PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Heippa taas kaikki! Missä olette???

Mulla taas (mussutus) loman jälkeen alkaa...

Paino ti 9.3 73,2 kg. Eli hyvin on mässäilty... Eka tavoite on alle 70 kg, maaliskuun loppuun mennessä (voipi olla liian rankka pudotus, mutta jotain on nyt tehtävä!).

Kaikki nyt joukolla tsemppaamaan toisiamme :wave:
 
Taustalla oon kans seuraillut, kun tuo oma pudottaminen on vähä ollut huonoa... aluksi kaksi viikkoa meni sairasteluissa, sittemmin pojan synttäreille tuli leivottua paljon kaikkia herkkuja, ja tulihan niitä sitten itsekin syötyä :kieh:
nyt sitä motivaatiota haen, että jaksais ottaa taas pisteet käyttöön!!! ainoa mistä oon tyytyväinen, on se, että oon silti ollut motivoitunut zumbaaja monta viikkoa :) eli kerran viikossa tulee jotain liikuntaakin harrastettua :LOL:

Mutta pienin askelin eteenpäin, kun nyt eka vain uskaltaisi puntariin mennä ja katsoa kuinka paljon sitä on saanut kiloja tässä reilussa kuukaudessa takaisin :ashamed:
 
Voi kunpa minäkin pääsisin jonnekin jumppaan, tuo zumbakin kuulostaa kivalta! Onhan mulla stepperi tuolla, mutta eipä ole tullut ihan hetkeen käytettyä sitä :ashamed:

Täytyy taas kerran myöntää, että pisteiden lasku on vähän unohtunut muutamana päivänä. Painonmuutos viikossa on kuitenkin -600 g. Tästä olis yritettävä tsempata ja kovaa...

Miiuliini, nyt kovasti tsemppiä ja pisteillään!!!
 
Tänään taas alkaa pisteily!!! :)

siit on tasan kaks vuotta kun viimeksi alotin, ja lähtötilanne ihan sama :( joten korkea aika tehdä jotain!!! :) toisaalta nyt motivoi se, että saa nähdä lähteekö kilot samaa tahtia kuin viimeksi. Toivotaan niin :)
Tosin en meinaa pudottaa vain sitä 13kg mitkä viimeksi lähti ennen raskautumista, vaan tarkotuksena olis saada ainakin se 20kg pois. Eka tavoite on saada paino kumminkin tuon 100kg alle.

Mutta nyt aamupuurolle!
Tseppiä HP! :)
 
Herkuteltua tuli myös ihan liikaa pääsiäisenä; vaikka itse oli tiukkana eikä tuonut ainuttakaan suklaamunaa kaupasta, silti niitä vieraat meille roudasivat :kieh: ja tietty niitä piti sitten syödä itsekin, kun ei kaikkea sitä suklaamäärää voi antaa 1v pojalle..
Mutta silti paino tippui viikossa 1,7kg :)
Ja tää olis niin tyytyväinen!

Tänään tuli zumbassa käytyä, on se vain kivaa, vaikkakin tosi rankkaa! 9 liikuntapistettä siitä tuli mulle, joten niitä pitää nyt säästellä jos joku päivä tarvii extra pojoja ;)

Mutta nyt vain tsemppauspotku hp:lle!!! :) me onnistutaan nyt!!! :)
 
Toi zumba kuulostaa niin kivalta! Harmi vaan, kun täällä korvessa ei tuollasesta ole kuultukaan :headwall:

Mun laihdutus alkoikin tosi "tehokuurilla" sitten. Keskiviikkoyönä alkoi ihan mahdoton vatsatauti, jonka aikana päivässä putosi KOLME kiloa :saint: Tosin eilen jo ruoka maistui ja vaikka laskin pisteet, niin vajaa kilo tuli takaisin. Mutta silti nyt tuntuu hyvältä, oon saanu pääsiäisen herkuttelun "jäljet" pois... Seuraava haaste onkin parina seuraavana viikkona, kun mies tekee paljon matkatöitä. Illat yksin kun lapset nukkuu on se pahin, jolloin yleensä menen kaapille tonkimaan...

Hieno pudotus muuten sulla, Miiuliini :hug: Onnea :flower: Tsemppiä sullekin, yhdessä onnistutaan, eikö?!!!!!! Mä uhosin sen verran tuolle ukolle, että nyt muuten kiloja lähtee, että kai se on pikkusen pakkokin yrittää täysillä :kieh:
 
Heips!
Kuinkas HP:llä on sujunut? :)
Mulla miinusta 5,7kg :) eli hyvin menee vaikkakin pisteilyn oon ottanut aika rennosti.. eli on tullut herkuteltuakin välillä :)
Matka on vielä pitkä, mutta pikku hiljaa nämä kilot tästä lähtee! :)
 
Miiuliini, sulla menee tosi hienosti :D Onnea :hug:

HP:lla menee tosi huonosti... :headwall: On jäänytihan paitsiolle koko homma ja jäätelöä on tullut vedettyä helteessä... Huomenna taas on tarkotus alottaa. Mieskin alottaa, kun työpaikalla on sellanen kilpailu, niin on vähän tukee (toivottavasti) B)
 
Tirppis, tervetuloa mukaan! Vertaistukea tässä tarvitaankin... ;) Jos nyt itekkin pääsis useemmin koneelle :saint:

Tänään siis aloitan taas laskemisen. Poika syö vielä osittain tissiä, siispä hyvällä omalla tunnolla voin ottaa viisi lisäpistettä käyttöön :saint: :xmas:

Paino 18.5 77,1 kg

Eli lisää on tullut korkojen kanssa tuohon edelliseen :headwall:
 
En tiedä onko ihan viisasta käydä joka aamu ihan ekana vaakaa moikkaamassa... On vaan niin malttamaton, että heti pitäis jotain näkyä. Tänään oli tullut eilisaamusta nousua, mutta tiistaista on miinusta, mikä on pääasia. Olen aika hyvin pysynyt pisteissä, vaikka ois tehny mieli vaikka mitä hyvää :p

Mites tirppis ja miiuliini? Miten menee???
 
