PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Hyvä tirppis!!! Niin sitä pitää :D Ei muakaan oikein nyt inspais, mut perjantaina on ne pikkujoulut, siihen ois hyvä saada tää turvotus pois että mahtuis hamonen päälle :whistle:

Mäkin taidan pitää laskemisesta joulutaukoa ja aloittaa uutenavuonna uudelleen :xmas:

Hyvää ja rauhallista joulua ja oikein räiskyvää uutta vuotta kaikille!!! :xmas: :D -HP-
 
Heippa kaikki!!!

Uusivuosi tuli, ja entistä suurempi uho :kieh: :D Uhosin itselleni, että kun loppuvuodesta tulee pyöreät täyteen, painan silloin 10 kg vähemmän B) Tänään siis aloitan tsemppaamisen... Tavoite painon pudotus noin kilo kuussa, siis viikkoa kohti ei mikään paha.

Paino 5.1. 74,5 kg. Tästä lähtee, tulkaa mukaan :wave:
 
Harmaaja, tervetuloa mukaan =) Kiva kun ei tarvii ihan yksin yrittää ;) Mistäs päin sinä olet? Täällä Keski-Suomi... Muutkin vanhat tutut nyt tsemppaamaan *potkii peppuja*

Täällä alkanut suhteellisen hyvin. Eilen tosin heti meni pari pojoa yli sallitun, mutta sallin sen hetkellisesti silloin tällöin. Päätin, etten ole liian tiukka, välillä muutaman pisteen ylitys ei haittaa (kunhan ei joka päivä tuollaista tapahtuisi). Pääasia on, että paino putoaa, vaikkakin sitten hitaasti :D Toissapäiväseen alotukseen nyt jo huima pudotus (-2 kg, onkohan meidän vaaka rikki???), taitaa olla nesteitä kertyny enempikin... :eek:

Tsemppaillaan, HP :wave:
 
Kajaanista olen. :) Mistä päin keski-suomea olet?
Mullakin meni keskiviikko ihan plörinäksi kun käytiin anoppilassa kyläilemässä. Siellä on aina jotain herkkuja tarjolla. :D 0,2kg on maanantaista tippunut, hitaasti mutta varmasti? :LOL: :saint:
 
Täällä taas :)
kummasti tuo pisteiden lasku on jäänyt, ja paino vaan taas noussut :( joten nyt pitää ottaa itseään niskasta kiinni ennen kuin on liian myöhäistä!!!!
Aivan "virallisesti" en nyt tähän alkuun pisteitä laske, kun joudun olemaan nyt maidottomalla dieetillä kun pojalla epäillään maitoallergiaa. Poika on nyt 10kk, ja imetän siis edelleen osittain kun poika ei suostu pullosta juomaan riittävästi....
Mutta siis mukana olen teidän kanssanne painonpudotusurakassa! :)
Tsemppiä! :flower:
 
Olen ihan täältä eteläpuolen Keski-Suomen korvesta. Mites teillä, onkos sulla lapsia harmaaja? Mulla neljä lasta, nuorin 7 kk. Osin imetän minäkin, siis muutaman pisteen saan siitäkin... Miiuliini, tsemppiä kovasti ja tervetuloa takaisin!!! :flower:

Mulla eilen meni yllättäen muutaman pisteen yli sallitun :headwall: Toivottavasti tänään pysyis paremmin toi itsekuri. Mutta viime tiistain lukemiin verrataan ylihuomenna, niin on parempi mieli :kieh:
 
Eilinen itsekuri :headwall: :headwall: :headwall: Juupa juu... :headwall: Illalla löytyi kaapista suklaalevy ( :p :p :p ), joten otinpa "pari palaa"... Ennen kuin huomasinkaan, koko levy oli hävinnyt :eek: IIK :eek:

Tänään siis punnauspäivä...
Paino 5.1. 74,5 kg
Paino 12.1 73,2 kg, vikkopudotus -1,3 kg.

Ja mulla oli jo miinus kaksi kiloa :headwall: Onhan tuokin parempi kuin plussaa, mutta kummasti vie motivaatiota ja varsinkin näin väsyneenä... Tänään painetaan koko päivä täysillä, yhtään ei ehdi päikkäreille sen tietää jo nyt |O
 
Mun punnituspäivä tänään,ja myös virallinen aloitus!!!!!!!! :)

Lähtöpainoa on tullut aivan riittävästi kerättyä raskauden jälkeen, joten ehkä ens viikolla olisi jo vähän pienempi lukema puntarissa :) eli sitten ens keskiviikkona ilmoitan tulokset vasta, etten masennu liikaa tuosta tämän aamun lukemasta ;)

