Hakutulokset

  1. H

    Huomenna eka aika klinikalle... muita ensikertalaisia?

    Moikka. Ensikäynti tuli ja meni sitten eilen. Olin aika hermona jo sinne mennessä ja aloinkin sielä sitten itkemään... Lääkäri oli empaattinen ja ymmärtävisen oloinen. Kyseli meiltä kaikki perusasiat: iät, sairaudet, lääkitykset, murrosiänalkamisiän, mun kuukautisanamneesin, painot, pituudet...
  2. H

    Huomenna eka aika klinikalle... muita ensikertalaisia?

    Hei vaan kaikki vanhat ja uudet. Kiva kun on tullut lisää porukkaa ketjuun... vaikka tää on kyllä aiheensa puolesta ketju johon ei toivoisi kenenkään joutuvan. Monenlaisia fiiliksiä tähän lapsettomuus asiaan kaikilla kuuluu ja täällä kyllä saa tukea mietteilleen. Oletteko muut liittyneet...
  3. H

    Huomenna eka aika klinikalle... muita ensikertalaisia?

    Sain tänään ovistikkuun plussan ja laskin että se meidän eka käynti on juuri sinä päivänä kun menkkojen pitäis taas alkaa, eli tasan kahden viikon päästä... Onkohan kierron alku hyvä aika, jos täytyy ottaa verikokeita ja muuta??
  4. H

    Huomenna eka aika klinikalle... muita ensikertalaisia?

    :wave: vähän nostelen tätä ketjua, että ei ihan jää unholaan. Meillä aloittelin sitten oviksen tikutuksen, vielä ei mitään haamuja kummempaa oo tullut. Rauhallista viikonloppua ollaan vietetty ja mieliala on pysynyt korkealla... se kyllä vaihtelee kierron mukaan aivan valtavasti. Näin uuden...
  5. H

    Huomenna eka aika klinikalle... muita ensikertalaisia?

    Voi ei Hannele-74 mikä tilanne teillä! Onko ne Clomit kaikista apteekeista loppu? Mä ajaisin varmaan sata kilsaa hakemaan niitä jostain. Nyt van peukut pystyyn että niitä huomenna jo saa.
  6. H

    Huomenna eka aika klinikalle... muita ensikertalaisia?

    :wave: Tervehdys kaikille! Ollut tässä pari päivää kiirettä ja en ole ehtinyt näille sivuille ollenkaan... varmaan ihan hyvä juttu , oon nimittäin onnistunut olemaan miettimättä koko vauva-asiaa ainakin yhden vuorokauden!!! Todella terveellinen olo :D Te jo ensikäynnillä käyneet ja muut...
  7. H

    Syy lapsettomuuteenne

    Simpsoneissa vika kai meilläkin, epämuotoisia ovat kaikki :/
  8. H

    Tietämätön kohta 3 vuotta yrittänyt...

    hei, Yksityiselle klinikalle voi hakeutua myös suoraan ilman lähetettä jo perustutkimuksiin tai lapsettomuutta epäillessä... Mun pää ei kestäis julkisella puolella jonottamista, tietysti jonot varmaan riippuu kotikunnastanne. Julkisellakin asiat varmasti hoituvat, mutta halusin vaan neuvoa...
  9. H

    Selvitettiinkö syytä simppojen huonoon laatuun?

    Hei, muakin kiinnostais tää. Lisäksi olis mielenkiintoista tietää aloitettiinko hoidot inseminaatiolla, vai suoraan rankemmilla hoidoilla? Kuinka lääkäri perusteli? soleil76 Miesten spermanlaadusta en ole hyviä linkkejä tai lähteitä löytänyt edes laajoista tietokantahauista. Aina vain...
  10. H

    Huomenna eka aika klinikalle... muita ensikertalaisia?

    Aurinkoista kevätpäivää kaikille B) soleil76 Niissä miehen siitiöissä ei ollut ainuttakaan normaalin muotoista kaveria, kaikilla oli epämuotoinen pää ja jollain muutkin osat. Simpat muuten on ihan ok, liikkuvat viitearvojen rajoissa ja niitä on tarpeeks jne. tietysti tässä meillä ei ole vielä...
  11. H

    Lapsettomuusklinikoiden vertailu Helsingissä.

