Hakutulokset

  1. haisunen

    LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

    Eetu kans kiljuu ja karjuu kokoajan.. muutaman päivän sisään oppinut uuden jutun :) Ja silloin se sitä kaikista eniten tekee kun makaa masullaan lattialla ja jalat käy hullua vauhtia, mut eteenpäin ei pääse.. :D Eetulla olis viikon päästä tiistaina nimipäivät.. ja mähän tietty ajattelin tehdä...
  2. haisunen

    LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

    Morjesta pöytään!!! Hirveesti tullu juttua..ihan liikaa mun aivoille kerraksi luettavaksi.. Monttu auki täällä ihmettelen ja mietin mistä päästä alkais juttuja purkaan :D noh, josko mä järjestyksessä.. =)
  3. haisunen

    LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

    Eipä noi Lidlin vaipat sit halvempia juuri oo kun Liberot. Shamppoosta viellä, meillä on Natusanin Öljyshamppoota.. se sit samalla sitä karstaakin poistaa.. Ja meillä tosiaan lähti melki kokonaan kartsa, kun pistin yhdeksi päiväksi kunnolla sitä vauvaöljyä ja ohuen (äitiyspakkauksen) pipon...
  4. haisunen

    LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

    Huomenta päivää!! Samalla tässä pupellan "aamupalaa" kun lueskelen.. ja tarinoin :) Valkosorsa, mä oon pirkanmaalta.. tarkemmin tampereelta! Leya, en kyllä kovasti suosittelis käyttämään aikuisten shampoita..ja varsinkaan hilse shamppoota, kun ne on aika voimakkaita. Meillä lähti karsta...
  5. haisunen

    LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

    Hui kun tänne kerkee tuleen juttua hirmusesti.. Eikä ollu montaa tuntia välissä kun viimeks kävin lukaseen :D Rontti, mun mielestä (olen parturi-kampaaja) sitten kun lapsella on hiuksia niitä pitäisi pestä shampoolla.. Mut tietty jos ne ei ole likaiset eikä haise pahalle niin ei kai sitten...
  6. haisunen

    LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

    Käväsin lukasemassa juttuja..hiukan ehkä viellä pihalla näistä kuvioista.. Mutta pikku hiljaa hyvä tulee :D Nyt viihdyttämään tuota poikasta!!
  7. haisunen

    LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

    milla-maria,Piituli1974,santti,oliivia =) Kiitos..
  8. haisunen

    LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

    dogtor, kiitosta =) Oon Tampereelta..
  9. haisunen

    LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

    henkka81 :wave: Eetu on syntynyt 11.10.2007 klo. 12.54 =)
  10. haisunen

    LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

    Kiitosta katjanna ja Rontti :) Voisin tietty jotakin kertoilla.. Hmm.. Ompas vaikeeta.. No siis..Olen 21 vuotias, Asun kerrostalo kaksiossa Mieheni (vm79) ja poikani Eetun kanssa.. Meidän kanssa asustaa myös ihanainen karvainen kaveri Luna 2vee (suursnautseri). Alamme rakentaa omaa...
  11. haisunen

    LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

    Heissan!! Mahtuukohan yksi mamma viellä megeen mukaan?? =) Meidän pikkuinen palleroinen on siis syntynyt viime lokakuussa.. :heart:

Yhteistyössä