Muista hp että sulta kumminkin on lähtenytkin sitä painoa, vaikka takaisin olis inan tullutkin. nyt vain tsemppi päälle! :flower:

harmaaja välillä sitä painoa putoaa enemmän, välillä vähemmän. herkutellakin pitää, ei pisteiden laskusta muuten tuu mitään :) tsemppiä! :flower:
 
harmaaja, hiljaa hyvä tulee :hug: Tsemppi :hug:

Hyvä Miiuliini!!! Ei masennuta, ei :D Täällä vaan on aika lähellä, on niin pirunmoinen väsymys koko ajan päällä ja mitäs yleensä teen, kun ahdistaa tai muuten vaan tuntuu siltä tai tältä...? No syön, ja herkkuja tietty :whistle: Tänään taas tähän aikaan on kova tsemppi päällä, toivottavasti pitääkin. Paino on samassa kuin eilen, vaikka tiedän kyllä ettei pitäis joka päivä juosta vaakaan tuijottamassa. Jospa tää tästä nyt helpottuu muutenkin, ja elämä tasottuu. Muutetaan tän kuun aikana, vihdoin ja viimein!!! Sit jos näkis tuota miestäkin muutakin kuin työmaalla...

Tsemppiä kaikille :flower: :wave:
 
Kiva tirppis kun liityt seuraan :flower:
Vertaistukea kun tarvitaan edelleen, toivotaan että jonain päivänä kukaan meistä ei ole enää täällä pisteilemässä ;)

Oon pysynyt hyvin (tämän 3 ja puoli päivää tähän asti :LOL: ) pisteissä. Ja vaikka siellä vaa'alla ei saisikaan käydä kun kerran viikossa, niin tuli tänään käytyä... ja hämmästyin suuresti!!!! :)
Vaaka nimittäin näytti 1,2kg vähemmän kuin keskiviikkona! :) aikasta tsemppaava lukema, vaikkakin nestettähän tuo enimmäkseen on. Mutta mieli siis pirteä, ja kovasti haaveilen pienemmistä luvuista vaa'alla, ja töitä sen eteen on kovasti tehtävä!

Keskiviikkona viimeistään palaan tänne, ilmoittamaan ekan virallisen punnituksen tulokset :)
 
Paino 5.1. 74,5 kg
Paino 12.1 73,2 kg, vikkopudotus -1,3 kg
Paino 19.1 72,5 kg, viikkopudotus -0,7 kg, yhteensä -2,0 kg :D

Tiistaina siis oli punnaus, mutta nyt vasta ehdin avaamaan koneen... Miiuliini, sulla on tosi hyvä alku =) =) Varmaan tsemppaa hyvin jatkamaan :hug: Muuten menee päin mäntyä. Joka aamu kauhee into laskee ja päivän mittaan se into laskee kuin lehmän häntä... :headwall: Nyt tosin kovasti muutakin kuin syöminen mielessä, ens viikolla muutetaan ja arvatkaa kuka pakkaa kaikki tavarat melkein yksin :eek:

tirppis, tervetuloa mukaan remmiin! :flower:
 
Voi tirppis, sama täällä :headwall: Sillä erotuksella tosin, että vedin karkkeja yks päivä kyllä enemmän kuin mahaan menee :ashamed: Tänään siis punnausta...

Paino 5.1. 74,5 kg
Paino 12.1 73,2 kg, vikkopudotus -1,3 kg
Paino 19.1 72,5 kg, viikkopudotus -0,7 kg, yhteensä -2,0 kg
Paino 26.1 72,4 kg, viikkopudotus huimat -0,1 kg, yhteensä -2,1 kg

Hitaasti hyvä tulee vai miten se meni? Tsemppiä kovasti, nyt pakkaamaan, muutto lähenee, JEE =) :D
 
Keskiviikko ja punnituspäivä :)

Lähtöpaino 113,2kg
Paino nyt 109,5kg
Pudotusta viikossa 900g
Pudotusta yhteensä 3,7kg

Eli kyllä se tästä lähtee, pikku hiljaa!
Eilen mulla oli herkuttelupäivä, joten söin pisteet yli, ainakin 14pistettä meni yli.. mutta silti paino oli sama kuin edellisenä aamuna, joten eipä se nouse jos joskus vähän herkuttelee :) kunhan ei jää päälle herkutteluputki, niinku niin monesti tässä 10kuukauden aikana on jäänyt :(
Liikuntaa ei oo edelleenkään tullut harrastettua, kun vain sais aikaiseksi... :eek: helpommin sanottu kuin tehty.
Mutta mulla on hyvä mieli tästä pisteilyviikosta, ja hyvillä mielin jatketaan taistelua! :)

Hp & tirppis; 100g on pudotusta sekin! :)
 
tää poisti edelliset ja alkaa alusta,
mulla oli putki yötyötä ja sit olin /olen edelleen ihanassa köhässä niin eipä oo jaksanu syömisiään seurata...
Alkupaino 91,3kg (nousee vaan :( )
tavoite1 : 90kg
tavoite 2: 85kg
tavoite 3: 80kg
tavoite 4: 75kg

tossa nyt tavoitteita alajaisiks!.....
 
