemppi päällä myös, herkuttelu on taas hetkeksi kiellossa! Tai siis ainahan sitä tulee välillä jotain herkuteltua, mutta tarkoitan sitä että ei monta päivää putkeen ja yli pisteiden. Pisteissä kun pysyy niin saa herkutella :)
 
Älä masennu :hug: Mullakin mennyt ihan överiksi, eilen jäi taas pojot laskematta :headwall: Liian hetkistä tämä elämä, seliseli...

Nyt on vähän otettava niskasta kiinni itseä, viikon päästä juhlitaan pojan synttäreitä ja sillon on herkkuja tiedossa... Jos sais keskiviikoksi painon edes samaan tasoon mitä se oli viime ke. *toivoo kovasti* On meinaan noussut vajaan kilon keskiviikosta, apua :eek: |O
 
Heippa! Mahtuisko mukaan pisteitä laskemaan? Aloitin painareissa (jälleen :ashamed: ) kaksi viikkoa sitten ja kyllä tämä nyt jotenkin tuntuu sujuvan. Ekalla viikolla -1.8 kg ja huomenna taas siihen tuomiovaakaan pitäis astua.

Tosiaan kaksi kertaa aiemminkin olen painonvartojoissa laihduttanut, ekalla kerralla -15 kg ja tokalla -12 kg. Molemmilla kerroilla jäi laihdutus kesken kun tulin raskaaksi! :heart: Nyt ei pitäis sellaista tapahtua, kun ukon mielestä meidän lapset on tehty. Poika täyttää torstaina 7, tytöt 3,5 v ja melkein 2v.

Koko aikuisiän olen ollut ylipainoinen, mutta nyt, VIHDOINKIN, tuntuu siltä että oikeasti saa riittää tää läski mun *sielultani normaalipainoisen* B) ympärillä! Liikuntaa pitäis lisätä mutta kunhan tästä pääsee kunnolla alkuun, niin.. Lenkillä käyn (kävelemässä) kunhan kaverin saan ja jumpassa kerran viikossa.

Ai niin.. Mä imetän mun pientä (tosi pieni kun 2 täyttää :whistle: ) vielä monta kertaa vuorokaudessa ja tosiaankin pisteitä on tosi paljon syötäväksi! 30! Tosin jonain päivänä nekin meni yli |O , ja jonain toisena alle jäätiin. Mun on vaikea uskoa että oikeasti tollasella pistemäärällä voi ihminen laihtua. No katotaan taas huomenna illalla, mites käy kun vaaka kutsuu. Kotivaaka on ollut ihan suosiollisella tuulella kun paino näyttäis pudonneen vähän mutta katsotaan huomenna Virallista punnitusta.
 
Niin, nyt on kyllä monta vaikeeta päivää tulossa.. Huomenna on tulossa kaveri (normaalipainoinen :whistle: ) kylään ja kun on hänen synttäripäivänsä, pitäshän jotain herkkua tarjota.. Keksin just että ostan HÄNELLE ja lapsille leivokset leipomosta, niin ei ainakaan mulle jää murentakaan syötäväksi. Torstaina on pojan virallinen synttäripäivä ja anoppi tulee kylään, joten joku kakku on väännettävä. Lauantaina on sukujuhlat ja sunnuntaina kaveribileet (14 kutsuttua vierasta joten jokunen kasa sipsiä jne.) Harmittaa jo valmiiksi kun ainakin jonain päivänä sorrun mässäilemään.. :headwall:
 
31.8.: 86.9kg
5.9. : 86.3kg
12.9. : 86,0kg
Pudotus : -900g
kyllon huima vauhti..vähän meni reisille viikko, mutta onneks ei sentäs plussaa!! nyt päätin kunnolla ryhdistäytyy etten joudu maksu mieheks miehen loman loputtua..aikaa kolmisen vkoa! :) eli tiedän tunteen Miiuliini ja hp kun tulos ei ihan toivottu ole!! :( hatuttaa rankasti kun olen niin saamaton! lenkille en pääse kotvaan, kun sain maanantaina kortisonipiikin jalkapohjaan ja nyt on entistä kipeempi..nyt hei tytöt tsempataan!!!!

tervetuloa JUUNÄÄS!! :)
 
Tervetuloa mukaan Juunääs :flower:

