LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Vähänkö olet Piituli taitava!!! En ikinä osais tollasia tehdä, tavallinen pullakin on työn takana.. :ashamed:

Heidi, hienosti pidät palstaa pystyssä, autan minkä kerkiän.. :LOL:
Ja mennään vaan virtuaalishoppaamaan, siinä saattaa säästää eurojakin:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Vähänkö olet Piituli taitava!!! En ikinä osais tollasia tehdä, tavallinen pullakin on työn takana.. :ashamed:

Heidi, hienosti pidät palstaa pystyssä, autan minkä kerkiän.. :LOL:
Ja mennään vaan virtuaalishoppaamaan, siinä saattaa säästää eurojakin:)
noi on ihan helppo tehdä, en mäkään mikään taitava ole.

Voileipäkakku on tehty eilen illalla kol 23. Siinä meni noin tunti.

Kakkku on kääretorttu joka on vaan päällystetty kermavaahdolla, tuutilta kopsasin noi koriste ideat. :D
 
Piituli tollasten kuvien laitto on jo perustuslaissa kielletty, nimikkeellä viattoman ihmisen kohtuuton kidutus! hitto meillä täälä siljan kanssa vaan kuolat valuu lattialle :LOL:

Katjanna onneks meillä ei vielä hampaita näy...tuo sun kuvailema nännin pureminen saa nimittäin jo nyt kylmät väreet juoksemaan kun vaan ajatteleekin. hitto, mitenhän mun sitten käy?!?

pitää vissiin vähän siivoskella, jotta isäntä ei luule että täälä vaan laiskotellaan kotona päivät pitkät :LOL:
 
Päivää!! Mun Eero vietiin!!!!!!!!!
Olin aamusta sokerirasituksessa ja serkku hoiti poikia, nyt vei Eeron mennessään niille. Onni katteli pitkään ikkunassa ja ootti niitä takas. No, mennään yhdessä sitten hakeen Onni kerhosta iltapäivällä. Menen serkulle kerhonajaksi, kun vaihtaa mun takkiin uuden vetskarin, halus ottaa Eeron niille, tosin Eero nukkunee koko ajan ulkona =)

Juttelin sielä sairaalassa ollessa vanhan lapsettomuushoitsuni kanssa ja saan kutsun ryhmään, jotka saa kierukan ilmaseks! Lääkefirma aina aika-ajoin lahjottaa niitä ja opiskelijat pääsee seuraan sitten sen laittoa. Eli semmonen juttu siinä sitten on,mutta säästyypä rahat ja opiskelijat oppii ;) Puhuin meinaan ekana sterilisaatiosta eikä suositellut sitä vielä mulle. Sai ympäripuhuttua ;)

Mä oon taasen ihan pihalla kuulumisista enkä nytkään jouda kuin kuulumiset kertoon.

Joku mainitsi Lidlin vaipoista; onko ne nykyiset hyviä? Olen kuullut aiheuttavan ihottumaa. Edelliset oli Onnilla vallan käytössä, harmi kun vaihtelee väliin merkkiä sielä.

Jos joku vastas mun höyrypesuri-kyselyyn, niin en huomannut vastausta. Kysyn siis uudelleen, kellä olikaan kokemusta ja vinkkejä käyttöön kaivataan!

Nyt ravitsen itseäni Fitness-muroilla ja lähdetään Onnin kans kerhomatkalle.

Heips!

Ps. Mä pääsen huomenna NAISTENILTAAN!!!!!!!!!!!! Saunomista, syömistä, juomista ja rentoo juttelua!!! JIPPIIII!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja valkosorsa:
Heipä hei!
Muutamaan otteeseen täs joskus tänne kirjottelin ja nyt oon vaan taustaillu, mut josko väliin jotain laittais. Harmi kun te siä mesessä vuoropuhelette, musta oli kiva kun oli paaaaljon luettavaa =)
Meillä tänään 5 kk neuvola ja jätkän kasvu tasaantunu. Ihan jo huolestuin et eihän täs kai nyt millään laihiksella pitäisi olla. Puklailee ja oksentelee paljon millä siis ilmeisesti vaikutusta.
En nyt muista ulkoo mut olikos kukaan pirkanmaalta ja jos pirkanmaalta niin mistäpäin?
Tää on ihan hölmöö kun kamalasti ois asiaa mielessä ennen kun alkaa kirjottaa ja sit kun kirjottaa niin pönttö tyhjenee :attn:
mä oon valkeakoskelta =)
 