Taas punnituspäivä :)

Lähtöpaino 113,2 kg
Paino nyt 107,5 kg
Pudotusta viikossa 2 kg
Pudotusta yhteensä 5,7 kg

Mulla siis menee hyvin :) motivaatiota riittää nyt! (toivotaan vaan ettei tuu takapakkia..)
Kuinkas teillä muilla sujuu??????????????????????
 
Miiuliini, WAUUUUUUU :D Tosi hienosti olet pudottanut! Onnea :hug: :flower:

Tirppikselle kovasti tsemppiä *potkii persuuksille* =)

Täällä pisteilyt unohtuneet kokonaan... Muutettiin viikonloppuna ja kaikki ns ylimääräinen aika menee tavarakasoihin... Vaakakin on vielä hukassa (muuttoavut pakkasivat tavaroita ihan ihme paikkoihin ja kaikki on vähän hukassa vielä...). Lupaan ensi viikolla taas tsempata, tiistaina alkaa taas. Potkikaa mulle vauhtia :kieh:

Tsempataan nyt kunnolla, HP :wave: Ja hauskaa viikonloppua!!!
 
Alkupaino 91,3kg
paino nyt: 89,9kg (eka tavoite saavutettu ;) )
pudotusta: 1,4kg
hitaasti lähtenyt kun ei nuo pisteet oo vielä mukaan elämään lähtenyt...

Miiuliini : mahtava pudotus!!!! :flower:

HP: potkis persuksille!! :) potkitaan toisiamme kovasti niin onnistutaan toivottavasti joskus ;) Tsemiä! Ja parenimisia! :flower:

tää lähtee nyt töihin ja sit ois 3pv vapaata :) otin ton painon jo tänään, kun vapailla saattaa mennä vähän napostelun puolelle...
 
Heti mulle sitä takapakkia tuli, kun tuos edellisessä viestissä sitä toivoin ettei tulisi... :(
Kauhee flunssa päällä ollut jo koko viikon, ja poikakin nyt sit sai tämän taudin. Harmittaa, eikä siis todellakaan ole pisteitä tullut laskettua. Mutta kunhan tästä paranen niin sitten taas uudella innolla! :)

Tirppis: hyvä pudotus :)

Nyt sairastamisen pariin :/
 
No niin, eilen taas laihis "alkoi"... ja repsahti heti :headwall: Hyvin menee :kieh: Pitikin leipoa laskiaispullia :p Eniwei, kaivoin tällaiset lukemat:

Paino 5.1. 74,5 kg
Paino 12.1 73,2 kg, vikkopudotus -1,3 kg
Paino 19.1 72,5 kg, viikkopudotus -0,7 kg, yhteensä -2,0 kg
Paino 26.1 72,4 kg, viikkopudotus huimat -0,1 kg, yhteensä -2,1 kg

Paino 16.2. 71,0 kg!!!! Tavoite 1 (paino alle 70) on lähempänä kuin piiiiiiitkääään aikaan :D Nyt kun vaan jaksais tunnollisesti laskea pisteitä ja pysyä niissä.

Kaikille paljon tsemppi :hug: :hug:
 
1.2. 91,3kg
11.2: 89,9kg
21.2: 89,2kg
pudotus yht: 2,1kg

HP: sama kilomäärä :) Tästä se matka jatkuu alaspäin!!

Huomenna pitäs ihan satasella aloittaa pisteet, meillä töissä on nyt kolme henkilöö jotka pojoilee :) Toivottavasti se tsemppaa vähän lisää!

Mukavaa viikkoa kaikille!!
 
Paino pompsahti taas omiin ulottuvuuksiinsa :headwall: Täytyy myöntää, että päivän jaksoin pisteillä, sitten hävis motivaatio :ashamed: Aattelin nyt unohtaa pisteilyt pariks viikoks, ens viikko ollaan reissussa ja siellä en tosiaan aio laskea mitään syömisiäni... Ja tää viikko on semmosta hulinaa, että taitaa olla parempi jatkaa loman jälkeen. Mistä saisin motivaationi takaisin???

Tirppis, sulla putoo kuitenkin! Hyvä!!! =) Parempihan se on, että pikkuhiljaa putoaa. Mutta mulle pitäis olla kaikki heti ja nopeesti ;) Olispa mullakin kaveri tms, joka pisteilis, vois olla helpompaa kuin ihan yksin... *kade*

Hauskaa ja tsempattua viikkoa teille :wave:
 

Yhteistyössä