    Saana79 kiitos paljon, kiva kuulla että Tuija on mukava. Olet ensimäinen, joka mulle tällä palstalla joskus vastas ja kehotti menemään tutkimuksiin. Kerroit silloin myös, että epätietoisuuden aika oli sulle kovin raskasta, kuten mullekkin.. Siitä tää tavallaan kaikki lähti, mies kävi...
  12. H

    Huomenna eka aika klinikalle... muita ensikertalaisia?

    Me (lue minä ) olaan kerrottu jo nyt tästä tilanteesta aika avoimesti. Molempien äidit tietävät, lisäksi veljeni puolisoineen ja kolme mun tarkoinvalittua ystävätärtä. Viikolla kun miehen kanssa riideltiin se sano että olen kertonut asiasta liian avoimesti ja olisi pitänyt kysyä ensin...
  13. H

    Huomenna eka aika klinikalle... muita ensikertalaisia?

    Tuosta aukiolotutkimuksesta vielä... Tehdäänkö se aina automaattisesti? Kuuluuko siis alussa perustutkimuksiin? Ajattelen toiveikkaana, että säästyisin siltä... Mutta toisaalata, jos rankkoihin ja kalliisiin hoitoihin lähdetään, niin kaikki mahdollinen on varmaan tutkittava ennen niitä. Enkä...
  14. H

    Huomenna eka aika klinikalle... muita ensikertalaisia?

    Hei vaan, voisin liittyä tähän ketjuun. Ensikertalaisia ollaan, eka käynti tulossa 21.4. Meillä yritystä takana nyt 8kk. Vielä ei hoitoihin edes muuten olis kiire, mutta mulla tuli pari kuukautta sitten vahva tunne siitä, että kaikki ei ole kunnossa... Omatoimisesti alettiin asioita...
  15. H

    Lapsettomuusklinikoiden vertailu Helsingissä.

    No nyt on ensimmäinen aika varattu Felicitakseen. Meidänkin aika on 21.4. =) Lääkäriksemme tuli Tuija Foudila. Puhelimessa palvelu oli ystävällistä.
  16. H

    Lapsettomuusklinikoiden vertailu Helsingissä.

    Moi, tässä juuri pähkäilen, että minne huomenna ensimmäinen käynti varataan. Kaikki kommentit, ehdotukset ja kokemukset tulis nyt todella tarpeeseen. Vanhoja ketjuja kahlatessani kaikki tuntuivat olevan klinikkaansa tyytyväisiä... Sivujen hinnastotkaan eivät ilmeisesti kovin vertailukelpoisia...
  17. H

    Teratozoospermia

    Kiitos vastauksista. Meillä ei kyllä miehen elämäntavat voisi olla paremmat ja ruokavaliokin todella terveellinen. Alkoa ja tupakkaa ei käytä laisinkaan. Mua epäilyttää toi sataprosenttisuus.. tiedän että kaikilla niitä epämuotoisia on :/
  18. H

    Teratozoospermia

    Mulla ei ainakaan vielä oo todettu mitään vikaa... eli ainoa ongelma toi 100% teratozoospermia. Koitan olla masentumatta :) Onneksi apua ilmeisesti on saatavilla.. "Hauskaa", että pari viikkoa sitten täällä kirjottelin aavistavani jonkin olevan pielessä. Silloin sain täältä vinkin laittaa...
  19. H

    Teratozoospermia

    Hei, Sain tänään tietää, että miehellä teratozoospermia. 100% siittiöistä epämuodostuneita, 100% epämuodostunut pää.... Lausunnossa lukee "Tällä voi olla vaikutusta hedelmöityskykyyn" Mitä tämä tarkoittaa käytännössä?? Mitkä hoitomuotoina tähän IVF vai ICSI? Onko kellään muulla tällaista...
  20. H

    Minkälaisia kokemuksia teillä

    Hei kaikille! kirjoittelen vähän nosto mielessä, jos jollain olisi kommentteja noihin edellisiin kysymyksiin. Nyt on asiamme edennyt niin, että mies kävi alkuviikosta antamassa siemennestenäytteen ja tuloksia odotellaan. Miehelle oli kerrottu, että tulokset tulevat kirjallisesti kotiin 2-3...

Yhteistyössä