Tämä viikko meni hieman edellistä paremmin, tuli edes vähän pudotusta :)

Lähtöpaino 108.1kg
paino nyt 105.5kg
pudotusta viikossa 0,7kg

Herkuteltua on siis tullut vaikka yritin olla kovana... liikaa näitä juhlia tässä syksyllä tuntuupi olevan :kieh:

Voih, poika heräsi, palaan asiaan myöhemmin!
Toivon kaikille paljon voimia pisteilyyn! :hug:
 
No ni, puntarilla käyty eilen illalla. Pudotusta -1.3 kg! =) =) =) Yhteensä siis kaksi viikkoa ja -3.1 kg. Eka tähtikin pärähti korttiin! Nyt on hyvä mieli vaikka viikonlopun juhlat pelottavatkin. Eilen oli herkkuilta kun painareista ja jumpasta kotiuduin. Vedin noita painareiden omia suklaapatukoita vissiin 5.. :ashamed: :whistle: ONNEKSI ei ollut "oikeaa" tavaraa kaapissa.

Lähtöpaino 105,4 (2.9.09)
Paino nyt 102,3
Pudotusta viikossa 1,3 kg

Sadan kilon raja näkyy jo horisontissa.. Se on eka tavoite ja toivon mukaan pääsen siihen pian! :)

Kaikille muillekin tsemppiä pisteilyyn, tulen kommentoimaan kun ehdin. Nyt kamat kasaan ja likkojen kanssa MLL:n perhekerhoon. Mun pitää mennä kaupan kautta että saadaan aamupalakamppet pöytään sinne.. Ja iltapäivällä tuleekin ekat synttärivieraat. Päätin tarjota uunijäätelöä kun sankari siitä tykkää, on helppo tehdä ja mä en sitä niin himoitse! ;)
 
Juunääs, tervetuloa täältäkin :wave: Meidänkin poika täytti tänään 7v =) Juhlat tosin peruuntu (ja kaikki muukin meni ihan sekasin) kun mies on ollut kaksi päivää sairaalassa eikä mitään tietoa millon pääsee kotiin. Nyt on laskemiset jääneet, kun oon yrittäny pitää kodin pystyssä, ajanu miestä kattoon (matkaan menee tunti suuntaansa) ja vielä yrittäny "leikkiä" neljän lapsen yksinhuoltajaa... *huoh* Nytkin väsyttää niin **rusti, mutta en vaan osaa ja malta mennä nukkumaan.

Mistäs päin Juunääs olet?

Mulla oli eilen punnauspäivä, meni edellinenkin viikko penkin alle ja tulokset seuraavat perästä;

Lähtöpaino 26.8 76,2 kg
Paino 2.9 75,0 kg, muutos -1,2 kg
Paino 9.9 73,4 kg, muutos -1,6 kg, yhteensä -2,8 kg
Paino 16.9 74,5 (AAARGH APUAAAAAA), muutos +1,1/vko, yhteensä -1,7... :headwall:

Miten saan nyt itseni kuriin ja ensi viikolle huimat pudotukset? Masentaa jakun muksut nukkuu, häpeillen myönnän syöneeni synttäreiksi varattuja karkkeja (koska saahan niitä lisää kun pystytään pitämään juhlat...) :headwall: :eek: Oon niin heikko, että masentaa vielä lisää...

-HP-
 
HP: voimia! :hug:

Mulla oli pe sterilisaatio ja oon ollu niin kipee et en oo jaksanu pisteitä aatellakkaan!! Huomenna pitäs töihin jaksaa lähtee.. :( perjantaina en kyllä saanu ku muutaman leivän ja jukurttii syötyä oli niin huono olo! Nukutus ja kipulääkkeet sai sen aikaan.
Tarvii ens viikonlopulla käydä vaakalla :)
Juunääs: kivasti sulla putoaa ja eka etappikin lähellä! :flower:
Miiuliini: hyvä et oli kuitenkin miinusta eikä plussaa!!

muoks: kävinki vaa'alla:
31.8.: 86.9kg
5.9. : 86.3kg
12.9. : 86,0kg
20.9. : 85,5kg
Pudotus : -1,4kg
kolme vkoa aikaa saada pois vielä3,6kg.. ei ihan tällä menolla onnistu :whistle:
 
Eipä munkaan viikonloppu hyvältä näytä pisteilyjen suhteen... on nimittäin mennyt taas niin totaalisesti penkin alle koko viikonloppu, että aivan harmittaa... :(
Nyt huomenna yritän laittaa itseni ruotuun, ja lopettaa kaikki turhanpäiväinen syöminen...

