Paljon maksaa cliniquen naamanpuhdistusaine?

Alkuperäinen kirjoittaja halpa:
Halpa on jos ison pönikän saa kolmellakympillä. Varmaankin tarjous, kipikapin ostamaan. Se pikkutuubikin on vajaat 30?...
Äh, eikä ole, just ostin setin missä naamanpesuaine, kasvovesi ja naamarasva 35e koko setti, lisäksi myyjä kaivoi vielä pussukan ilmaiseksi missä samanmerkin silmänympärysvoide, huulipuna, ripsari, naamarasva ja peili
 
Rutku harmaana
Tarkotatko Facial Soapia vai Rinse Off Foaming Cleanseria. Soap maksaa sokkarilla n.10 ?/kpl/50ml ja tuo jälkimmäinen n.30?/kpl/150ml.

Henk.koht. aijon seuraavan kerran tilata täältä.

http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Ihonhoito/Kasvojen-hoito/Puhdistus/Clinique.htm
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rutku harmaana:
Tarkotatko Facial Soapia vai Rinse Off Foaming Cleanseria. Soap maksaa sokkarilla n.10 ?/kpl/50ml ja tuo jälkimmäinen n.30?/kpl/150ml.

Henk.koht. aijon seuraavan kerran tilata täältä.

http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Ihonhoito/Kasvojen-hoito/Puhdistus/Clinique.htm
En mä muista kumpi oli :D Ostin kuitenkin kokeeksi tuollasen pienen putelin sitä ja on sairraaaan hyvää.

Mikäs rutku toi nettikauppa on minkä linkitit? :eek:
 
halpa
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja halpa:
Halpa on jos ison pönikän saa kolmellakympillä. Varmaankin tarjous, kipikapin ostamaan. Se pikkutuubikin on vajaat 30?...
Äh, eikä ole, just ostin setin missä naamanpesuaine, kasvovesi ja naamarasva 35e koko setti, lisäksi myyjä kaivoi vielä pussukan ilmaiseksi missä samanmerkin silmänympärysvoide, huulipuna, ripsari, naamarasva ja peili
Viimeksi mulla oli jus joku 150ml tuubi rasvaiselle iholle, sellainen voidemainen ja maksoi tosiaan suunnilleen 30?. Kaipa on aika laaja hintahaarukka noissakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja halpa:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja halpa:
Halpa on jos ison pönikän saa kolmellakympillä. Varmaankin tarjous, kipikapin ostamaan. Se pikkutuubikin on vajaat 30?...
Äh, eikä ole, just ostin setin missä naamanpesuaine, kasvovesi ja naamarasva 35e koko setti, lisäksi myyjä kaivoi vielä pussukan ilmaiseksi missä samanmerkin silmänympärysvoide, huulipuna, ripsari, naamarasva ja peili
Viimeksi mulla oli jus joku 150ml tuubi rasvaiselle iholle, sellainen voidemainen ja maksoi tosiaan suunnilleen 30?. Kaipa on aika laaja hintahaarukka noissakin.
Tää 150ml taitaa olla se mun "iso" :D Myyjä sanoi että se kyllä kestää kauan. Eli joo,samaa tuotetta haettiin :wave:
 
Mä oon eka kerran Clinigueta käytettyäni ihan vanoutunut sen käyttäjä. Meiltä päin en oo sitä muualta löytäny kun Sokkarilta (tosin en oo kauheesti ettinytkään, katellut vaan jos vastaan ois tullu). Se riipaseen kivasti kukkaroa, sillon kun ostaa, mutta melko riittosaa tavaraa. Aattelin sit et jos netistä löytäs jostain halvemmalla ja tuolta nettikaupasta löysin. Sen kummempaa tietoo/kokemusta ko. kaupasta mulla ei oo.
 
Se soap on sellasta väritöntä melko litkua ainetta ja ihan sellaseen tavan kasvopesuun tarkotettua. Mut foaming cleanser on sellasta paksumpaa tavaraa (saatavana seka ja rasvaselle iholle) joka poistaa myös meikin. Sitä on tarkotus ottaa kädelle sellanen herneen kokonen määrä, vaahdottaa se käsissä ja sitten vasta pestä kostutetut kasvot sillä. Joten siis tuo 150ml sitä "paksumpaa tököttiä" riittää kyl moneen moneen pesuun.

En siis oo ite mikään alan ammattilainen vaan toistin tässä kosmetologin mulle antamia käyttöohjeita =)

Ja siitä kasvovedestä piti vielä mainittavan että jos on kuiva iho niin se vähän saattaa kirvellä. Mulla on sellanen seka iho et paikotellen kuiva ja paikotellen rasvanen, noita "aineita" kätettyäni on iho ei enää oo ollut niin rasvanen mut ei oo kyl liikaa kuivunutkaan.
 

Yhteistyössä