Heips!

Mulla sama "vika" että tulee käytyä melkein joka aamu puntarissa.. :( mutta pisteily sujuu hyvin, nyt miinusta 6,2kg :)
vielä matkaa mutta hyvin sujuu eikä ole nälkä koko ajan :LOL:
varsinkin kun on näin kuuma niin ei tee mieli syödä liikoja, ettei tuu huono olo.
Harmittaa vaan kun zumba jossa oon käynyt, jäi nyt kesätauolle... mutta pitää käydä kesällä satunnaisilla tunneilla, ja sit syksystä taas pääsee 2x viikossa :heart:
ihanaa kun oon saanut jotain liikuntaa mukaan mun elämään, ja vielä sellasta mikä on tosi kivaa!!! :)
pyöräiltyäkin on tullut kyllä paljon, sekin on ihan kivaa :)

Tsemppiä flikat!!! :)
 
Mahtuuko vielä mukaan?Olen ollut koko elämäni laihduttaja ,paino on mennyt ees taas pitkän aikaa:(
Mutta nyt on pakko aloittaa ihan ns. aikuisten oikeesti:)
Kun tuo vyötärönympärys ei oikeen miellytä ja energiaa on ihan liian vähän...
No,aloitin tänään laskemaan pisteitä ja tämä päivä on mennyt mainiosti!!


Aloituspaino 90kg
Pituus 160cm

 
Hyvä tirppis, niin sitä pitää!!! Tsemppiä B)

Tervetuloa vilperttivilma mukaan! Tsempataan toisiamme :hug:

Omaa napaa... Hyvin huonosti menee... Koko viikonloppu on vaan syöty ja syöty ja kaikenmaailman laihikset unohtu :ashamed: :headwall: Hyi, tuhma minä :'( Huominen tsempattava, että ti tulis hyvä punnaustulos ;)

 
Nyt tää ilmoittautuu! Mulla alkoi pisteet nyt. Mä oon kyllästynyt ja surullinen ja vihainen ja masentunut ja vaikka mitä. Itseluottamus on nollassa ja olo on kauhee!!!!!! :kieh: :'( :'(
Mulla on takana kaikenlaista yritystä heikoin tuloksin ja paikkarit on ainoa jolla oon saanu joskus jotain tulosta. Tiedossa on että hitaasti edetään, nimittäin mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta joka hidastaa tahtia. Mieli haluaa edetä todella nopeasti sillä olen kärsimätön! olenko ikuisesti kilojeni vanki?

muoks! aloituspaino 76,9kg
 
Tervetuloa munkin puolesta vilperttivilma ja chocolate cake :flower:
kiva kun saa lisää juttuseuraa :)

Mulla on kans tässä nyt muutama päivä mennyt totaalisesti herkuttelun puolelle... :( nyt tänään taas kova tsemppi päälle, täytyy ottaa itseään niskasta kiinni :LOL:
Ja pääsenpä loppu viikosta kumminkin zumbaan, ja kesäkuussa neljänä tiistaina :) eli hyvä mieli kun tietää että on jotain liikuntaa varmasti, ja vielä sellasta mistä tykkää :)

Pitäis kyllä aloittaa juoksulenkillä käyminen.; tai siis mun tapauksessa hölkkäystä se olisi, eipä tällä sadan kilon painolla vielä paljon juoksennella :kieh: mutta sekin tois vaihtelua, että välillä hölkkää, ja kuntokin kasvais :)

Tsemppihalaus kaikille alkavan viikon kunniaksi! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuliini85:
Kokeilkaa muuten ihmeessä seuraavaa "välipalaa": :wave:
maustamatonta rasvatonta jogurttia 200g (1,5p)
2tl sokeria (1p tai voi ottaa kolme ilmaista päivässä kategoriasta)
omena pilkottuna sekaan.

ON HYVÄÄ!!! :)
Toi on varmasti hyvää ja makeutusaineella säästää yhden pisteen

;) Yksi hyvä on kans rasvaton vaniljajogurtti ja kuningatarmarja sekoitus. 2p.
 
Väliaikatietoja eilisestä punnituksesta:
elikkäs miinusta nyt 7,2kg :) kilo lähti viikossa, vaikkakin tuo liikunta jäi liian vähälle.
Jospa sitä tänään ehtisi lenkille lähteä :D

hp se 300g on kumminkin pudotusta sekin! :) jokainen pudotettu gramma on tärkeä :)
 
Herkkupeppu -300g on pudotusta!!
Ja miuliinilla lähti kans hienosti!
Itsellä on kans tapahtunu jotain, mutta en voi tarkkaan raportoida kun menkat sekotti grammat.
Painonvartijat sitten loppu suomesta mutta kyllähän nää niin selkärangassa on että osaa vaikka unissaan.
 

Yhteistyössä