meidàn luru nukahti kasvispòperòn jàlkeen.. Viime yònà annika jostain syystà heràilikin pitkin yòtà. Varmaan taas noita hampaitaan valitteli.. Kumma kun eivàt jo ole tulleet ulos kun selvàsti jo pitemmàn aikaa ovat neitià kiusanneet ja 2 alahammasta sieltà nàkyy tulevan.. Missàs se dogtor viipyy... ?? Etkai sà oikeasti ole siirtynyt mesettàmààn muiden joukkoon... :| Vai lomailet vaan meistà ;)
 
Eipä noi Lidlin vaipat sit halvempia juuri oo kun Liberot.

Shamppoosta viellä, meillä on Natusanin Öljyshamppoota.. se sit samalla sitä karstaakin poistaa.. Ja meillä tosiaan lähti melki kokonaan kartsa, kun pistin yhdeksi päiväksi kunnolla sitä vauvaöljyä ja ohuen (äitiyspakkauksen) pipon päähän.. illalla pesin sit viellä sillä shampoolla niin johan oli karstat hävinneet :D

Mulla vähän samaa ongelmaa tuon valkosorsan kanssa.. Pää ihan tyhjä kun alottaa kirjoitaan. Sillon kun lukee muiden kirjoituksia on mielessä monta juttua, mut ne kerkee katoamaan jonnekki, ennen kuin ne saa kirjoitettua.. =)

Meillä Eetu nukkuu aina omassa sängyssään.. eikä käytä tuttia yöllä. Muutenkin tutin käyttö aikas vähäistä..autoileen ja kauppaan ku mennään on tutti varoiksi mukana ja sit jos ollaan vaunuilemassa taikka nukkuu pihalla vaunuissa niin sitten tutti kelpaa =)
Eetu ei oikeen ees tykkää nukkua vaunuissa, aina vaan jonku puoli tuntia kerrallaan.. Kerran oon sen saanu nukkumaan 3h ulkona.. Nukkuu siis mielummin sisällä päikkäreitä kuin pihalla.. outo ukko :D Onks muilla tämmöstä?? "Kohtalontovereita" :LOL:
 
tyty nukkuu..nyt taas iso satsi tehty tytylle kasvis mössöjä..pakko oli kaupasta ostaa pe-ma sosetta toiselle,kun pakkasessa ei ollut yhtään.hyvin tuo uppos kun oli aprikoosia pikkusen joukossa(ei sekasi)

minnuu väsyttää ei tule mittää..pitäsköhän pienet päivä tirsat ottaa |O

piituli oli muuten aika ihanat kakut tehny..vesi kielellä täällä kattelin kuvia.

taijan lähtee pikkuseks aikaa pötkölleen..hitto kun sinne hampilääkäriinkiin pitää raahautua :eek:
 
Hei vaan :wave:

Pyörähdin jo kerhossa tarinoimassa...

Piitulla ihania kakkuja, ja mukavaa tapaamista tuutiksen kanssa.

Lidlin vaipat käytössä ja hyväksi havaittu :)

Tervetuloa haisunen

Kylvyssä meillä saa makeimmat naurut, ja vauvauinnissa kun on käyty, niin on tullut jo tuosta vedestä sellanen hitti...

Tämä aamu on kyllä ollut taas semmonen että pitäis lailla kieltää, joku on ollu niiiiiin kiukkunen ja kärttynen, tai oikeestaan me pojan kanssa molemmat. Heräs puoli seiska ja en kerenny uudestaan nukuttaa tarpeeksi nopeesti ja ehti valpastua ja mä olin ite tosi väsyny vielä... no eihän se nukkunu kun vasta yheltätoista kun tainnutin sen kainalooni nukkumaan, olikin vissiin tositosi väsy, yleensä ei ala viereen nukkumaan millään ja inhoaa olla kaikussa...
nyt vetelee ulkona unta palloon ja mulla on vielä aamupalakin syömättä ja helvetinmoinen siivo tässä talossa, ensinnäkin astianpesukone otti ja meni rikki jotenka kaikki astiat odottaa tiskausta keittiössä ja muutenkin talo kun pommin jäljiltä ja alkaa höyry nousta korvista kun ajattelenkin koko asiaa...ja menkatkin alkoi...se varmaan selittänee jotain.