Tuntuu että ei tämä pisteily suju nyt ollenkaan niin hyvin kuin silloin viime keväänä. Ei aika riitä mukamas aina laskea pisteitä, varsinkin kun poika tekee vissiin hampaita ja on ollut huonolla tuulella monta päivää. Sen takia on tullut syötyä sitä mitä löytää ja ehtii. + eilen ostin lakuja pussin, ja söin koko pussin itse :(

Voimia siis toivettelen HP:lle + muillekin! Kyllä me selvitään ja saadaan painoa pois, ei murehdita näistä takapakeista!!! (helpommin sanottu kuin tehty....)

Tirppis: sulla kumminkin pudotusta, hienoa :)
 
Kiitos tuesta :flower: Mies pääsi viikonloppuna kotiin, ja tänään kävin vaakalla... Paino on ihme kyllä sama kuin viime ke, vaikka olen syönyt mitä sattuu ja milloin sattuu. Kai tuo stressi on tehnyt osansa ;) Voimia teillekin, kyllä me pystytään!!! Taas täytyis vaan löytää tuo tatsi, joka pääs hukkumaan :whistle:

Tirppis, mulla on ollut tuo sterilisaatio kanssa mielessä, tai miehellä, mutta kumpi menis, kumpikaan ei haluais??? Miten te päädyitte tuohon ratkaisuun? Ei tietenkään ole pakko vastata, ellet halua B)

Pisteillään, HP :wave:
 
HP: en mä tiedä, mulla ei ees käyny mielessä et mies menee, jotenkin oli sellanen fiilis et meen ja piste :) oon kyllä heittäny herjalla et voisit käydä sinäkin tasapuolisuuden nimissä ;) Miehille se on kuulema kivuttomampi ja helpompi?! mehän päätettiin sillon ku tuota pienintä aloitettiin yrittää että enempää meille ei sitten tule! ja tää on kuitenkin halvin ja helpoin ratkaisu, mulla kun on laho pää niin alati unohtuu pilsuja..
Totaalisesti yllätti kyllä et kuinka kipeeksi voi eto operaatiosta tulla! Nyt alkaa olla muuten ok, mutta yllätys tikki kohta on hellänä. Mut kyl tää tästä iloksi muuttuu :D
eiiseen oli pikkasen tullu miinusta, jee! jospa tää laihiski iloks muuttuis. ja pääsis äkkiä lenkkeilemään, nyt ei maha oikein vielä anna lenkille lähtee..
 
Lähtöpaino 26.8 76,2 kg
Paino 2.9 75,0 kg, muutos -1,2 kg
Paino 9.9 73,4 kg, muutos -1,6 kg, yhteensä -2,8 kg
Paino 16.9 74,5, muutos +1,1, yhteensä -1,7
Paino 23.9 74,5, muutos +- 0, yhteensä -1,7

Että näin, en laskenut pisteitä viikkoon :ashamed:

Tirppis kiitos vastauksistasi! -HP-
 
Heikkoa tuntuu täälläkin olevan. Viime viikonloppu meni täysin syöpöttelyksi kun oli pojan 7-v juhlat (onnea myös herkkupepun pojalle! :) ), onneksi ne pirskeet on ohi. Tosi "kypsästi" sitten melkein paastosin alkuviikon, siis ma-ke, kun keskiviikkona on punnitus. Jotain oli tietty syötävä jo senkin takia että vielä imetän tota kuopusta. No, hyvin kävi, pudotusta oli 1,4 kg! =)
Paino 2.9 105,4 kg
Paino 9.9 103,6 kg, muutos -1,8 kg
Paino 16.9 102,3 kg, muutos -1,3 kg, yhteensä 3,1 kg
Paino 23.9 100,9 kg, muutos -1,4 kg, yhteensä -4,5 kg

Nyt on TAAS viikonloppu mennyt hunningolle, tänään oli ristäiset veljenpojalla ja siellä oli liikaa herkkuja. |O Heikkotahtoinen Juunääs meni ja söi ihan kunnolla.. :ashamed: Eilenkään en laskenut pisteitä kun otti niin päähän kun ukko teki vain töitä, töitä ja töitä. Pitää ottaa itseään niskasta kiinni, taas kerran. Olis ihan karseeta jos vaaka näyttäis keskiviikkona plussaa, tai edes samaa kuin edellisellä viikolla.