Nyt on varmaan ihan pakko mennä sinne aamupalalle ja lukemaan lehti että vähän rauhottuu...
 
vaunuissa ym nukuttamisesta meillä pitää olla tytyn viekussa kun käy aamu unia ja ilta unia nukkumaan..itehä mie oon sen siihen opettanu et lojotan vieressä..(itseasiassa en ole edes kkeillut et käviskö nukkumaan esim omaan sänkyyn) sitten hää painautuu ihan kylkeen kiinni ja hypistelee miun paitaa :eek: mies ei saa venlaa nukkumaan vaan yleensä tyrkkää sen vaunuihin ja vähän aikaa tossa eteisessä sitä työntelee ja
siihen se sit nukkuu.
yöunille käy kyllä ilman mitään liekutuksia..rätti korville ja sänkyyn,sinne nukahtaa.joskus päästä muutaman kerran silitän.
 
Ekat satsit tiskattu, huh...vielä ois se rikkinäinen kone täynnä likasia astioita! Ukko aiko lompsia uuden koneen ostoon heti töistä tultua, onneksi.... käsin tiskaus on kyllä vihon viimesiä kotihommia mitä tykkään tehä...

Ja jatkuu...
 
joo tuo tiskaus on kyllä siinä mielessä ihan paskaa, että yksistään siihen menee ainaskin tunti ja sitten pitäis muut siivoukset vielä siihen päälle, eipä taho aika riittää aina kaikkeen...onneks meilläkin astianpesukone - mun paras kaveri :heart:
 
Kyllä Tuutin tänään kelpaa :p ! Wau mitkä kakut Piitulilla! Tehän vietätte siellä kakkuinenne kuin suurta juhlaa, niin komoitoita kahvitarjottavia toisille teette :eek: ! Mamma3, eikös mennä varkaisille voileipäkakun kimppuun :p ?!

Ei nyt enempää, meen kerhoon kurkkiin vielä. Niin ja kiitti vielä noista karsta ym keskusteluista. Ehkä mä alan noitten isompien hiuksia edes aina joskus shamppoolla peseen. Oon sitä itekin toisaalta välillä miettinyt, että voiko tosiaan näin. Vaan eipä nuo hiukset ole likaisia siltä musta olleet :) . Meillä ei karstaan ole ainakaan yööljyt pipo päässä auttaneet. Ja harjaaminen välillä vaan pahensi tilannetta, avasi pään tosi herkästi ja sittenhän sitä tököttiä tuli taas lisää... No, Bepanthen tuntuu nyt tepsivän :) .

Kiva kun Dogtor täällä myös :) Tsemppiä sulle!

Ja Piitulin ja Tuutin kakunsyöntikuvaa odotellessa :kieh:
 
Nyt ois urakka paria kattilaa vaille ohi...Ja sit alkais vasta siivous, taidan suosiolla jättää sitä tuonnemmaksi, eihän nuo pölykoirat tuolta lattialta mihinkää katoo, siirtyy vaan huoneesta toiseen :LOL: :LOL:

Ukkokin tulee kohta, toivon mukaan uuden astianpesukoneen kanssa, onneks viikonloppu!!! aiottiin olla ihan kotona tekemättä mitään koko viikonloppuna kun ei ole uintiakaan, no yleensä kun näin päätetään niin ollaan menossa pää kolmantena jalkana joka paikkaan mistä muistinki että huomenna on isän viiskymppiset...joten se siitä kotiolosta. Mutta anyway, saattaa olla viikonloppuna hiljaisempaa tämä kirjoittelu täältä päin, vaikka tokkopa näitä höpinöitä kukaan kaipaileekaan...

Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua ihan jokaiselle :hug: :wave:
 

Yhteistyössä