Tirppis :ei ole ihme ettet ole pisteitä jaksanut laskea tollaisen operaation jälkeen! Meillä mies uhkailee välillä vasektomialla, mutta mä haaveilen vielä joskus neljännestä lapsesta. Sen jälkeen saa ukko mennäkin operaatioon! B) Tuo toinen ei ole vielä näyttänyt vihreää valoa, mutta ehkä vielä joskus.. Meillä on lapsia tehty pitkään ja hartaasti joten tuskinpa ihan heti raskaaksi tulisinkaan vaikka haluaisinkin. Kunhan nyt ensin laihtuisin vaikka 30 kg, niin sitten vois yrittää! Toivottavasti Tirppis olet jo paremmassa kunnossa ja pisteitähän voi aina aloittaa uudestaan laskemaan kun siltä tuntuu..

Herkkupeppu: Mä olen Riihimäeltä, entä itse?
 
Juunääs, olen täältä Keski-Suomen korvesta :wave:

Mulla on jäänyt koko pistelasku. Ajattelin aloittaa koko homman uudestaan, ja "unohtaa" nää edelliset, varsinkin plussausviikot! Pari viikkoa on nyt mennyt ihan harakoille, harmittaa... Jos ke aloitan taas uudelleen, toivottavasti paremmilla tuloksilla ;)
 
Taas sitä mennään... Jospa nyt jaksais olla enempi kiinnostunut siitä mitä syö ;) Paino tänään 74,9. Luulin, että noiden syöpöttelyjen jälkeen ois tullut enemmän, mutta onneksi ei. Ja edellisen kerran kun laihdutin niin alkupaino oli enempi, joten oli siitä jotain hyötyä! (kukaan ei huomaa kuinka yritän tsempata itseäni..)

Miiuliini, otetaan yhdessä oikein suuri tsemppi päälle, ja kaikki muutkin mukaan =) =) Miehelle eilen ilmoitin, että tänään alkaa, ja oli aika epäuskoinen (hmm, minkäköhän takia???). Että senkin vuoksi on "parempi" pitää ittensä kurissa ja vähän näyttää etten mä niin heikko olekaan. :kieh:
 
Hei!
Minäkin voisin tulla mukaan pisteilemään. Lähtöpaino on 83,5kg. Minulla painoa on on n. 25kg liikaa. Ensimmäinen tavoite voisi olla, että paino alkaisi 7. Siitä sitten pikku hiljaa uusia tavoitteita.
 
Ääääh, ahdistaa ja surettaa ja suomeksi sanottuna vituttaa. :( :kieh: Illalla on punnitus ja mennyt jotenkin niin persiilleen melkein koko viikko. Miten ihminen voi olla niin heikko että lopettaa pisteitten laskemisen ja mässää kaikken skeidaa?!!?!?!?! Veljenpojan ristiäiset sunnuntaina meni syömiseksi (yllätys) mutta kun sen jälkeenkin vaan olen syönyt, joka päivä ja jotain.

Jos jotenkin onnistuisin saamaan edes +-0 -tuloksen, olisin tyytyväinen. Mutta eipä oo mahdollista, ellen amputoisi itseltäni vaikka yhtä läskiä jalkaa.. |O Mietin jo lintsaamistakin ja menis ensi viikolla. Mutta kun tiedän että ryhmästä tällainen laiska paska saa kaipaamaansa tsemppiä ja kuria, niin pakko vaan mennä. Ja häpeä lienee niin suuri plussatuloksesta että ensi viikolla ei plussaa näy. :kieh: Keinot on monet kun yrittää saada motivaation takas! :whistle: Ai niin, näin unta, että plussasin 4,5 kg eli koko syyskuussa laihtumani määrän! Olis aika hyvä määrä viikolle.. Voi olla että pikkusen masentais.. Kun mä olen ihan masennuksen alhossa pienestäkin plussasta. =(

Katajalle tervetuloa. Ja kaikille hyviä, pisteissä-pysyviä päiviä! :hug:
 

Yhteistyössä